Hyllus Geplaatst 17 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 17 juni 2013 Bosz en Kruzen dus op weg naar Vitesse. Jammer maar helaas. Mooie stap voor beide heren. Nu moet er dus een nieuwe trainer komen. Speculaties gaan dat Rutten naar ons komt, maar dat lijkt me bijzonder sterk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 17 juni 2013 Share Geplaatst 17 juni 2013 Mooi voor hen, ja. Vind het wel jammer dat Peter weg is. Was/ben wel fan van hem. Benieuwd wie de nieuwe trainer wordt. Hopelijk geen Rutten. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 17 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 17 juni 2013 Ik vind Rutten wel goede trainer hoor, maar is financieel gewoon niet haalbaar na Schalke PSV en Vitesse. Smit en Hoogma zullen vast wel een verrassende naam uit de hoge hoed toveren. Had ook niet verwacht dat een paar seizoenen terug Verbeek terug zou komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 17 juni 2013 Share Geplaatst 17 juni 2013 Rutten gaat waarschijnlijk naar Anzhi om assistent te worden, nu ook du chatinair daar vertrekt. Bosz is nog niet rond, schijnt dat hij cart blanche op technisch gebied wil, dat kan een reden zijn waarom het kan afketsten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 18 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 18 juni 2013 Lot Heracles in handen van Almelose politiek ALMELO - De raad van Almelo is verdeeld over winkels in het nieuw te bouwen stadion. De PvdA heeft de sleutel in handen. De vraag De gemeenteraad van Almelo praat dinsdagavond over een lijvig document: de detailhandelsstructuurvisie. Centraal staat echter de vraag: krijgt Heracles Almelo toestemming om behalve sportgerelateerde ook andere winkels te vestigen rond het nieuw te bouwen stadion. Het antwoord Het antwoord ligt bij de raad. Het is zo goed als zeker dat er veertien raadsleden voor de ruimere regels ten gunste van Heracles zijn. Onder hen onder meer coalitiepartij VVD en oppositiepartij Leefbaar Almelo. Dertien raadsleden zijn tegen. Onder meer GroenLinks en het CDA willen de ruimere regels niet. Zoals het er nu uitziet gaat de PvdA-fractie met zes zetels de strijd beslissen. Fractievoorzitter Luc Schuur wil daarover vanavond met zijn fractie in gesprek. „Veel vragen zijn beantwoord, nu moeten we het duiden.” Binnenstad De politici vrezen dat het steunen van Heracles ertoe leidt dat de provincie haar steun aan het opknappen van de Almelose binnenstad intrekt. D66 en de VVD kwamen daarom maandag met een amendement waarin staat dat een besluit ten gunste van Heracles geen nadelige gevolgen mag hebben voor de binnenstad. Provincie Gedeputeerde Bert Boerman van de provincie Overijssel ontkent dat de provincie een koppeling maakt tussen het collegevoorstel over het stadionplan en de provinciale bijdrage voor de binnenstad. „Die koppeling is er gewoon niet”, zegt de provinciebestuurder. Het in Almelo gevreesde scenario dat instemming met het nieuwe stadion onvermijdelijk leidt tot het provinciaal besluit om de investering van 8,9 miljoen in het centrum te schrappen, is ‘niet aan de orde’ zegt Boerman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 18 juni 2013 Share Geplaatst 18 juni 2013 Heracles kan nieuw stadion bouwen Niets staat de bouw van een nieuw stadion voor Heracles Almelo meer in de weg. De gemeenteraad in Almelo gaat naar alle waarschijnlijkheid de laatste obstakels weggenomen. Een meerderheid van de raad lijkt in te gaan stemmen met verruiming van de restricties die werden opgelegd aan de winkels die in en rondom het stadion komen. Hierdoor wordt financiering van het project mogelijk. De nieuwe accommodatie moet naast het huidige stadion worden gebouwd en een capaciteit krijgen van 15.000. _O_ [MENTION=6801]Hyllus[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 18 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 18 juni 2013 Heracles Almelo @HeraclesTweet: Het amendement van D66, VVD en PVDA ter verruiming Vh bestemmingsplan is aangenomen. Nu volgt overleg met Wyckerveste over haalbaarheid. Pfff eindelijk. Nu wel zorgen dat we de komende jaren in de eredivisie blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 18 juni 2013 Share Geplaatst 18 juni 2013 Zal wel toch? :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 18 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 18 juni 2013 Heracles Almelo Zal wel toch? :) Moet nog wel flink wat versterking komen. Schamp, Navratil en Gouryie zijn enige 3 aanvallers. Duarte gaat zeer waarschijnlijk weg. Ik kan je vertellen dat het verdomde lastig gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 18 juni 2013 Share Geplaatst 18 juni 2013 Het gaat zeker lastig worden, maar ik heb er vertrouwen in. Als Kwame "Mr. Heracles" Quansah blijft, komt het wel goed. Bovendien ontwikkelen Gouriye, Bruns en Rienstra zich er goed. Kunnen belangrijk gaan worden volgend seizoen. Vooral Bruns. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 19 juni 2013 Share Geplaatst 19 juni 2013 Heracles Almelo Jullie mogen castaignos wel lenen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 19 juni 2013 Share Geplaatst 19 juni 2013 Graag. Alles beter dan Castillion. ;e ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 20 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 20 juni 2013 Heracles Almelo Pastoor dus in beeld als nieuwe trainer. Lijkt me niet haalbaar al zou ik het wel toejuichen. Als nieuwe trainer voor de beloften zou ik dan Andre Paus nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frisian Geplaatst 21 juni 2013 Share Geplaatst 21 juni 2013 (bewerkt) Jan de Jonge wordt jullie nieuwe hoofdtrainer. Zojuist bevestigd. 21 juni 2013 bewerkt door Frisian Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 21 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 21 juni 2013 Heracles Almelo Nu hoofd opleiding Heerenveen toch? Maar waar baseert u dat op? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 21 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 21 juni 2013 Heracles Almelo Vorige reactie zat een uur vast... Jan de Jonge. Ik weet t niet.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 21 juni 2013 Share Geplaatst 21 juni 2013 Pastoor dus in beeld als nieuwe trainer. Lijkt me niet haalbaar al zou ik het wel toejuichen. Als nieuwe trainer voor de beloften zou ik dan Andre Paus nemen. Van mij hadden jullie hem mogen hebben. Heb het idee dat een groot deel van Nederland hem als goede trainer ziet, in en rond Nijmegen ligt dat totaal anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 24 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 24 juni 2013 Net bij training geweest. De manier waarmee De Jonge met de groep, de pers en de supporters omgaat staat me wel aan. Ben benieuwd hoe het verder gaat met aantrekken spelers en dergelijke. Misschien 2 jongens van jong heerenveen ofzo. je weet het niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 juni 2013 Share Geplaatst 24 juni 2013 Castillion en Lukoki sluit ik ook niet uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 24 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 24 juni 2013 Bryan Linssen van VVV wordt ook genoemd. KLIK Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 24 juni 2013 Share Geplaatst 24 juni 2013 Geweldige transfer voor jullie, zag hem graag naar NEC komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 24 juni 2013 Share Geplaatst 24 juni 2013 Is Bel Hassani niet wat voor Heracles? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 24 juni 2013 Share Geplaatst 24 juni 2013 Zou wel een toffe speler zijn zeg (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 25 juni 2013 Share Geplaatst 25 juni 2013 Is Bel Hassani niet wat voor Heracles? Die zou er goed bijpassen, ja. Kunnen ook nog wel iemand gebruiken op de flanken. Nu alleen Paljic op links en niemand op rechts. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 25 juni 2013 Share Geplaatst 25 juni 2013 Is Bel Hassani niet wat voor Heracles? Niet te betalen voor Heracles. Wel een leuke speler. Kan ook wel meer dan Heracles denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten