Hyllus Geplaatst 10 april 2012 Auteur Share Geplaatst 10 april 2012 haha idd Dwarrel Doetwat, wat een knooiert. Dreigen dreigen ah toch maar weer terug. Als meneer dan toch een voorzet geeft schiet ie m 99 van de 100 keer tegen de tegenstander. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 13 april 2012 Auteur Share Geplaatst 13 april 2012 hmm, Armenteros niet gezien met de training. Zou tof zijn dat Gouriye mag starten in de spit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 24 april 2012 Share Geplaatst 24 april 2012 Heerenveen mist Dost waarschijnlijk deze zaterdag. Das mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 24 april 2012 Share Geplaatst 24 april 2012 Ik ben er zaterdag bij :huhu: Heracles - Heerenveen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 28 april 2012 Share Geplaatst 28 april 2012 Wat een zaadweer ;e Op rij 1 zitten we, dus sowieso nat. Poncho's maar mee dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 Overtoom dus aangegeven dat hij wil vertrekken. Hij wil een stap hogerop. Begrijp ik wel, hij kan ook hogerop. Heeft nog een 1-jarig contract, dus nu verkopen. Dan krijg je er misschien nog een paar miljoen voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 Na het jaar wat hij achter de rug heeft, niet meer hoor :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 24 juni 2012 Share Geplaatst 24 juni 2012 Jeroen Veldmate van Sparta is bijna binnen. Is een centrale verdediger, die kunnen we goed gebruiken nadat zowel Maertens en Van der Linden weg waren gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Neefje Geplaatst 1 juli 2012 Share Geplaatst 1 juli 2012 Morgen 1e training van het seizoen!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 5 juli 2012 Share Geplaatst 5 juli 2012 (bewerkt) Paljic en Vujicevic binnen. Linksback en centrale middenvelder. Daarnaast staat het vertrek van 3de keeper Nick Hengelman. Dan neem ik aan dat er een nieuwe keeper bijkomt, want anders hebben we alleen Pasveer nog, want Telgenkamp wordt verhuurd aan Cambuur Leeuwarden. Bovendien verwacht ik nog een centrale verdediger en een rechtsback. Centraal alleen Rienstra, Veldmate en Te Wierik en rechts alleen van Dijk. EDIT: Ah, zie nu dat Van Loo ook al was aangetrokken. Had ik even gemist. Prima ervaren tweede doelman. 5 juli 2012 bewerkt door Richarð. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
feyenoorder14 Geplaatst 5 juli 2012 Share Geplaatst 5 juli 2012 De Loo en Fij vergeten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 5 juli 2012 Share Geplaatst 5 juli 2012 Zie edit. Transfer van De Loo had ik gemist. Druk aan het werk en kan helaas niet alles bijhouden. Fij zag ik net ook, ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
feyenoorder14 Geplaatst 5 juli 2012 Share Geplaatst 5 juli 2012 Haha oke ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 6 juli 2012 Share Geplaatst 6 juli 2012 Koenders nu dus binnengehaald als rechtsback. Lijkt mij een prima speler. (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 14 juli 2012 Share Geplaatst 14 juli 2012 (bewerkt) Eindstand Almelose Selectie - Heracles 0-1 Mike Te Wierik 0-2 Thomas Bruns 0-3 Adriano Grimaldi 0-4 Thomas Bruns 0-5 Ninos Gouriye 0-6 Lerin Duarte 0-7 Adriano Grimaldi 0-8 Kwame Quansah 0-9 Luis Pedro 0-10 Luis Pedro 0-11 Dario Vujicevic 0-12 Everton 0-13 Willie Overtoom 0-14 Thomas Bruns Adriano Grimaldi afgetest, Thomas Konrad gaat mee op trainingskamp. 14 juli 2012 bewerkt door Richarð. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 16 juli 2012 Share Geplaatst 16 juli 2012 Heracles huurt Castillion: 'Speler met potentie' Geoffrey Castillion vervolgt zijn loopbaan in ieder geval voor één seizoen in Almelo. De 21-jarige aanvaller verkast op huurbasis van Ajax naar Heracles Almelo. Dat heeft zijn nieuwe club maandagochtend bevestigd. Vorig seizoen kwam Castillion op huurbasis uit voor RKC Waalwijk. Zijn contract bij Ajax loopt in 2013 af, waardoor hij volgend jaar transfervrij een nieuwe club kan gaan zoeken. Bij Heracles zijn ze blij dat de spits er is. "Geoffrey is een talentvolle speler die vorig jaar bij RKC zijn eerste echte minuten heeft gemaakt", aldus trainer Peter Bosz op de clubsite. "Hij is een jonge speler met potentie die zich hier verder hoopt te ontwikkelen." Castillion sluit zich maandag al aan bij de selectie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 16 juli 2012 Share Geplaatst 16 juli 2012 Lijkt mij een goede versterking voor Heracles (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 11 augustus 2012 Share Geplaatst 11 augustus 2012 1-1 tegen VVV Venlo. Matig als je het vergelijkt met vorig seizoen (7-0). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 11 augustus 2012 Share Geplaatst 11 augustus 2012 Had je een 8-0 verwacht dan ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 12 augustus 2012 Share Geplaatst 12 augustus 2012 Nee, ik zeg toch ook niet dat ik een verbetering verwacht? Als je vorig jaar ruim wint, is een nipt gelijkspel (VVV was beter) heel matig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 12 augustus 2012 Auteur Share Geplaatst 12 augustus 2012 Belachelijk, eerste helft moet je al 3-0 4-0 voorstaan. Mooi weer voetballer die Armenteros bah en Everton was ook weer zeer matig. Volgende wedstrijd Gouriye en Castillion er maar in en dan Pedro op links zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 augustus 2012 Share Geplaatst 12 augustus 2012 Armenteros was de beste van het veld joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 12 augustus 2012 Auteur Share Geplaatst 12 augustus 2012 Heb je de hele wedstrijd gezien? Waarschijnlijk niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 augustus 2012 Share Geplaatst 12 augustus 2012 Nee dat niet maar wel de gevaarlijkste aanvaller. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 12 augustus 2012 Auteur Share Geplaatst 12 augustus 2012 Dat leek in de samenvatting wel zo, maar hij leed veel balverlies en gaf onbegrijpelijke passes. Van Pedro kwam veel meer dreiging af. Beste man van het veld was Rienstra gevolgd door Veldmate en Quansah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten