Maxxiiem Geplaatst 7 april 2010 Share Geplaatst 7 april 2010 Auxerre ook niet onderschatten hoor, wat ik van hun heb gezien was goed. Maar Lille heeft nog dat tikkeltje meer, zeker met Hazard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 7 april 2010 Share Geplaatst 7 april 2010 Als Marseille de titel nu zou winnen, dat zou gewoon fantastisch zijn, 17 jaar niets gewonnen, en dan titel + na 200 jaar bestaan. Ligabeker gewonnen he enkele weken geleden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 7 april 2010 Share Geplaatst 7 april 2010 Klopt. :banana: Straks tickets kopen voor OM - Grenoble, de laatste speeldag in de Franse competitie_O_. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PrinsPils Geplaatst 8 april 2010 Share Geplaatst 8 april 2010 Wat zeg jij over 200 jaar bestaan dan? Marseille is opgericht in 1899 hoor... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 8 april 2010 Share Geplaatst 8 april 2010 Belgen tellen anders, nee snap dat dan! :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 8 april 2010 Share Geplaatst 8 april 2010 Ja kom, iemand had me er al op gewezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 13 april 2010 Share Geplaatst 13 april 2010 :cab: een ticket voor OM - Grenoble ( die nu al zeker zijn van degradatie ) kost 65€(!), zit nu wel hard na te denken of ik er heen ga of niet... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 13 april 2010 Share Geplaatst 13 april 2010 De reis naar Marseille zal waarschijnlijk een stuk duurder zijn dus dan zal ik die ticketprijs maar voor lief nemen. Maar het is natuurlijk wel een (te) hoog bedrag voor een competitie match. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 13 april 2010 Share Geplaatst 13 april 2010 Nja, we zitten sowieso al in Marseille omdat we daar een huis hebben, ongeveer een uurtje rijden van 't stadion. Dit zijn de plaatsen die nog over zijn (in 't blauw) , enorm weinig dus nog. Én allerlaatste speeldag, en misschien de titel omdat ze nu eerstes staan met 2 punten voorsprong. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 13 april 2010 Share Geplaatst 13 april 2010 Oh oké chill van dat huis :). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 13 april 2010 Share Geplaatst 13 april 2010 Ach, ik zou gewoon gaan, je moet er wat voor over hebben. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 14 april 2010 Share Geplaatst 14 april 2010 Shit gast, uitverkocht :cab:. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cart. Geplaatst 14 april 2010 Share Geplaatst 14 april 2010 Wat er er toch met Bordeaux aan de hand? :cab: 2-1 verloren van Le Mans & Marseille 0-1 gewonnen van Sochaux. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 17 april 2010 Share Geplaatst 17 april 2010 :-D:-D:-D, Marseille krijgt in de 95e minuut penalty, en natuurlijk dat Taiwo die binnentrapt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 17 april 2010 Share Geplaatst 17 april 2010 Wat een goal van Plasil :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 17 april 2010 Share Geplaatst 17 april 2010 Kut Lyon. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 17 april 2010 Share Geplaatst 17 april 2010 Lol, drie rode kaarten? Watskeburt? En Marseille moet nu wel kampioen worden, als je zo laat een penalty nog krijgt kan er niks meer misgaan ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 17 april 2010 Share Geplaatst 17 april 2010 Lol, drie rode kaarten? Watskeburt? En Marseille moet nu wel kampioen worden, als je zo laat een penalty nog krijgt kan er niks meer misgaan ;c Opstootje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 17 april 2010 Share Geplaatst 17 april 2010 Marseille wordt gewoon kampioen, dat is nu wel 99% zeker lijkt me, ik zie ze die voorsprong van 5 punten op Auxerre echt niet afgeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 5 mei 2010 Share Geplaatst 5 mei 2010 Marseille wordt gewoon kampioen, dat is nu wel 99% zeker lijkt me, ik zie ze die voorsprong van 5 punten op Auxerre echt niet afgeven. Het kan zometeen gebeuren, Auxerre verloor bij Lyon dus als Marseille nu wint van Rennes zijn ze kampioen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 5 mei 2010 Share Geplaatst 5 mei 2010 Wohoo :mrgy: ALLEEEEEEEEEEEEEEEEZ L'OOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMM! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 5 mei 2010 Share Geplaatst 5 mei 2010 1-0 al :cab: titel is wel binnen dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 5 mei 2010 Share Geplaatst 5 mei 2010 Nee 1-1 ondertussen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 5 mei 2010 Share Geplaatst 5 mei 2010 Hoppa binnen een minuut naar 3-1 :mrg: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 5 mei 2010 Share Geplaatst 5 mei 2010 Mjammie, lekker zeg. Ff op de PC het einde zien, wil dat feest zien losbarsten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten