Montass Geplaatst 22 september 2012 Share Geplaatst 22 september 2012 Van wat ik begrijp is dat PSG inmiddels los is qua goals? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 22 september 2012 Share Geplaatst 22 september 2012 Valt wel mee, Bastia is gewoon heul erg slecht. Die krijgen er nu 3 wedstrijden op rij 3 of meer binnen. Heeft Ibra dat hotel al gekocht? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 september 2012 Share Geplaatst 22 september 2012 Volgens mij niet. Greg _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 29 september 2012 Share Geplaatst 29 september 2012 (bewerkt) Sakho, Greg en Nene wissel. Hopen op puntverlies. :pray: (ibra scoort weer 2x wss. ;e) EDIT: 1-0 Gameiro, hem hebben ze ook nog. :mrg: Heerlijke pass van Pastore. EDIT: 2-0 Gameiro, genoeg gezien. PSG wint weer makkelijk. 29 september 2012 bewerkt door Ilias. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 oktober 2012 Share Geplaatst 1 oktober 2012 Blunder van de week. [YOUTUBE]aU0AYAGivWo[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 1 oktober 2012 Share Geplaatst 1 oktober 2012 Hoe krijg je het voor elkaar :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 1 oktober 2012 Share Geplaatst 1 oktober 2012 Jezus tits. Zo kom je wel aan die 4-1:-D. Wel ongekend dat Marseille na 6 wedstrijden op 18 punten stond en dan met 4-1 op de broek kreeg. Dit terwijl PSG eindelijk op stoom begint te komen. Jammer alleen dat ik werkelijk nergens een samenvatting kan vinden van de goals tijdens PSG - Sochaux. Ik ben altijd wel benieuwd hoe Pastore speelde. En laat Sport1 ondanks de rechten hier werkelijk geen fuck van uitzenden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 1 oktober 2012 Share Geplaatst 1 oktober 2012 Jezus tits. Zo kom je wel aan die 4-1:-D. Wel ongekend dat Marseille na 6 wedstrijden op 18 punten stond en dan met 4-1 op de broek kreeg. Dit terwijl PSG eindelijk op stoom begint te komen. Jammer alleen dat ik werkelijk nergens een samenvatting kan vinden van de goals tijdens PSG - Sochaux. Ik ben altijd wel benieuwd hoe Pastore speelde. En laat Sport1 ondanks de rechten hier werkelijk geen fuck van uitzenden. http://www.caughtoffside.com/2012/09/30/video-psg-2-0-sochaux-french-ligue-1-highlights/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 1 oktober 2012 Share Geplaatst 1 oktober 2012 Jezus tits. Zo kom je wel aan die 4-1:-D. Wel ongekend dat Marseille na 6 wedstrijden op 18 punten stond en dan met 4-1 op de broek kreeg. Dit terwijl PSG eindelijk op stoom begint te komen. Jammer alleen dat ik werkelijk nergens een samenvatting kan vinden van de goals tijdens PSG - Sochaux. Ik ben altijd wel benieuwd hoe Pastore speelde. En laat Sport1 ondanks de rechten hier werkelijk geen fuck van uitzenden. Pastore had mooie assist op Gameiro, 1ste goal. Montpellier gewonnen, Belhanda weer gescoord. Nu Schalke afmaken, en ik ben tevreden. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 1 oktober 2012 Share Geplaatst 1 oktober 2012 [MENTION=10391]Joery[/MENTION]: Dank je_O_. Wel een heerlijke bal ja. Ik blijf het zo jammer vinden dat hij in Frankrijk aan het ballen is, ipv Engeland, Spanje of Italië. Die competities zie je veel meer. En op Sport1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 oktober 2012 Share Geplaatst 1 oktober 2012 Pastore mag direct naar Real komen van mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 1 oktober 2012 Share Geplaatst 1 oktober 2012 Om daarna te klagen dat Mourinho alleen maar koopt en koopt zeker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 oktober 2012 Share Geplaatst 1 oktober 2012 Neuh dat maakt mij niet zoveel uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 1 oktober 2012 Share Geplaatst 1 oktober 2012 Volgende week zondag Marseille-PSG _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 6 oktober 2012 Share Geplaatst 6 oktober 2012 (bewerkt) Wat een fout op het middenveld, zo kom je nooit in het linkerrijtje. Montpellier 0 - 1 Evian. :( Gooalll Estrada. :< ---------- Post Merged at 17:42 ---------- Previous Post was at 17:31 ---------- Goal Camara! Randje buitenspel, maar toch. _O_ 2-1:) 2-2 Khlifa. :( Bal van de lijn gehaald met een omhaal, het zit Montpellier ook niet mee. :cab: Op de lat knallen van 1 meter afstand, ziek. Fuck it! Khlifa, rent ff een paar verdedigers uit en schiet hem erin. 2-3. Armoedig dit. 6 oktober 2012 bewerkt door Ilias. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 7 oktober 2012 Share Geplaatst 7 oktober 2012 Welke bazen gaan er vanavond gewoon Marseille - PSG kijken ipv dat potje uit Spanje waar iedereen op zit te geilen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 7 oktober 2012 Share Geplaatst 7 oktober 2012 Ik, op tweede scherm dan Barça. André Ayew, Pastore, Verrati, Valbuena. :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 7 oktober 2012 Share Geplaatst 7 oktober 2012 Gaat een heerlijk potje worden :< Verwachtingen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 7 oktober 2012 Share Geplaatst 7 oktober 2012 PSG gaat stormen, OM gaat counteren. 2-2 of een nipte overwinning voor OM/PSG. Wat denk jij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 7 oktober 2012 Share Geplaatst 7 oktober 2012 Welke bazen gaan er vanavond gewoon Marseille - PSG kijken ipv dat potje uit Spanje waar iedereen op zit te geilen? Ik kijk beide ;c hop PSG Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 7 oktober 2012 Share Geplaatst 7 oktober 2012 Lastig in te schatten, qua spelbeeld zal PSG waarschijnlijk de overhand gaan krijgen ja, al verwacht ik ook zeker iets van Marseille. Ik ga voor een 2-1 winst voor OM, al is dat ook een beetje wat ik hoop ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 7 oktober 2012 Share Geplaatst 7 oktober 2012 Welke bazen gaan er vanavond gewoon Marseille - PSG kijken ipv dat potje uit Spanje waar iedereen op zit te geilen? Ik ook hoor. (d) Go Marseille. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 oktober 2012 Share Geplaatst 7 oktober 2012 Allez Paris! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 7 oktober 2012 Share Geplaatst 7 oktober 2012 Vanwaar die minuut 'stilte'? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 7 oktober 2012 Share Geplaatst 7 oktober 2012 Nou had die Parijse goorlap al rood mogen krijgen, elleboog. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten