Ilias. Geplaatst 12 juli 2012 Share Geplaatst 12 juli 2012 Montpellier gaat het weer flikken hoor. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 15 juli 2012 Share Geplaatst 15 juli 2012 Shirtje van PSG met Ibrahimovic achterop zit er wel in voor mij. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 17 juli 2012 Share Geplaatst 17 juli 2012 Mogelijke opstelling PSG 2012/2013 Douchez; Lugano, T.Silva, Alex, Maxwell; T.Motta, Sissoko, Pastore; Lavezzi, Zlatan, Menez. Geen misselijke ploeg. Misschien gaat Zlatan er helemaal niet op achteruit. En dan heb je ook nog Franse spelers als back up zoals Gameiro, Sakho, Hoarau en Matiudi :cab: pfff teampje hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 17 juli 2012 Share Geplaatst 17 juli 2012 foutje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 17 juli 2012 Share Geplaatst 17 juli 2012 Mogelijke opstelling PSG 2012/2013 Douchez; Lugano, T.Silva, Alex, Maxwell; T.Motta, Sissoko, Pastore; Lavezzi, Zlatan, Menez. Geen misselijke ploeg. Misschien gaat Zlatan er helemaal niet op achteruit. Alleen dan Sirigu basis in plaats van Douchez. Boh wat een team :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 17 juli 2012 Share Geplaatst 17 juli 2012 Jallet wordt rechtsback en ik hoop persoonlijk toch op Sakho ipv die overschatte Alex. Gameiro en Nene moeten/mogen trouwens weg. Marco Verratti heb je ook nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 17 juli 2012 Share Geplaatst 17 juli 2012 L'equipe meldt dat ze Kaka ook nog even willen halen. Om Ibrahimovic nog wat te overtuigen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 17 juli 2012 Share Geplaatst 17 juli 2012 Kaka gaat juist waarschijnlijk terug naar Milan toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 17 juli 2012 Share Geplaatst 17 juli 2012 Nene werd samen met Giroud topscorer. Maar volgens mij wilde hij weg omdat de concurrentie te groot was en PSG een project mbt verjonging wilde opzetten. Verder wil Sakho weg en is Gameiro volgens mij nog steeds in gesprek met Valencia. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 17 juli 2012 Share Geplaatst 17 juli 2012 Arsenal mag zich wel gaan melden voor Sakho :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 17 juli 2012 Share Geplaatst 17 juli 2012 Beter had Arsenal wat moeite gedaan voor Debuchy oid. Een nieuwe VC hebben ze niet direct nodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 17 juli 2012 Share Geplaatst 17 juli 2012 Beter had Arsenal wat moeite gedaan voor Debuchy oid. Een nieuwe VC hebben ze niet direct nodig. Nou met Vermaelen zijn kwetsbaarheid? Of wil je weer met Djourou/Squillaci spelen :G Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 17 juli 2012 Share Geplaatst 17 juli 2012 L'equipe meldt dat ze Kaka ook nog even willen halen. Om Ibrahimovic nog wat te overtuigen :cab: AS.com meldt juist dat de eventuele komst van Kaká juist Zlatan moet overtuigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 17 juli 2012 Share Geplaatst 17 juli 2012 Zoals ik zeg toch ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 17 juli 2012 Share Geplaatst 17 juli 2012 Shit:-D, ik bedoel juist andersom xD. De komst van Zlatan moet Kaká overtuigen.. Lekker wakker weer hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 17 juli 2012 Share Geplaatst 17 juli 2012 Nou met Vermaelen zijn kwetsbaarheid? Of wil je weer met Djourou/Squillaci spelen :G Mertesacker ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 17 juli 2012 Share Geplaatst 17 juli 2012 Mertesacker ? Die heb ik er liever niet in ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 18 juli 2012 Share Geplaatst 18 juli 2012 PSG krijgt dus echt een bazen elftal met Zlatan, Silva, Verratti en Lavezzi. Ik ben echt benieuwd wat de club gaat presteren in de CL, kijk uit naar wedstrijden van hun! Ik ben ook wel benieuwd wat Milan gaat doen met het geld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 18 juli 2012 Share Geplaatst 18 juli 2012 _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 18 juli 2012 Share Geplaatst 18 juli 2012 PSG krijgt dus echt een bazen elftal met Zlatan, Silva, Verratti en Lavezzi. Ik ben echt benieuwd wat de club gaat presteren in de CL, kijk uit naar wedstrijden van hun! Ik ben ook wel benieuwd wat Milan gaat doen met het geld. Ik gok Tevez halen en Kaka terughalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 18 juli 2012 Share Geplaatst 18 juli 2012 Die Verratti ook ;e Zei die laatst niet dat hij niet naar de Italiaanse topclubs wilde omdat hij nog even bij Pescara wou blijven? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 18 juli 2012 Share Geplaatst 18 juli 2012 Wat een mooie truitjes van PSG zeg : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 18 juli 2012 Share Geplaatst 18 juli 2012 Die Verratti ook ;e Zei die laatst niet dat hij niet naar de Italiaanse topclubs wilde omdat hij nog even bij Pescara wou blijven? :cab: Jup, heeft Juventus zelfs een nee verkocht. Had ik graag gezien bij Palermo en anders wel Napoli Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 18 juli 2012 Share Geplaatst 18 juli 2012 Die Verratti ook ;e Zei die laatst niet dat hij niet naar de Italiaanse topclubs wilde omdat hij nog even bij Pescara wou blijven? :cab: Hij gaat wel naar een club met een Italiaanse trainer. Hij heeft sowieso dan al een streepje voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 18 juli 2012 Share Geplaatst 18 juli 2012 Hij speelt toch op '10'? Of meer cm zoals een Modric bijvoorbeeld? Denk dat dat streepje voor niet veel zal helpen met Pastore etc voor die posities. Al zal hij zijn minuten natuurlijk wel maken, bij Pescara was hij toch ondanks z'n jonge leeftijd de grote man lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten