Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Frans voetbal

King XVI

Aanbevolen berichten

Mogelijke opstelling PSG 2012/2013

Douchez; Lugano, T.Silva, Alex, Maxwell; T.Motta, Sissoko, Pastore; Lavezzi, Zlatan, Menez.

Geen misselijke ploeg. Misschien gaat Zlatan er helemaal niet op achteruit.

En dan heb je ook nog Franse spelers als back up zoals Gameiro, Sakho, Hoarau en Matiudi :cab: pfff teampje hoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogelijke opstelling PSG 2012/2013

Douchez; Lugano, T.Silva, Alex, Maxwell; T.Motta, Sissoko, Pastore; Lavezzi, Zlatan, Menez.

Geen misselijke ploeg. Misschien gaat Zlatan er helemaal niet op achteruit.

Alleen dan Sirigu basis in plaats van Douchez. Boh wat een team :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nene werd samen met Giroud topscorer. Maar volgens mij wilde hij weg omdat de concurrentie te groot was en PSG een project mbt verjonging wilde opzetten. Verder wil Sakho weg en is Gameiro volgens mij nog steeds in gesprek met Valencia.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

PSG krijgt dus echt een bazen elftal met Zlatan, Silva, Verratti en Lavezzi. Ik ben echt benieuwd wat de club gaat presteren in de CL, kijk uit naar wedstrijden van hun! Ik ben ook wel benieuwd wat Milan gaat doen met het geld.

Ik gok Tevez halen en Kaka terughalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die Verratti ook ;e Zei die laatst niet dat hij niet naar de Italiaanse topclubs wilde omdat hij nog even bij Pescara wou blijven? :cab:

Jup, heeft Juventus zelfs een nee verkocht. Had ik graag gezien bij Palermo en anders wel Napoli

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij speelt toch op '10'? Of meer cm zoals een Modric bijvoorbeeld? Denk dat dat streepje voor niet veel zal helpen met Pastore etc voor die posities. Al zal hij zijn minuten natuurlijk wel maken, bij Pescara was hij toch ondanks z'n jonge leeftijd de grote man lijkt me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites