cimbomcu Geplaatst 27 juli 2023 Share Geplaatst 27 juli 2023 2 minuten geleden zei Tim': Tja, zo werken contracten. Dan hadden ze die maar eerder moeten verlengen. En niemand heeft ze verplicht om voor zo'n debiel bedrag een speler te kopen. Eerder verlengen wilde hij niet. Het ligt volgens mij niet aan het bedrag maar de mogelijkheid om hem na een paar jaar door te verkopen. Nu zie je dat de speler eigenlijk de club gijzelt, ik ga naar Madrid, dat doe ik gratis en daar hebben jullie niets over te zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 27 juli 2023 Share Geplaatst 27 juli 2023 11 minuten geleden zei cimbomcu: Eerder verlengen wilde hij niet. Het ligt volgens mij niet aan het bedrag maar de mogelijkheid om hem na een paar jaar door te verkopen. Nu zie je dat de speler eigenlijk de club gijzelt, ik ga naar Madrid, dat doe ik gratis en daar hebben jullie niets over te zeggen. Klopt, maar dat kan beide kanten op. Voor mijn gevoel komt het vaker voor dat een speler weg wil maar van de club moet blijven. De vrijheid om te bepalen over het contract waaronder beide handtekeningen staan geldt dan ook voor beide partijen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 27 juli 2023 Share Geplaatst 27 juli 2023 42 minuten geleden zei cimbomcu: Nu zie je dat de speler eigenlijk de club gijzelt, ik ga naar Madrid, dat doe ik gratis en daar hebben jullie niets over te zeggen. Ze hebben er zelf zoveel voor betaald, dan weet je dat er een risico aan zit dat je verlies gaat maken. Ze hebben ook de kans gehad om hem eerder te verkopen. Toen besloten ze hem te houden. En inderdaad wat @Tim' zegt: andersom kan de club het ook doen en gebeurt dat ook vaak. Bij een contract weet je dat een voor een bepaalde tijd is in het voetbal. Soms win je ermee en soms verlies je er (in dit geval errug veel) mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 september 2023 Share Geplaatst 5 september 2023 Dit is ergens wel mooi om te zien, al kan je uiteraard altijd verliezen van PSG. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 6 september 2023 Share Geplaatst 6 september 2023 Tagliafico die geen woord Frans spreekt: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 6 september 2023 Share Geplaatst 6 september 2023 Waarom lopen ze niet gewoon naar binnen joh? In plaats van naar zo'n schreeuwlelijk te gaan luisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 6 september 2023 Share Geplaatst 6 september 2023 Muah dit vind ik altijd nog een stuk fatsoenlijker dan spelers thuis opzoeken; maar ok dan bekijk ik het allemaal relatief. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 6 september 2023 Share Geplaatst 6 september 2023 Fatsoenlijker zeker. Maar ze kunnen ook gewoon die wedstrijd kijken en daarna lekker naar huis gaan en de dag erna weer naar hun werk. Gewoon een beetje normaal doen dus en accepteren dat je team soms minder en soms beter speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 september 2023 Share Geplaatst 6 september 2023 Het is in ieder geval beter dan verhaal halen bij de spelersbus. Vind het wel netjes, die supporters staan daar wekelijks en reizen waarschijnlijk ook mee naar uitwedstrijden. Kost ook gewoon een vermogen en daar wil je wat voor terug zien. Ook het feit dat Lyon jaarlijks maar slechter en slechter wordt is al voldoende om ze even toe te spreken. Ik zie Sneijder al staan bij de volgende wedstrijd tussen de F-Side Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 september 2023 Share Geplaatst 6 september 2023 Waar gaat dit over? Kan iemand mij aub context geven, dan google ik zelf wel naar een artikel Bvd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 6 september 2023 Share Geplaatst 6 september 2023 28 minuten geleden zei La Pulga: Het is in ieder geval beter dan verhaal halen bij de spelersbus. Vind het wel netjes, die supporters staan daar wekelijks en reizen waarschijnlijk ook mee naar uitwedstrijden. Kost ook gewoon een vermogen en daar wil je wat voor terug zien. Ook het feit dat Lyon jaarlijks maar slechter en slechter wordt is al voldoende om ze even toe te spreken. Ik zie Sneijder al staan bij de volgende wedstrijd tussen de F-Side Tja, soms valt een uitgave tegen. Ik ben wel eens naar de bioscoop geweest en de film bleek helemaal niet leuk te zijn. Of een keer op vakantie geweest naar Italië en toen regende het de hele week. Shit happens. 28 minuten geleden zei Kyrill: Waar gaat dit over? Kan iemand mij aub context geven, dan google ik zelf wel naar een artikel Bvd Olympique Lyon staat laatste en de fans vinden dat niet leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 september 2023 Share Geplaatst 6 september 2023 5 minuten geleden zei Tim': Tja, soms valt een uitgave tegen. Ik ben wel eens naar de bioscoop geweest en de film bleek helemaal niet leuk te zijn. Of een keer op vakantie geweest naar Italië en toen regende het de hele week. Shit happens. Olympique Lyon staat laatste en de fans vinden dat niet leuk. Een film support je niet en kan je inderdaad sneller mee leven als het tegenvalt. Kijk mij boeit het nu ook minder als Barcelona verliest, maar in de tijd van Bertomeuk zou ik er zo tussen hebben gestaan als je ziet wat voor fratsen die met de club uithaalde. Zie het ook wel bij me pa, die leeft dan echt naar zo'n wedstrijd van United toe en als ze dan minder spelen dan is die daar dan ook even goed ziek van. Voor sommige is het iets meer dan een hobby in ieder geval en daar kan ik alleen maar respect voor hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 6 september 2023 Share Geplaatst 6 september 2023 Spelers worden toegesproken. Niet eens met scheldwoorden of beledigingen o.i.d. Hersenpannen worden niet ingeslagen of spelersbussen bekogeld, dus vind het eigenlijk wel meevallen. Ze worden louter toegesproken door ontevreden supporters, mag ook toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 6 september 2023 Share Geplaatst 6 september 2023 Ik kan zeker respect hebben voor de passie van mensen, maar zij zijn niet de leidinggevenden van de spelers. De trainer (of zijn staf) is ze om ze toe te spreken. Door netjes te gaan luisteren geef je die fans het idee dat ze iets te vertellen hebben en dat lijkt me niet de bedoeling. Hadden de fans zich echt kunnen misdragen? Ja natuurlijk, dus dit hebben ze op zich netjes aangepakt. Ik vraag me alleen af waarom de spelers hieraan meewerken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 september 2023 Share Geplaatst 6 september 2023 40 minuten geleden zei Tim': Ik kan zeker respect hebben voor de passie van mensen, maar zij zijn niet de leidinggevenden van de spelers. De trainer (of zijn staf) is ze om ze toe te spreken. Door netjes te gaan luisteren geef je die fans het idee dat ze iets te vertellen hebben en dat lijkt me niet de bedoeling. Hadden de fans zich echt kunnen misdragen? Ja natuurlijk, dus dit hebben ze op zich netjes aangepakt. Ik vraag me alleen af waarom de spelers hieraan meewerken. Denk vooral dat het belangrijk is geweest voor de spelers dat alle camera's op hen waren gericht en de hele wereld hier getuige van heeft kunnen zijn. Qua beleid en opstellingen moeten supporters ook zich echt niet mee bemoeien maar het motiveren is juist datgene waarvoor ze naar het stadion komen toch? Ze kunnen ook de volgende wedstrijden 90 minuten stil zijn maar daar wint denk ik niemand wat mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 september 2023 Share Geplaatst 6 september 2023 2 uur geleden zei Tim': Tja, soms valt een uitgave tegen. Ik ben wel eens naar de bioscoop geweest en de film bleek helemaal niet leuk te zijn. Of een keer op vakantie geweest naar Italië en toen regende het de hele week. Shit happens. Olympique Lyon staat laatste en de fans vinden dat niet leuk. Ten eerste wat rare, gekke en vreemde vergelijking. Een club supporten is totaal niet te vergelijken met naar een film gaan of concert whatever. Daarnaast als film tegenvalt is jammer is heel ander verhaal als je die hard fan Ben van een club in hart en nieren en naar elke wedstrijd gaat en seizoenkaart hebt. Film is gewoon leuk of niet, is geen man overboord als tegenvalt. Club daarentegen als je uit regio komt voor jou misschien wat moeilijker voor te stellen zet je niet zo even één twee drie op zij. Je bent toch geen fan of supporter van een film, je gaat niet wekelijks naar zelfde film, mensen wel wekelijks naar wedstrijd van Lyon of vaker. Daarnaast leeft voetbal in landen als Frankrijk, Italië, Spanje gewoon echt enorm. Voetbal is voor vele daar in feite een levenswijze. Voor vele misschien wel gelijkwaardig of meer dan een religie. Weet ik ironisch genoeg door documentaire /film deze over Maradona aka pluisje: https://www.imdb.com/title/tt5433114/?ref_=ext_shr Als je club als Lyon (deed onder Bosz dan blijkbaar zo slecht nog niet als ze nu laatste staan, dat terzijde) laatste staan terwijl je normaal meedoet voor EL en af en toe CL voetbal dan snap ik dat pijn doet. Daarnaast vind ik het totaal niet raar en snap ik je verbazing niet fans verhaal komen halen laat staan spelers luisteren erna. Zolang het op geweldloze, niet agressieve manier gebeurt hoor dat gewoon te kunnen. Dat spelers luisteren naar fans die week in week uit naar het stadion komen en mede daardoor lonen van spelers iig indirect meebetalen vind ik juist van empathie en klasse van Lyon spelers tuigen dat ze dat doen. Lyon is voor Franse begrippen grote ploeg. Zolang ze vreedzaam doen zoals nu moet dat kunnen zolang ze maar geen gewoonte van maken en agressief doen dus. Plus ben het ook totaal niet eens met je stelling fans geen invloed hebben op de club, in jouw geliefde Duitsland /Bundesliga en Bremen bijvoorbeeld zijn fans mede eigenaren van de club. Is niet voor niks zo'n heze in Duitsland tegen Leipzig omdat bij hun 50+1 regel nep is en "eigenaren" medewerkers van de club zijn ipv echte fans. Daarnaast zijn er genoeg andere landen en voorbeelden te noemen waar fans clubs hebben gered en dus invloed hebben op club en of eigenaren zijn etc. Dus ja als je dan laatste staat snap ik hun frustratie wel en ze doen het dus op een nette manier. Ik herinner me paar jaar geleden nog in Nederland fans van Feyenoord,PSV ADO, Ajax of whatever ook spelers bus gingen opwachten maar dan op agressieve en gewelddadige manier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 6 september 2023 Share Geplaatst 6 september 2023 Ik snap ook wel dat een film niet hetzelfde is als een voetbalclub qua supporterschap, maar dat was dan ook alleszins niet het punt wat gemaakt werd. Ik reageerde op de zinsnede "Kost ook gewoon een vermogen en daar wil je wat voor terug zien.". De spelers hebben één goede reden om te blijven staan en dit (het ene oor in en het andere uit) aan te horen. Dat is natuurlijk dat ze anders bedreigingen naar hun (al dan niet virtuele) hoofd geslingerd gaan krijgen. Maar het is vreemd dat die fans denken dat ze iets te vertellen zouden moeten hebben aan de spelers, hoe erg je ook fan bent. In Duitsland is er inderdaad een regel dat de supporters een meerderheid van de aandelen in handen hebben, maar ik zie even niet hoe dat 'invloed' van fans moet bewijzen. Die fans hebben niet iets te vertellen over de trainer, zijn opstelling of het aankoopbeleid. En maar goed ook. Mensen die de bus opwachten en agressief zijn naar spelers zijn geen supporters maar hooligans, dus die tellen wat mij betreft sowieso niet mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 september 2023 Share Geplaatst 6 september 2023 Duidelijk verhaal eens dat we oneens zijn in ieder geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 september 2023 Share Geplaatst 6 september 2023 Supporters zijn het voortbestaan van een club. Geen supporters en de club kan opdoeken dus die hebben zeker wel een stem @Tim' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 6 september 2023 Share Geplaatst 6 september 2023 19 minuten geleden zei Djurovski: Supporters zijn het voortbestaan van een club. Geen supporters en de club kan opdoeken dus die hebben zeker wel een stem @Tim' Gelukkig zit er een verschil van een paar lichtjaren tussen niks te vertellen hebben en niet mogen komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 september 2023 Share Geplaatst 6 september 2023 14 minuten geleden zei Tim': Gelukkig zit er een verschil van een paar lichtjaren tussen niks te vertellen hebben en niet mogen komen. Ik bedoel meer op deze zinnen van jou " Door netjes te gaan luisteren geef je die fans het idee dat ze iets te vertellen hebben en dat lijkt me niet de bedoeling. " "Maar het is vreemd dat die fans denken dat ze iets te vertellen zouden moeten hebben aan de spelers, hoe erg je ook fan bent" Spelers en ook trainers/technische staff zijn passanten van een club. Supporters zijn de rode draad en de levensader van een club. Wanneer supporters besluiten niet meer naar het stadion te komen , niet meer live op tv naar hun club te kijken is de club ten dode opgeschreven. Dus ja supporters hebben zeker iets te vertellen. En ja dan is het zeker netjes om even te luisteren wat ze te zeggen hebben wanneer je ondermaats presteert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 6 september 2023 Share Geplaatst 6 september 2023 Ik snap zeker wat je bedoelt, maar daarover verschillen we van mening. Supporters zijn van harte welkom en er moet ook een hoop voor ze geregeld worden wat mij betreft, want ze zijn inderdaad de rode draad. Denk dus aan supportersacties, ook vanuit een spelersgroep. Maar dat betekent mijns inziens niet dat ze enige vorm van inspraak of invloed hoeven te hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 september 2023 Share Geplaatst 6 september 2023 1 uur geleden zei Tim': Ik snap zeker wat je bedoelt, maar daarover verschillen we van mening. Supporters zijn van harte welkom en er moet ook een hoop voor ze geregeld worden wat mij betreft, want ze zijn inderdaad de rode draad. Denk dus aan supportersacties, ook vanuit een spelersgroep. Maar dat betekent mijns inziens niet dat ze enige vorm van inspraak of invloed hoeven te hebben. Een TD , AD en zelf RvC blijven passanten van een club. Die komen en gaan wanneer het goed gaat zich kunnen verbeteren of wanneer ze er niks van bakken maar hebben wel de leiding. Supporters/fans zijn de bakermat dus die horen imo veel meer inbreng te krijgen in elke club. Maar daar denken wij anders over dat is duidelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 6 september 2023 Share Geplaatst 6 september 2023 Ik weet niet precies watvoor werk je doet, maar volgens mij lever je spullen voor klanten? Toch? Wat zou jij ervan vinden als je een dag hard gewerkt hebt, oké je hebt iets laten vallen en er zijn wat dingen niet goed gegaan en je klanten staan aan de poort je op te wachten tot je terug komt van een dag werken? (Even een paar dingen wellicht ingevuld voor je hoor) Ik ben het zoals wel vaker helemaal eens met Tim. Het is een fenomeen wat zo gegroeit is. Het zijn vaak halve zolen die zelf geen knikker raken. Met een beetje fatsoen in je flikker ga je daar niet staan. Ik zou er ook echt totaal niet aan meewerken. Als niemand het gesprek met ze aangaat staan ze voor lul en doen ze het niet meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 september 2023 Share Geplaatst 6 september 2023 10 minuten geleden zei Arezo: Ik weet niet precies watvoor werk je doet, maar volgens mij lever je spullen voor klanten? Toch? Wat zou jij ervan vinden als je een dag hard gewerkt hebt, oké je hebt iets laten vallen en er zijn wat dingen niet goed gegaan en je klanten staan aan de poort je op te wachten tot je terug komt van een dag werken? (Even een paar dingen wellicht ingevuld voor je hoor) Ik ben het zoals wel vaker helemaal eens met Tim. Het is een fenomeen wat zo gegroeit is. Het zijn vaak halve zolen die zelf geen knikker raken. Met een beetje fatsoen in je flikker ga je daar niet staan. Ik zou er ook echt totaal niet aan meewerken. Als niemand het gesprek met ze aangaat staan ze voor lul en doen ze het niet meer. Betreft je laatste zin wanneer de spelers geen pepernoot meer raken en de fans niet meer komen kijken hoe lang bestaat de club dan nog? De fans zorgen voor het inkomen van de meeste clubs ( misschien niet de allerrijkste clubs die kunnen bestaan van het TV geld en sponsors maar 80 % ( puur ff een gokje ) van de voetbal clubs bestaan door de supporters. Haal je die weg kun je de meeste clubs opdoeken. Topclubs hebben nog wel het geluk van TV geld maar als er geen hond meer in het stadion zit vervalt dat ook heel snel. Als ik iets niet goed doe op mijn rit en kom er de volgende maand weer dan hoor ik dat gewoon van de klant. Dan zeg je sorry en zorg je ervoor dat het niet weer gebeurd. Komt ook regelmatig voor dat er op kantoor iets mis gaat en ik bij de klant ben en dan zeggen ze ook ik zou dit of dat krijgen , dan kijk ik wat ik kan doen , ga in gesprek en zorg voor de beste oplossing. Ipv heel eigenwijs ik ben de baas en jullie hebben geen fuck te zeggen te zeggen. Wie denken jullie te zijn. Ja jullie betalen mijn inkomen maar jij bent maar klant/supporter dus je hebt geen fuck in te brengen. Nee ik denk met ze mee , zorg voor de goede oplossing en luister naar ze. Zodat de volgende keer het wel goed gaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten