Goodfella Geplaatst 25 april 2011 Share Geplaatst 25 april 2011 Mochten jullie je kunnen handhaven door de laatste wedstrijd thuis te winnen dan juich ik iig met jullie mee. Met of zonder publiek uit Breda, verdienen om te winnen doen wij sowieso niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 25 april 2011 Share Geplaatst 25 april 2011 Heel veel, maar eigenlijk was het best inhoudelijk. Je kunt wel zeggen dat Willem II meer te bieden heeft maar waar is dat op gebaseerd? Willem II heeft, een lager puntenaantal, een negatief eigen vermogen en niet eens een sluitende begroting. Gemiddeld trekken jullie meer toeschouwers, maar afgezien daarvan is Willem II enkel beter in het krijgen van tegendoelpunten. Hoe pijnlijk het voor Willem II-supporters ook is, het is realiteit... Allereerst heb ik nergens gezegd dat Willem II meer te bieden heeft dan VVV, sterker nog op dit moment zeker niet. Verder heeft Willem II over het afgelopen boekjaar ruim een half miljoen winst gemaakt en is de begroting sinds dit seizoen zo goed als sluitend. Ik denk dat Willem II op termijn meer te bieden heeft dan VVV en heeft Willem II een veel betere historie dan VVV als het om prestaties en ex-spelers gaat. En verder hoef jij mij niet te vertellen wat de realiteit en vind ik die inmiddels verre van pijnlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JLS Geplaatst 25 april 2011 Share Geplaatst 25 april 2011 Allereerst heb ik nergens gezegd dat Willem II meer te bieden heeft dan VVV, sterker nog op dit moment zeker niet. Verder heeft Willem II over het afgelopen boekjaar ruim een half miljoen winst gemaakt en is de begroting sinds dit seizoen zo goed als sluitend. Ik denk dat Willem II op termijn meer te bieden heeft dan VVV en heeft Willem II een veel betere historie dan VVV als het om prestaties en ex-spelers gaat. En verder hoef jij mij niet te vertellen wat de realiteit en vind ik die inmiddels verre van pijnlijk. Die quote was ook gericht op " Fenomeno" . Maar de moraal van mijn verhaal is dat Willem II nu de gevolgen ondervindt van het wanbeleid van de afgelopen jaren. Dat er nu kordaat wordt ingegrepen is fantastisch, maar neemt niet weg dat er de boel de laatste jaren besodemietert is, met zoals gezegd een eventuele degradatie als straf. Of Willem II op termijn meer te bieden heeft dan VVV is natuurlijk een lastige kwestie. De regio Tilburg is natuurlijk niet bepaald een economisch florerende regio en er is veel concurrentie van andere clubs. Een degradatie van Willem II en een promotie van RKC, zou voor de eerstgenoemde dan ook uiterst klote zijn. Venlo is op zich ook geen oase van rijkdom, maar het ligt wel in een economisch sterke regio. En historie is iets wat niet beter of slechter kan zijn. Een club kan wel meer historie of minder historie hebben. Zo is Willem II echter wel zeven jaar eerder opgericht dan VVV en heeft een wat ruimere prijzenkast. Maar de vraag is of het winnen van bepaalde prijzen bij draagt aan een ruimere historie. VVV speelde in de jaren 50 ooit de eerste profvoetbalwedstrijd in Nederland, dat doet er mijns inziens ook wel weer toe. Wat echter wel opvallend genoemd mag worden is dat de clubtopscorer in de eredivisie van Willem II ooit door de Tilburgers weggekocht is bij VVV. @Gino, Ik weet ongeveer wel wat jullie doormaken. In 2008 zijn wij er ook uit gevlogen, al was dat wel met goed voetbal. Maar het gaat er mij om dat hier een aantal figuren gewoon wat nonsens op het net slingeren terwijl ze niet eens even de moeite nemen om zich in de situatie te verdiepen. En vervolgens ook nog eens de houding aannemen dat iemand die het niet met hen eens is meteen ongelijk heeft en niet spoort. Ik vind dat een teken van een uiterst kortzichtige houding., aangezien ik mijn best doe om inhoudelijk te discussiëren. Wat betreft de arbitrage hebben jullie op cruciale momenten wel vaak pech gehad. Al vind ik de rode kaart van Swinkels tegen VVV nog altijd geen arbitrale blunder, maar een fout in de reglementen. Die situatie is op meerdere manieren te beoordelen. Ãfin, zet de hele boel komend jaar maar weer op de rails en kom dan gewoon terug �* la een FC Groningen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 25 april 2011 Share Geplaatst 25 april 2011 Lijkt me vrij duidelijk dat regio Tilburg (BrabantStad) economisch gezien tig keer beter is dan regio Venlo. Bovendien is Tilburg 2x zo groot als Venlo. Verder was Willem II de eerste kampioen van het betaalde voetbal en is Willem II een van de weinige Nederlandse clubs die Champions League heeft gespeeld. Verder heeft Willem II in de laatste 15 jaar 3x Europees gespeeld. Ook is in de laatste 10/15 jaar gebleken dat Willem II een uitstekende springplank is voor getalenteerde spelers. Zet Mathijssen, Stam, Overmars, Hyypia en Van Gastel maar eens naast de spelers die via VVV naar grote clubs zijn gegaan en daar zijn geslaagd. Verder heb je overigens wel gelijk dat we nu de prijs betalen voor jarenlang wanbeleid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
psvunited Geplaatst 25 april 2011 Share Geplaatst 25 april 2011 Hij weet zelf ook wel dat Willem II beter is als VVV (historisch gezien) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 25 april 2011 Share Geplaatst 25 april 2011 Tilburg is misschien wel groot, maar Willem II heeft de minste supporters en de minste uitstraling in het Nederlandse voetbal bleek uit een onderzoek van VI. Daarin stonden ze zelfs achter op Excelsior. Op de één of andere manier heeft bijna niemand er moeite mee dat ze er uit vliegen. Dat zal toch ergens aan moeten liggen. De degradatie lijkt mij in ieder geval wel voor 99% zeker. Een punt pakken tegen Twente zie ik niet gebeuren en op doelsaldo gaat Willem II het niet meer redden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 25 april 2011 Share Geplaatst 25 april 2011 Ja en als Willem II over 3 jaar promoveert en in dat jaar 12e wordt dan is Willem II qua uitstraling/supporters weer ineens tussen plaats 10/12. Uitstraling gaat samen met (recente) prestaties. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thijskeeper Geplaatst 26 april 2011 Share Geplaatst 26 april 2011 NAC zou expres moeten verliezen om de derby in stand te houden ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 26 april 2011 Share Geplaatst 26 april 2011 Tilburg is misschien wel groot, maar Willem II heeft de minste supporters en de minste uitstraling in het Nederlandse voetbal bleek uit een onderzoek van VI. Daarin stonden ze zelfs achter op Excelsior. Stond er bij dat onderzoek ook bij hoe de term supporter gemeten is, en hoe de steekproef is geweest? Zo nee, dan is het een waardeloos en niet betrouwbaar onderzoek. Dan kan ik ook in Betondorp een onderzoek houden naar fans van Feyenoord, en vervolgens daar conclusies uit trekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 26 april 2011 Share Geplaatst 26 april 2011 John Feskens en zijn trainingspak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 26 april 2011 Share Geplaatst 26 april 2011 Stond er bij dat onderzoek ook bij hoe de term supporter gemeten is, en hoe de steekproef is geweest? Zo nee, dan is het een waardeloos en niet betrouwbaar onderzoek. Dan kan ik ook in Betondorp een onderzoek houden naar fans van Feyenoord, en vervolgens daar conclusies uit trekken. Lijkt mij niet dat de VI dat soort onzin dan publiceert. Volgens mij heeft een ander bureau dit onderzocht en hebben zij daar een artikel van gemaakt. En een onderzoeksbureau weet toch wel hoe ze zoiets moeten aanpakken qua steekproef en dergelijke? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bm Geplaatst 26 april 2011 Share Geplaatst 26 april 2011 NAC zou expres moeten verliezen om de derby in stand te houden ;) Alsof NAC in deze vorm ook maar in staat is Willem II het moeilijk te maken.;e Het beste voor de derby zou zijn dat ze er beide uitvliegen. Jupiler League is wel het niveau waar ze beide op dit moment thuis horen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 26 april 2011 Share Geplaatst 26 april 2011 John Feskens en zijn trainingspak Ben een stuk beter van je gewend.. Beetje een imitatie van Nico Dijkshoorn of die Thijs Zonneveld ofzo.. Voortaan maar weer gewoon serieuze stukjes schrijven :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 26 april 2011 Share Geplaatst 26 april 2011 Ben een stuk beter van je gewend.. Beetje een imitatie van Nico Dijkshoorn of die Thijs Zonneveld ofzo.. Voortaan maar weer gewoon serieuze stukjes schrijven :m: Het is niet door mij geschreven.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 26 april 2011 Share Geplaatst 26 april 2011 Ow ;c Dan verklaart dat al een hoop :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 26 april 2011 Share Geplaatst 26 april 2011 Alsof NAC in deze vorm ook maar in staat is Willem II het moeilijk te maken.;e Het beste voor de derby zou zijn dat ze er beide uitvliegen. Jupiler League is wel het niveau waar ze beide op dit moment thuis horen. Idd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 26 april 2011 Share Geplaatst 26 april 2011 Willem II stuurt excuusbrief naar AZ Willem II heeft dinsdag een brief naar AZ gestuurd. De Tilburgers maken hun excuses voor de 'bierdouche' die Gertjan Verbeek ten deel viel. Verbeek kreeg zaterdag na de verloren uitwedstrijd tegen Willem II (2-1) een grote hoeveelheid bier over zich uitgestort kreeg toen hij naar de spelersbus liep. Een dag voor de wedstrijd had Verbeek zich denigrerend uitgelaten over Willem II. Direct na de wedstrijd stelde de oefenmeester bovendien dat hij hoopte dat Willem II zou degraderen. Boze supporters joelden hem uit in de entreehal van het stadion en enkelen gooiden bier in zijn richting. AZ was woedend. Volgens AZ-directeur Toon Gerbrands was het al de derde keer dat iemand van AZ zo belaagd werd na een wedstrijd bij Willem II. Hij heeft daarom een klacht ingediend bij de KNVB en eist dat de bond stappen neemt tegen Willem II. De hekkensluiter biedt dinsdag zijn excuses aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 Houdt jullie taai jongens.;) Wedstrijd van de waarheid vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 Ik hoop echt met jullie mee boys. Forza Willem 2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 Forza Willem II! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bm Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 Heeft niet zo mogen zijn. Nu een voorbeeld nemen aan RKC om over twee seizoenen weer terug te keren op het hoogste niveau waar een club uit Tilburg hoort te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 Jammer, maar terechte degradant in mijn ogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JLS Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 Jammer, maar terechte degradant in mijn ogen. Dat mag je hier niet zeggen, dan wordt men boos. Maar ik zou het voor jullie wel tof vinden wanneer jullie over twee weken van NAC zouden winnen. Dan hou je toch nog enigszins een goede herinnering aan dit seizoen over... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
coentje Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 Dat mag je gewoon zeggen hoor. dat weten ze hier ook wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 Dat mag ik toch hopen idd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten