MarcFR Geplaatst 5 december 2010 Share Geplaatst 5 december 2010 Jij weet 100% zeker dat jullie er wel inblijven? Ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
psvunited Geplaatst 5 december 2010 Share Geplaatst 5 december 2010 Haha, zullen we zien Het is sowieso al een schande als Excelsior boven Feyenoord staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
coentje Geplaatst 5 december 2010 Share Geplaatst 5 december 2010 Naja, mocht het niet zo zijn dan hebben jullie in ieder geval het mooiste stadion van de Jupiler League. Is ook wat waard toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 5 december 2010 Share Geplaatst 5 december 2010 Als je daar nu pas achter komt psvunited.. Dat is namelijk al een tijdje zo hoor. @Coentje: Ik zie het wel zitten! Dan wordt er bovendien lekker pils geschonken en worden we weer kampioen! Joepie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
psvunited Geplaatst 5 december 2010 Share Geplaatst 5 december 2010 Dat meen je niet? Ik bedoel op einde van competitie he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 5 december 2010 Share Geplaatst 5 december 2010 Ja. Rotterdamse arrogantie :cab: Nja, blij dat Willem II weer een punt heeft gepakt. Maar er moet nu wel echt een keer gewonnen gaan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 5 december 2010 Share Geplaatst 5 december 2010 Het programma nog: 2 za 11/12 NEC Willem II 3 za 18/12 ADO Den Haag Willem II 4 za 22/1 Willem II Vitesse 5 za 29/1 PSV Willem II 6 zo 6/2 FC Groningen Willem II 7 za 12/2 Willem II FC Utrecht 8 za 19/2 Excelsior Willem II 9 za 26/2 Willem II SC Heerenveen 10 vr 4/3 De Graafschap Willem II 11 zo 13/3 Willem II Ajax 12 za 19/3 VVV-Venlo Willem II 13 za 2/4 Willem II Roda JC Kerkrade 14 za 9/4 Willem II Heracles Almelo 15 zo 17/4 Feyenoord Willem II 16 za 23/4 Willem II AZ 17 zo 1/5 FC Twente Willem II 18 zo 15/5 Willem II NAC Breda Dikgedrukt zie ik ons wel punten pakken.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
~Kingside~ Geplaatst 6 december 2010 Share Geplaatst 6 december 2010 ;e ;e :-D Gelukkig degraderen ze, zijn we ook weer van af. Dit is dus vrij kansloos. :wall: Wil wel eens zo'n filmpje in jullie stadion (of elk ander stadion in Nederland trouwens) zien. Gebeurd overal en om dan in jou woorden te spreken moet iedereen maar degraderen. Hmm.. zo houden we geen competitie over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JorisvdMeer Geplaatst 6 december 2010 Share Geplaatst 6 december 2010 Het programma nog: 2 za 11/12 NEC Willem II 3 za 18/12 ADO Den Haag Willem II 4 za 22/1 Willem II Vitesse 5 za 29/1 PSV Willem II 6 zo 6/2 FC Groningen Willem II 7 za 12/2 Willem II FC Utrecht 8 za 19/2 Excelsior Willem II 9 za 26/2 Willem II SC Heerenveen 10 vr 4/3 De Graafschap Willem II 11 zo 13/3 Willem II Ajax 12 za 19/3 VVV-Venlo Willem II 13 za 2/4 Willem II Roda JC Kerkrade 14 za 9/4 Willem II Heracles Almelo 15 zo 17/4 Feyenoord Willem II 16 za 23/4 Willem II AZ 17 zo 1/5 FC Twente Willem II 18 zo 15/5 Willem II NAC Breda Dikgedrukt zie ik ons wel punten pakken.. Ajax-thuis moet ook wel lukken hoor.;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
coentje Geplaatst 6 december 2010 Share Geplaatst 6 december 2010 Feyenoord uit en Utrecht thuis ook wel denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
psvunited Geplaatst 6 december 2010 Share Geplaatst 6 december 2010 Utrecht niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
coentje Geplaatst 6 december 2010 Share Geplaatst 6 december 2010 Zou niet weten waarom niet. Utrecht is echt heel wisselvallig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 6 december 2010 Share Geplaatst 6 december 2010 Dikgedrukt zie ik ons wel punten pakken.. Ons? Je bent voor psv toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 6 december 2010 Share Geplaatst 6 december 2010 Dus? Ik support de club uit me stad, net zoals jij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefanenman Geplaatst 6 december 2010 Share Geplaatst 6 december 2010 Dus? Ik support de club uit me stad, net zoals jij hij support de club uit zn hart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 6 december 2010 Share Geplaatst 6 december 2010 Dan heeft 'ie een gebroken hart denk ik, ik gok maar hoor weet niet zeker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefanenman Geplaatst 6 december 2010 Share Geplaatst 6 december 2010 Ja dat geld wrs voor de 40.000 man die elke 14 dagen in de Kuip zit/staat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 6 december 2010 Share Geplaatst 6 december 2010 Zou niet weten waarom niet. Utrecht is echt heel wisselvallig. Ja maar over het algemeen sterker. Ik denk dat ze ook geen punten pakken tegen ons, met een aantal versterkingen zullen wij ze wederom wegspelen, hopelijk ditmaal wel met goals. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 6 december 2010 Share Geplaatst 6 december 2010 Met het voetbalinzicht van jullie trainer sowieso Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 6 december 2010 Share Geplaatst 6 december 2010 Dank u, heeft in 3 wedstrijden evenveel punten gepakt als jullie in 17 wedstrijden dus even koest :sss: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 6 december 2010 Share Geplaatst 6 december 2010 Haha nee gewoon om zijn uitspraken. Om het kampioenschap spelen, we speelden goed tegen Grunn blabla. Vitesse wel beter team hé Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefanenman Geplaatst 6 december 2010 Share Geplaatst 6 december 2010 Dank u, heeft in 3 wedstrijden evenveel punten gepakt als jullie in 17 wedstrijden dus even koest :sss: whahahah :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 6 december 2010 Share Geplaatst 6 december 2010 Haha nee gewoon om zijn uitspraken. Om het kampioenschap spelen, we speelden goed tegen Grunn blabla. Vitesse wel beter team hé 1. Hij heeft nooit geroepen dat ze dit jaar voor het kampioenschap gaan.. 2. Vitesse heeft in de 1e helft tegen Groningen volgens mij 3 opgelegde 100% kansen gehad en speelde gewoon prima voetbal. Kortom, 2x lulkoek van je! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 6 december 2010 Share Geplaatst 6 december 2010 Excusez moi, dat zei Jenner. Bovendien is het ook een kwaliteit om kansen te benutten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 6 december 2010 Share Geplaatst 6 december 2010 Jup, die kwaliteiten zaten op de bank(Pedersen) :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten