coentje Geplaatst 24 november 2010 Share Geplaatst 24 november 2010 De laatste overwinning was toch een klein jaartje geleden ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 24 november 2010 Share Geplaatst 24 november 2010 Mag wat mij betreft wel 0-0 blijven :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JorisvdMeer Geplaatst 24 november 2010 Share Geplaatst 24 november 2010 Om te janken nondeju, dat Willem II is gauw weer een fatsoenlijke keeper onder de lat zet.;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 24 november 2010 Share Geplaatst 24 november 2010 Even serieus, denk nou echt dat het over is vor Willem II, ik bedoel ze staan 7 punten achter. En er is echt niks dat ook maar aangeeft dat Willem II eens opeens goed zou kunnen gaan spelen. Maar blijven hopen natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 24 november 2010 Share Geplaatst 24 november 2010 Het is 100% over. Van mij mag het seizoen per direct stoppen. Trek deze kutzooi niet meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Utotri Geplaatst 25 november 2010 Share Geplaatst 25 november 2010 Zolang VVV ook blijft kwakkelen is het voor Willem II nog niet voorbij. Ik acht de kans dat ze van de 18e plaats afkomen ook erg klein, maar ze kunnen nog best hoop hebben. Het seizoen is nog niet eens op de helft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nevs Geplaatst 25 november 2010 Share Geplaatst 25 november 2010 Maar Willem II gaat echt niet opeens wel voetballen: ;e;e;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 25 november 2010 Share Geplaatst 25 november 2010 Tegen Excelsior geef ik ze een goede kans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Utotri Geplaatst 25 november 2010 Share Geplaatst 25 november 2010 Maar Willem II gaat echt niet opeens wel voetballen: ;e;e;e Willem II is niet elke wedstrijd kansloos slecht geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NvN Geplaatst 25 november 2010 Share Geplaatst 25 november 2010 Feyenoord-thuis op 5 december pakken ze gewoon drie punten hoor :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefan_helmond Geplaatst 25 november 2010 Share Geplaatst 25 november 2010 Tegen excelsior winnen ze sowieso. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 25 november 2010 Share Geplaatst 25 november 2010 Tegen excelsior winnen ze sowieso. Op basis waarvan ;e? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 25 november 2010 Share Geplaatst 25 november 2010 Op basis waarvan ;e? Stefans voetbalinzicht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 25 november 2010 Share Geplaatst 25 november 2010 En aangezien hij een miljoenenwinst heeft op Unibet, gok ik op Excelsior. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 25 november 2010 Share Geplaatst 25 november 2010 Dat die Maenpaa gewoon zijn contract inlevert en marktverkoper wordt. Nondeju wat een drama. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 25 november 2010 Share Geplaatst 25 november 2010 Nja, Verhulst kan er ook helemaal niks van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 25 november 2010 Share Geplaatst 25 november 2010 Ja lach d'r maar mee. Het is echt een drama. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JorisvdMeer Geplaatst 25 november 2010 Share Geplaatst 25 november 2010 Ik denk dat als ze gewoon een goede keeper onder de lat heeft staan die vertrouwen uitstraalt en dit ook overbrengt op verdedigers en de rest van het team, dat ze dan misschien nog wel kunnen overleven. Maar deze keepers kostten Willem II alleen maar punten ipv andere keepers die wel eens punten binnenhalen. Als het zo doorgaat dan zal het volgend seizoen ofzo misschien wel voorgoed voorbij zijn met Willem II. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
coentje Geplaatst 25 november 2010 Share Geplaatst 25 november 2010 Zie Willem II wel snel weer terugkeren. Heb een paar wedstrijden van ze gezien maar bij vlagen vond ik ze nog echt aardig voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 25 november 2010 Share Geplaatst 25 november 2010 Wat een blunder zeg :-D :-D :-D Geef Willem II een goede keeper en ze kunnen best in de Eredivisie blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trecka Geplaatst 25 november 2010 Share Geplaatst 25 november 2010 Ik zit nu even de samenvatting te kijken maar die Waalkens verdient ook een ;e. Wie gaat er nou midden in de wedstrijd zijn veters strikken? En die keeper verdient het hele seizoen al ;e² Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 25 november 2010 Share Geplaatst 25 november 2010 Ik zit nu even de samenvatting te kijken maar die Waalkens verdient ook een ;e. Wie gaat er nou midden in de wedstrijd zijn veters strikken? Z'n schoen ging uit geloof ik. Echt 10 seconden nadat ie in het veld kwam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 25 november 2010 Share Geplaatst 25 november 2010 Doet me denken aan wat V.D. Gijp een keer zei, het ergste wat een ploeg kan overkomen is een slechte keeper... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Utotri Geplaatst 25 november 2010 Share Geplaatst 25 november 2010 Z'n schoen ging uit geloof ik. Echt 10 seconden nadat ie in het veld kwam. Ja klopt. Het is lomp en slecht, maar het is niet eerlijk om dan een speler kwalijk te gaan nemen dat die goal valt. Het was gewoon matig verdedigen en dramatisch keepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JorisvdMeer Geplaatst 26 november 2010 Share Geplaatst 26 november 2010 Volgens mij zo uit mijn hoofd had Willem II toen zelf een ingooi en hadden ze dus wel even kunnen wachten. Maar weet zo niet meer dat mede daardoor ook de goal kwam? Trouwens, wat mij vooral opviel was dat die Hutten echt tegenviel, vaak zat de kans gehad om op snelheid Frankel op te zoeken en te passeren maar geen een keer dat het lukte, probeerde het ook bijna nooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten