Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Willem II

Joost_10

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,7k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hofland lijkt me niet denk. Mijn oom zei trouwens dat ze een bepaald salaris maximaal aanboden ofzo. Volgens mij zei die iets van 150.000 per jaar als maximum (lijkt me beetje weinig en ik weet dan ook niet zeker of ik dat goed gehoord heb;c). Weet iemand of dat klopt? Zoja dan zal Hofland wel niet komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu gaat het gerucht ook dat Vennegoor komt, als Demouge weg zou gaan.

Ik zou dit doen:

-- Mäenpää

Gravenbeek - Biemans - Swinkels - Lampi

----- Pereira - Lasnik - Levchenko

----- Hakola - Demouge - v Zaanen

Nog aantrekken:

- vd Struijk (transfervrij van Vitesse als die hun miljoen van de provincie krijgen)

- 2e keeper

- eventueel vervangers als bepaalde spelers nog vertrekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt, maar toch. Wat zou hij nu bij Hull verdienen?

Als je Demouge voor een bedrag van 1.000.000 verkoopt. Verdient denk ik 300.000 ofzo, na zijn opengebroken contract toen hij er op los scoorde.

Dan kun je dus een transfervrije Vennegoor een half miljoen geven 2 jaar lang. Dan ben je dus 1.000.000 kwijt aan Vennegoor, terwijl je aan Demouge 1.600.000 hebt gewonnen. Hou je dus alsnog 6 ton over die je in het financiële gat (schuld) kunt stoppen en ben je er sportief en commercieel (ook shirtverkoop) op vooruit gegaan.

Weet alleen niet of Willem II nu ze iedereen kleine contractjes geven, één persoon een relatief groot salaris wil betalen en het risico wil lopen (blessures). En misschien vraagt Vennegoor wel veel meer dan een half miljoen salaris. Vind Qatar eigenlijk meer iets voor hem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt, maar toch. Wat zou hij nu bij Hull verdienen?

Als je Demouge voor een bedrag van 1.000.000 verkoopt. Verdient denk ik 300.000 ofzo, na zijn opengebroken contract toen hij er op los scoorde.

Dan kun je dus een transfervrije Vennegoor een half miljoen geven 2 jaar lang. Dan ben je dus 1.000.000 kwijt aan Vennegoor, terwijl je aan Demouge 1.600.000 hebt gewonnen. Hou je dus alsnog 6 ton over die je in het financiële gat (schuld) kunt stoppen en ben je er sportief en commercieel (ook shirtverkoop) op vooruit gegaan.

Weet alleen niet of Willem II nu ze iedereen kleine contractjes geven, één persoon een relatief groot salaris wil betalen en het risico wil lopen (blessures). En misschien vraagt Vennegoor wel veel meer dan een half miljoen salaris. Vind Qatar eigenlijk meer iets voor hem.

Dat moet Willem II echt niet doen hoor. Dan gaan ze weer dezelfde fouten maken uit het verleden. Sowieso lijkt mij 1 mil voor Demouge een beetje veel en zoals al gezegd wordt zal VoH wsl toch niet komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk dat het voor Willem II een goede transfer is. Kan zijn ervaring van vorig seizoen gebruiken en een van de weinige spelers die er vorig seizoen ook speelden. Hoop dat hij nog wat ervaring op kan doen en alsnog bij Ajax kan doorbreken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites