MetalMichael Geplaatst 2 april 2010 Share Geplaatst 2 april 2010 Ik constareer enkel. En ik "blijf" niet provoceren. Vind het knap hoe je daar bij komt, maar laat dat maar zitten. Nu weer Sparta. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 2 april 2010 Share Geplaatst 2 april 2010 Ja idd, nu weer Sparta, wie haalt er weer Ajax bij, jij toch of niet:cab: Vervelende mod ben jij:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 2 april 2010 Share Geplaatst 2 april 2010 Hou je waffel joh ;e Je lijkt nu net Wouter met Satyr. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StefanSR Geplaatst 2 april 2010 Auteur Share Geplaatst 2 april 2010 Wat denken ze wel niet ;e ze denken een beetje dat Sparta van hun is, trieste figuren hoor op de wereld, net als die Ajacieden toen bij MvB. Eigenlijk hebben ze daar niet eens het recht op want ze zijn gewoon vrijwillig supporter van die club Stelletje helden op sokken Sparta is ook van ons.. Ik betaal me elke week de pleuris om naar elke uithoek te gaan om daar mijn cluppie te aanschouwen.. Dat we elke week tegen betere elftallen spelen dat is nou eenmaal zo, maar loop je in ieder geval 90 minuten de blubber! Dat is het minste wat we eisen, dat het dan alsnog niet lukt dat is dan maar zo dan heb je er in ieder geval alles aan gedaan... Ik was er inderdaad bij, actie kwam bij ons vandaan.. Bij onze groep. We hebben eerder ook al de hekken op slot gegooid na de nederlaag bij Willem II uit.. Toen gesproken met Joshua John en heel even met Adelaar.. dat haalde echter de pers niet.. We gaan het zien morgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 2 april 2010 Share Geplaatst 2 april 2010 Zo nu zal jij je ook wel weer stoer voelen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StefanSR Geplaatst 2 april 2010 Auteur Share Geplaatst 2 april 2010 Hou je bek nou eens g*dverdomme zeg, dit gaat om degraderen of handhaven.. Dit gaat om Feyenoord uit of Almere City FC uit.. Bijdehande kut puber, dit is geen kwestie van stoer doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 2 april 2010 Share Geplaatst 2 april 2010 Je maakt wel erg duidelijk dat je er zelf bij was.. En ik denk eerlijk gezegd niet dat ze beter gaan spelen nu dit is gebeurt... Er zal alleen maar meer druk bijkomen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StefanSR Geplaatst 2 april 2010 Auteur Share Geplaatst 2 april 2010 Het begint over Sparta hoor, dat al die mensen dan Ajax er bij betrekken maarja. MM je blijft provoceren he, of wat wil je eigenlijk met je post? Mij benieuwen of Stefan SR er bij was, denk het wel. Daar reageerde ik op, stomme inlander Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 2 april 2010 Share Geplaatst 2 april 2010 Sorry dat ik niet het hele topic doorlees.. Maar denken jullie zelf nu echt dat ze nu beter gaan presteren, nu er alleen maar meer druk bijkomt voor de spelers ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StefanSR Geplaatst 2 april 2010 Auteur Share Geplaatst 2 april 2010 Wij hebben zelf in ieder geval een voldaan gevoel, de jongen die namens onze groep vertegenwoordigd is in de SV heeft zowel tegen de voorzitter als de trainers + spelers het woord gedaan. Namen ons en de fanatiekere die hards.. Nu is het afwachten hoe ze ons signaal oppakken.. Wij hebben in ieder geval alle mogelijke middelen ingezet en benut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 2 april 2010 Share Geplaatst 2 april 2010 Ik hoop voor je dat ze erin blijven ;) Zou zonde zijn als spelers als Strootman in de Jupiler Leauge zouden moeten spelen :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StefanSR Geplaatst 2 april 2010 Auteur Share Geplaatst 2 april 2010 Die zullen dan logischerwijs wel vertekken.. ben ik bang..;) Sorry voor mijn nogal opgefokte reactie net, heeeel de dag al dat kansloze gezeik van allerlei kanten..Mensen die het hele verhaal niet kennen en oordelen op een onterechte manier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 2 april 2010 Share Geplaatst 2 april 2010 Kan ik ook wel mijn excuses aanbieden hoor :P Ik snap het ook wel hoor, als je je club zo ziet spelen en dan nog de plaats op de ranglijst dan snap ik dat je nogal chagrijnig bent :p Maarja ik had idd niet een idee van het hele verhaal, ik las alleen dat supporters de training stil hadden gelegd.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NvN Geplaatst 2 april 2010 Share Geplaatst 2 april 2010 Sparta is ook van ons.. Ik betaal me elke week de pleuris om naar elke uithoek te gaan om daar mijn cluppie te aanschouwen.. Helemaal mee eens. Ik ben dan misschien wel voor de club aan de andere kant van Rotterdam, maar neemt niet weg dat ik dit gevoel kan onderschrijven. Alleen zijn er bepaalde mensen die dit niet kunnen snappen (dat begrijp ik dan nog), niet willen snappen of mensen als Sibon die gewoon niks snappen. Goed dat jullie eindelijk eens van jullie laten horen, mag ook wel eens gebeuren :) En tuurlijk moet Sparta er in blijven, ken geen andere club waar we 2.200 kaarten krijgen :banana: Met hoeveel man komen jullie overigens over anderhalve week naar Zuid? :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StefanSR Geplaatst 2 april 2010 Auteur Share Geplaatst 2 april 2010 De kaartverkoop liep vorige week storm, heb geen recente tussenstand voor je.. Zal wel richting de 1000 gaan.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 2 april 2010 Share Geplaatst 2 april 2010 Helemaal mee eens. Ik ben dan misschien wel voor de club aan de andere kant van Rotterdam, maar neemt niet weg dat ik dit gevoel kan onderschrijven. Alleen zijn er bepaalde mensen die dit niet kunnen snappen (dat begrijp ik dan nog), niet willen snappen of mensen als Sibon die gewoon niks snappen. Goed dat jullie eindelijk eens van jullie laten horen, mag ook wel eens gebeuren :) En tuurlijk moet Sparta er in blijven, ken geen andere club waar we 2.200 kaarten krijgen :banana: Met hoeveel man komen jullie overigens over anderhalve week naar Zuid? :) Hoow hoow, niks snappen. Wij hebben er een andere kijk op, maarja dat snap jij gewoon niet :no: Je kan wel steeds rondbrullen dat ik er geen verstand van heb, het niet snap en je niet me wilt discussiëren, maar ik heb nog geen steeds geen fatsoenlijke redenen of argumenten van je gehad, bij niks. Net als ik toen ik je vroeg waarom je Ajax haatte: ja ze doen irritant en ze praten dom enz :cab: ohja en ze hebben een lelijk stadion :@@:@:@::@@:@: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StefanSR Geplaatst 3 april 2010 Auteur Share Geplaatst 3 april 2010 Sommige dingen kun je pas begrijpen als je ze zelf hebt meegemaakt, in jouw geval denk ik dat je er na een paar jaar steevast uitwedstrijden ook bezoeken wel achter zult komen dat dat een extra dimensie aan het gevoel geeft.. Iets waar wij trots op zijn, en wij voelen ons in die zin ook de club.. waar zij zijn, zijn wij.. Jij gaat omdat je het kick vindt een keer in de 14 dagen 3 uurtjes naar de voetbal.. Wij zijn er elke week, vaak uren van te voren, opgesloten in onmenselijke hokken, van glas, netten en andere zooi.. Krijgen combi regelingen voor onze kiezen die vaak kant noch wal raken.. Suc6 in ieder geval en dat SP AR TA moge winnen! :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 3 april 2010 Share Geplaatst 3 april 2010 Laten we het hopen :D Moet wel lukken hoor tegen Heerenveen.. In ieder geval wel minstens een punt :p Maarja je weet maar nooit he.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StefanSR Geplaatst 3 april 2010 Auteur Share Geplaatst 3 april 2010 Volgend jaar lange weekenden :cry: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 3 april 2010 Share Geplaatst 3 april 2010 Idd, lijkt me ook niks op vrijdag spelen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raikkonen Geplaatst 3 april 2010 Share Geplaatst 3 april 2010 Sparta zal niet degraderen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NvN Geplaatst 3 april 2010 Share Geplaatst 3 april 2010 Joh Sparta blijft er gewoon lekker in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jasza Geplaatst 3 april 2010 Share Geplaatst 3 april 2010 Sommige dingen kun je pas begrijpen als je ze zelf hebt meegemaakt, in jouw geval denk ik dat je er na een paar jaar steevast uitwedstrijden ook bezoeken wel achter zult komen dat dat een extra dimensie aan het gevoel geeft.. Iets waar wij trots op zijn, en wij voelen ons in die zin ook de club.. waar zij zijn, zijn wij.. Jij gaat omdat je het kick vindt een keer in de 14 dagen 3 uurtjes naar de voetbal.. Wij zijn er elke week, vaak uren van te voren, opgesloten in onmenselijke hokken, van glas, netten en andere zooi.. Krijgen combi regelingen voor onze kiezen die vaak kant noch wal raken.. Suc6 in ieder geval en dat SP AR TA moge winnen! :mrgy: Goed verwoord :thumb: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boke Geplaatst 4 april 2010 Share Geplaatst 4 april 2010 Adelaar is nu wel ontslagen. Was wel een beetje te verwachten. EDIT: ik zie net dat Aad de Mos is aangesteld als nieuwe coach. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 4 april 2010 Share Geplaatst 4 april 2010 Aadjeee!! 21=5 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten