Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Groningen

Niels

Aanbevolen berichten

Ah, oké. Ik ben benieuwd naar je kwaliteiten.

Je hebt gelijk dat Erik wat minder krediet heeft, maar om hem tot één van de beste spelers te bombarderen vind ik wat overdreven. Ik ben echt een fan van Soeratmin Venema op linkshalf/linksbuiten. Als die gast een actie maakt dan veer ik al op. Ze hebben een aantal nieuwe spelers d'r bij, dus ben benieuwd naar komend seizoen.

Ben ontzettend lui in 't veld dus verwacht niet te veel.

Ik denk niet dat je weet dat hij lang heeft gesukkeld met blessures waardoor hij niet voluit durfde te gaan, puur omdat ie bang was. In z'n eerste 2 seizoenen daar speelde hij echt ontzettend goed. Afgelopen weekend was hij onze belangrijkste schakel tijdens Bedrijvenvoetbal in Bedum. Dus je kan volgend seizoen wel wat verwachten.

Over Soe ben ik wat minder. Maakt het zichzelf toch echt te lastig terwijl het allemaal veel simpeler kan. Het is zeker een goede voetballer, maar toch een prima eerste seizoen.

@Ez; omdat ik gestopt ben bij Noordwolde. Alle jongens waarvoor ik naar Noordwolde ben gekomen gaan naar Lewenborg, dus dan zoek ik ook wat nieuws.

@Diekhuuzen; dan heb ik jou ook wel eens zien spelen

@Funzel; bij een binnenlandse transfer mochten we zoveel vragen als we wilden.

@Niels; 4 tot 6 miljoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 3,2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Groningen raakt als het een beetje tegenzit wel alle 4 de steunpilaren kwijt zeg als ik zo de transfergeruchten hoor. Na Stenmann, en Granqvist dalijk ook nog Tadic en Matavz .... Denk toch dat je voor die 2 laatste in totaal zeker een miljoen of 15 kunt krijgen, daarbij vertrouw ik de scouting van Grunn ook wel, dus verwacht wel dat ze volgend seizoen mee kunnen doen in top 5.

Hoe lang ligt vd Laak er eigenlijk nog uit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erik Setz _O_. De draaiende kracht van mijn FC Groningen in FM05!

Samen met Marcel Pannekoek trouwens.

Haha grappig om te horen! In FM had ie wel talent..

@daan: matavz gaat sowieso niet weg, dat weet ik 98% zeker. Kans dat Tadic vertrekt is ook klein. Daarbij ligt de marktwaarde van deze 2 spelers samen amper op 11 miljoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ehh jij dus ook met bedrijvenvoetal meegedaan? :D Wij vlogen er in de 1/8e finale uit tegen de slechtste tegenstander die we op het toernooi gehad hebben. Tja, de goal wou niet vallen, dus dan kun je zelfs tegen paupers op penalties er uit vliegen. Dat Univé uiteindelijk het toernooi won is dan wel typisch, die speelden wij in de poulefase van de mat en wonnen we met 2-0 (2x Pannekoek :D). In de poule werden ze dus ook maar derde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En Setzzie 4/5/6 mill is toch te weinig voor Tadic?

Heel veel meer gaat er echt niet betaald worden. Welke clubs kunnen gekke bedragen neerleggen? De échte top kan dat, subtop Europa kan dat niet meer.

Weer een buitenlander erbij, beter heffen we de eigen jeugd op en worden we net als DIO. Een bij elkaar gekocht zooitje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel veel meer gaat er echt niet betaald worden. Welke clubs kunnen gekke bedragen neerleggen? De échte top kan dat, subtop Europa kan dat niet meer.

Weer een buitenlander erbij, beter heffen we de eigen jeugd op en worden we net als DIO. Een bij elkaar gekocht zooitje.

Voor Tadic zou ik toch een bedrag van 10 miljoen willen hoor.

Het is nog een jonge speler en nu al zo goed.

Moet ook in Europa opvallen dat hij samen met Messi bijna meeste assist van Europa heeft. En jammer dat Groningen niet europees speelt anders zou hij zich op dat podium ook kunnen laten zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 miljoen max denk ik, na het vertrek van Dzsudzsak toch wel de beste linksbuiten van Nederland. Mooi dat er zo snel een vervanger is gevonden, kan direct mee in de voorbereiding. En qua spel lijkt ie op Stenman hoorde ik, aanvallend sterk maar verdedigend soms wat minder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites