palacio Geplaatst 26 mei 2011 Share Geplaatst 26 mei 2011 Ik ben dr zondag ook bij :) Ik ook, kaartjes zijn binnen. Vaste plek achter het goaltje._O_ Dan baal je... Ik ben er niet bij, veelste vroeg. (y) http://www.tegenhetmodernevoetbal.nl/ Je kan nog zo goed voetballen, als Luciano zelf ballen 't doel in gaat slaan houdt het op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 26 mei 2011 Share Geplaatst 26 mei 2011 5-1 pff, moet wel zeggen dat Luciano veruit de slechste keeper is van heel Nederland met de Jupiler League erbij. ;e Gewoon een slechte dag, klaar. TOTAAL OVERKLAST. ADO was heel fel, kon de bal in de ploeg houden en streed voor elke grasspriet. En wij? Niks, helemaal niks. Geen inzet, geen beleving, tevreden met een 1-0 nederlaag, konden de bal niet langer dan 15 seconden in ons bezit houden. Beste man van ons? Van Dijk en dat in 45 minuten, maar dat was ook niet moeilijk. Bij deze wens ik ADO dan ook veel plezier in Europa, met de hoop dat ze kunnen door stoten tot de groepsfase met spelers als Verhoek, Immers en Bulykin. Mario; dat tegenhetmodernevoetbal vind ik allemaal een beetje overdreven. Ik ben ook niet blij met de tijden van de wedstrijden, maar goed daar kunnen we niks aan doen. Want we kunnen ook gewoon EL weer van de buis gooien en wachten tot 7 uur met het bord op schoot. Dit is alleen gericht op de commerciële tijden. Voor de rest denk wel dat je supporters wat meer vrijheid moet geven, want je kan het bezoeken van uitwedstrijden niet als strafkamp richting westerbork behandelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 26 mei 2011 Share Geplaatst 26 mei 2011 Gewoon een slechte dag, klaar. Haha, meen je dit serieus, mag hopen van niet? :-D Die gast is serieus 3 turven hoog en heeft nou niet echt uitstraling. Zo kwetsbaar, mja. Heeft Groningen al zoveel punten gekost. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 26 mei 2011 Share Geplaatst 26 mei 2011 Als jij gaat kijken hoeveel punten hij al heeft gepakt voor Groningen, dan is dat meer dan dat hij gekost heeft. En ja, natuurlijk meen ik dat. Heel Groningen had gewoon een off-day, en ADO met die mooie supporters hebben daar optimaal gebruik van gemaakt door niet te gaan stoppen na die 2-0/2-1/3-1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 26 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 26 mei 2011 Dan baal je... Idd. En half 1 is wel vroeg ja, moet ik al om half 12 van bed, moeiilijk :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 26 mei 2011 Share Geplaatst 26 mei 2011 Luciano is een slechte, maar ik kan je nog wat losers onder de lat uit de Eredivisie opnoemen :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 27 mei 2011 Share Geplaatst 27 mei 2011 Ik heb er niks van gezien, we hadden zelf kampioenwedstrijd. Maar heb wel even de fouten van Luciano gezien, ongelooflijk zeg.:( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 27 mei 2011 Share Geplaatst 27 mei 2011 Shit zeg. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 27 mei 2011 Share Geplaatst 27 mei 2011 Dan baal je... Ik heb me na een 4-1 uitnederlaag zeker nog vermaakt toen PSV thuis tegen Benfica moest. Publiek erachter vroege goal, en het is echt nog niet gedaan voor Grunn hoor .... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 27 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 27 mei 2011 2 goals in de eerste helft, 2 goals in de tweede helft, en oh ja, geen goal tegen krijgen, dan ben je er :D Zoals Nijland vanmiddag zei. Prachtkerel is dat. Hadden carrieredag in Euroborg, en Nijland opende de hele show. Allemaal van die vastgoed pikkies in 3delig pak enzo. Begint hij: ik heb alleen maar mavo hoor, en ik deed er 6 jaar over. En vorige week ben ik nog gezakt voor mn vaarbewijs *dikke smile* :mrgy::mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 27 mei 2011 Share Geplaatst 27 mei 2011 Haha, sowieso is dat echt een beste kerel. Ook heel realistisch en rationeel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 28 mei 2011 Share Geplaatst 28 mei 2011 Normaal gesproken was ik wel wat zenuwachtig, maar nu helemaal niet. Is gewoon gelopen koers jammer genoeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkyh Geplaatst 29 mei 2011 Share Geplaatst 29 mei 2011 nu 3-1 voor Groningen, ik hoop wel dat Groningen het gaan redden edit: 4-1, gaat wel snel nu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steef91 Geplaatst 29 mei 2011 Share Geplaatst 29 mei 2011 Wat een wedstrijd de 2e helft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 29 mei 2011 Share Geplaatst 29 mei 2011 Groningen gaat het alsnog redden. Hoop ik... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steef91 Geplaatst 29 mei 2011 Share Geplaatst 29 mei 2011 Wat een ontknoping, nu nog een mooie ontknoping door middel van de verlengingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Capitano Geplaatst 29 mei 2011 Share Geplaatst 29 mei 2011 HELDEN _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 29 mei 2011 Share Geplaatst 29 mei 2011 Bizar zeg. :o Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 29 mei 2011 Share Geplaatst 29 mei 2011 Normaal gesproken was ik wel wat zenuwachtig, maar nu helemaal niet. Is gewoon gelopen koers jammer genoeg. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 29 mei 2011 Share Geplaatst 29 mei 2011 Zat helemaal te shaken bij die penalty's. Helaas, maar trots is het grootste op dit moment. Hoe je na zo'n heenwedstrijd, zo'n return kan geven aan het publiek, waar iedereen gewoon heen ging en ging steunen. Prachtwedstrijd. Jammer, maar strafschopserie is een loterij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 29 mei 2011 Share Geplaatst 29 mei 2011 Jammer jongens. heerlijke pot gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 mei 2011 Share Geplaatst 29 mei 2011 Mooi beeld hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 29 mei 2011 Share Geplaatst 29 mei 2011 Trots is nu inderdaad het enigste wat overheerst, hoe veel mensen er nog waren na zo'n wedstrijd. Dat zegt toch wel genoeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 mei 2011 Share Geplaatst 29 mei 2011 Mooi hoe Robben zat te juichen voor Groningen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 29 mei 2011 Share Geplaatst 29 mei 2011 5-1 :-D sick. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten