Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Groningen

Niels

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 3,2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

5-1 pff, moet wel zeggen dat Luciano veruit de slechste keeper is van heel Nederland met de Jupiler League erbij. ;e

Gewoon een slechte dag, klaar.

TOTAAL OVERKLAST. ADO was heel fel, kon de bal in de ploeg houden en streed voor elke grasspriet. En wij? Niks, helemaal niks. Geen inzet, geen beleving, tevreden met een 1-0 nederlaag, konden de bal niet langer dan 15 seconden in ons bezit houden. Beste man van ons? Van Dijk en dat in 45 minuten, maar dat was ook niet moeilijk.

Bij deze wens ik ADO dan ook veel plezier in Europa, met de hoop dat ze kunnen door stoten tot de groepsfase met spelers als Verhoek, Immers en Bulykin.

Mario; dat tegenhetmodernevoetbal vind ik allemaal een beetje overdreven. Ik ben ook niet blij met de tijden van de wedstrijden, maar goed daar kunnen we niks aan doen. Want we kunnen ook gewoon EL weer van de buis gooien en wachten tot 7 uur met het bord op schoot. Dit is alleen gericht op de commerciële tijden. Voor de rest denk wel dat je supporters wat meer vrijheid moet geven, want je kan het bezoeken van uitwedstrijden niet als strafkamp richting westerbork behandelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon een slechte dag, klaar.

Haha, meen je dit serieus, mag hopen van niet? :-D

Die gast is serieus 3 turven hoog en heeft nou niet echt uitstraling. Zo kwetsbaar, mja. Heeft Groningen al zoveel punten gekost.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als jij gaat kijken hoeveel punten hij al heeft gepakt voor Groningen, dan is dat meer dan dat hij gekost heeft. En ja, natuurlijk meen ik dat. Heel Groningen had gewoon een off-day, en ADO met die mooie supporters hebben daar optimaal gebruik van gemaakt door niet te gaan stoppen na die 2-0/2-1/3-1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 goals in de eerste helft, 2 goals in de tweede helft, en oh ja, geen goal tegen krijgen, dan ben je er :D Zoals Nijland vanmiddag zei. Prachtkerel is dat. Hadden carrieredag in Euroborg, en Nijland opende de hele show. Allemaal van die vastgoed pikkies in 3delig pak enzo. Begint hij: ik heb alleen maar mavo hoor, en ik deed er 6 jaar over. En vorige week ben ik nog gezakt voor mn vaarbewijs *dikke smile* :mrgy::mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zat helemaal te shaken bij die penalty's. Helaas, maar trots is het grootste op dit moment. Hoe je na zo'n heenwedstrijd, zo'n return kan geven aan het publiek, waar iedereen gewoon heen ging en ging steunen. Prachtwedstrijd. Jammer, maar strafschopserie is een loterij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites