Setzzie. Geplaatst 28 oktober 2010 Share Geplaatst 28 oktober 2010 Ivens en Kieftenbeld enkeltje naar de Jupiler League aub. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 28 oktober 2010 Share Geplaatst 28 oktober 2010 Dikke pluim voor Huistra. Tactisch heeft hij het precies goed veranderd in de rust. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 29 oktober 2010 Share Geplaatst 29 oktober 2010 Garcia begint ook tegen VVV. Pedersen still out. Oogtv meldt dat Femi basis staat. Maar dat lijkt me onwaarschijnlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 7 november 2010 Share Geplaatst 7 november 2010 Wel gewonnen gister, maar ik vond vooral Holla&Enevoldsen bedroevend slecht spelen hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 7 november 2010 Share Geplaatst 7 november 2010 Daarentegen waren Garcia en vooral Sparv baassss gisteren. (h) Heb dit topic nu pas ontdekt. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 7 november 2010 Share Geplaatst 7 november 2010 Holla bedroevend slecht:cab:? Was samen met Sparv en Garcia duidelijk de beste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 7 november 2010 Share Geplaatst 7 november 2010 Was het een beetje leuke wedstrijd dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 7 november 2010 Share Geplaatst 7 november 2010 Ik heb 70 minuten lang gewoon een heel goed Groningen gezien dat domineerde onder aanvoering van uitblinkers Sparv en Garcia, maar de kansen werden niet voldoende afgemaakt. Daarna zakt het zoals zo vaak in en werd NAC een paar keer dreigend maar echt grote kansen hebben ze niet gehad. Prima sfeer ook tijdens de wedstrijd, is toch een stuk beter op een avond dan op de zondagmiddag. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 14 november 2010 Share Geplaatst 14 november 2010 waardeloze pot van fcg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 14 november 2010 Share Geplaatst 14 november 2010 Groningen was inderdaad niet best, maar Luciano stond wel weer als een beest te keepen _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 14 november 2010 Share Geplaatst 14 november 2010 Ik heb er niet eens woorden voor, zo slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 15 november 2010 Share Geplaatst 15 november 2010 Idd het was niet best. Maar zondag tegen Feyenoord, dat moet te doen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 21 november 2010 Share Geplaatst 21 november 2010 Tadic krijgt wel een paar wedstrijdjes denk ik.. Verder terecht gewonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 21 november 2010 Share Geplaatst 21 november 2010 Waarom zou Tadic een paar wedstrijden moeten krijgen? Was vrij weinig aan de hand hoor. Matavz eindelijk weer een keer gescoord, dat mocht ook wel weer een keer. Verder een mooie derde plek, nu hopen dat we met z'n allen naar Roda gaan zaterdag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 21 november 2010 Share Geplaatst 21 november 2010 Geen rood, maar in principe wel twee keer gele kaart waardig. Gefeliciteerd iig, redelijk verdiend ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 21 november 2010 Share Geplaatst 21 november 2010 Wat gebeurde er met Tadic? Was saaie pot en niet zo'n beste sfeer, maar wel drie punten en t was lachen:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 21 november 2010 Share Geplaatst 21 november 2010 Ik neem aan dat jullie het over dat tikje tegen de mond van Castaignos hebben? Dat was gewoon pure aanstellerij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 21 november 2010 Share Geplaatst 21 november 2010 Daarvoor gebeurde het ook al een keer. Met Castaignos vond ik het helemaal vaag, aangezien Tadic eerst kijkt waar Luc komt :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 21 november 2010 Share Geplaatst 21 november 2010 Ja goh, je let toch altijd op waar je tegenstander heen loopt. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 21 november 2010 Share Geplaatst 21 november 2010 Ja, maar om dan binnen een seconde je arm naar achter te bewegen in het gezicht van je tegenstander... Dan kun je imo ook niet meer wegkomen met, ja ik wilde voelen waar hij was. Nogmaals, geen rood, maar had wel geel kunnen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 21 november 2010 Share Geplaatst 21 november 2010 Waarom zou Tadic een paar wedstrijden moeten krijgen? Was vrij weinig aan de hand hoor. Eerste helft, elleboog bij de Vrij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 21 november 2010 Share Geplaatst 21 november 2010 Jaja, gewoon twee keer een rode kaart moeten hebben (ook al kan dat niet...), die Tadic. Verder maak ik er geen woorden aan vuil. Terechte overwinning. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 21 november 2010 Share Geplaatst 21 november 2010 Zo heb ik dat niet beleefd en ik denk de scheidsrechter ook niet.. Je wil jezelf toch gewoon breed maken tegen over je tegenstander. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 21 november 2010 Share Geplaatst 21 november 2010 Zo heb ik dat niet beleefd en ik denk de scheidsrechter ook niet.. Je wil jezelf toch gewoon breed maken tegen over je tegenstander. Jaja, mooi verhaal. Breed maken door te meppen?? Ok, ik dacht dat het voetbal was? :o Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 21 november 2010 Share Geplaatst 21 november 2010 Het was toch American Voetbal vandaag of niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten