Technisch Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 Pon De Floor van Major Lazer ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 Oja, dankje :D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 Hmm zal wel niet van Gregor Salto zijn mja perhaps is dit em: Zj6CcmivjMM Helaas, deze staat ook op de Dutchweek CD, dus die had ik al. Toch bedankt voor 't zoeken ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 [YOUTUBE]CxCsKoXAX4U[/YOUTUBE] Hoe heet het nummer dat vanaf 0:22 begint? EDIT: Al gevonden: Noah and the Whale - 5 Years Time Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 De eerste 22 seconden horen ook gewoon bij het nummer.;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Weet ik ondertussen. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bm Geplaatst 15 mei 2011 Share Geplaatst 15 mei 2011 [YOUTUBE]CIuscC6MF7A&feature=channel_video_title[/YOUTUBE] Iemand een idee welk nummer dit is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 18 mei 2011 Share Geplaatst 18 mei 2011 http://www.familyguyepisodes.tv/family_guy_season_7_episode_5_the_man_with_two_brians.html Zo rond 7:11. Ik zoek al eeuwen naar de titel van dit lied. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jens. Geplaatst 18 mei 2011 Share Geplaatst 18 mei 2011 Ik weet de niets meer van de song, wel dat ik het bangelijk vond. Een lelijke man, lijkt zowat op een zwerver en een vrouw, er kwamen vuilniscontainers in voor en het was een heel triestig nummer. De man had een baardje, de vrouw bruin haar. Meer info heb ik niet denk ik, buiten dat het liedje van rond 2005-2007 was Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 18 mei 2011 Share Geplaatst 18 mei 2011 cgqOSCgc8xc Triest nummer, check vrouw met bruin haar, check containers, check lijkt op een zwerver, check nummer rond 2005-2007, check man met baardje, check Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bm Geplaatst 18 mei 2011 Share Geplaatst 18 mei 2011 http://www.familyguyepisodes.tv/family_guy_season_7_episode_5_the_man_with_two_brians.html Zo rond 7:11. Ik zoek al eeuwen naar de titel van dit lied. Soundhound zegt: Ocean of Light - In The Mood feat. Juliette Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DePrikkelFM Geplaatst 18 mei 2011 Share Geplaatst 18 mei 2011 cgqOSCgc8xc Triest nummer, check vrouw met bruin haar, check containers, check lijkt op een zwerver, check nummer rond 2005-2007, check man met baardje, check geweldig nummer, check Hoe vaak ik deze wel niet afgespeeld heb in m'n iTunes, gekken toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 18 mei 2011 Share Geplaatst 18 mei 2011 Soundhound zegt: Ocean of Light - In The Mood feat. Juliette Ja nee, volgens mij komt dat voor in een klassiek stuk door een of andere bekende componist. EDIT: gevonden: Edvard Grieg - Morgenstimmung Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jens. Geplaatst 18 mei 2011 Share Geplaatst 18 mei 2011 cgqOSCgc8xc Triest nummer, check vrouw met bruin haar, check containers, check lijkt op een zwerver, check nummer rond 2005-2007, check man met baardje, check Dit was het, dankje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nepchinees Geplaatst 25 mei 2011 Share Geplaatst 25 mei 2011 Ik was laatst een film aan het kijken en toen hoorde ik een nummertje, wat mij wel beviel. Het begint gewoon met gitaar, dan de tekst: Give me 1, 2, 3 (2e zin weet ik niet:P) Cause you look so fine and i really wanna make you mine. Best wel snel nummer, iemand enige idee hoe het heet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 25 mei 2011 Share Geplaatst 25 mei 2011 mAxUIjJrFKQ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nepchinees Geplaatst 25 mei 2011 Share Geplaatst 25 mei 2011 Dat was hem:D Dank u hartelijk;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 25 mei 2011 Share Geplaatst 25 mei 2011 [YOUTUBE]QMLCczNt92Y[/YOUTUBE] Iemand die weet hoe dit liedje heet? ;sm; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bm Geplaatst 25 mei 2011 Share Geplaatst 25 mei 2011 Radical Face - Welcome Home Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 25 mei 2011 Share Geplaatst 25 mei 2011 Thanks. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 27 mei 2011 Share Geplaatst 27 mei 2011 [YOUTUBE]E2Bh68ZAZm4[/YOUTUBE] In de reacties staat wel van alles, maar vind het een beetje onduidelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 28 mei 2011 Share Geplaatst 28 mei 2011 http://www.eredivisie.nl/video/********/34755/90_minutes:_blessuretijd_speelronde_27.html Iemand? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RickV Geplaatst 28 mei 2011 Share Geplaatst 28 mei 2011 http://www.eredivisie.nl/video/********/34755/90_minutes:_blessuretijd_speelronde_27.html Iemand? http://www.youtube.com/watch?v=1hGoi7PbwNM Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 29 mei 2011 Share Geplaatst 29 mei 2011 Dank! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 29 mei 2011 Share Geplaatst 29 mei 2011 Op radio hoorde ik gister een nummer, dat blijkbaar een Engelse versie van Abel-Onderweg moest zijn ofzo, klonk wel goed en dacht ook dat ze zeiden dat het van Anouk was. Toch kan ik hem niet vinden, iemand die me kan helpen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten