Richarð. Geplaatst 12 juli 2010 Share Geplaatst 12 juli 2010 Heb je linkje van de reclame? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 12 juli 2010 Share Geplaatst 12 juli 2010 6Ejga4kJUts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 12 juli 2010 Share Geplaatst 12 juli 2010 @Steef RDEQjGIleKg Is 'm dat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 12 juli 2010 Share Geplaatst 12 juli 2010 O-1V92iWtQY Of deze misschien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WesselSCC Geplaatst 12 juli 2010 Share Geplaatst 12 juli 2010 @lars das renault... ik denk dat je hem op deze site wel kan vinden: http://www.muziekindereclame.nl Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 12 juli 2010 Share Geplaatst 12 juli 2010 @lars das renault... ik denk dat je hem op deze site wel kan vinden dit is trouwens citroen: http://www.muziekindereclame.nl/muziek_in_de_reclame/citroen_c4_picasso_reclame_liedje.php ook een handige site trouwens:) Oh ik wist ook niet meer precies of het nou Seat was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WesselSCC Geplaatst 12 juli 2010 Share Geplaatst 12 juli 2010 ik wist et toevallig omdat ik dat nummer wel grappig vond:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 13 juli 2010 Share Geplaatst 13 juli 2010 Deze reclame was het :oops: http://www.muziekindereclame.nl/muziek_in_de_reclame/renault_clio_reclame_liedje.php Dacht toch echt dat het van Seat was :cab: Tnx voor de website en de andere mensen die geholpen hebben :p (Vooral Lars omdat hij het nummer goed had;c) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 13 juli 2010 Share Geplaatst 13 juli 2010 ik wist het Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 14 juli 2010 Share Geplaatst 14 juli 2010 Ben ik weer.. :p Ik zag gister bij iemand op de iPod een band/artiest met 2 letters (of letter+cijfer??) waarvan de eerste begon met een A.. Weet iemand welke band dat is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 14 juli 2010 Share Geplaatst 14 juli 2010 Au, A1, AZ.;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 14 juli 2010 Share Geplaatst 14 juli 2010 A1 en het nummer dat ik zocht was Take On Me :p wD1PmgcVGZs Tnx Rich Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 14 juli 2010 Share Geplaatst 14 juli 2010 A-ha bedoel je. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 14 juli 2010 Share Geplaatst 14 juli 2010 A1 heeft hem gecoverd.(y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klijn4 Geplaatst 14 juli 2010 Share Geplaatst 14 juli 2010 Ik weet alleen de clip van dit nummer en zou hem proberen te beshrijven. Het is een clip waarin je maar 1 meid ziet die zwart is gekleed en ze speelt in 1 van die programmas. Niet Icarly ofzo maar als ik de naam al heb dan weet ik genoeg. Maar ik ben de naam alles kwijt:S. Het nummer is nog gewoon uit 2010. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Golaso Geplaatst 15 juli 2010 Share Geplaatst 15 juli 2010 Hannah montana aka Miley Cyrus? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klijn4 Geplaatst 15 juli 2010 Share Geplaatst 15 juli 2010 Nee die niet. ze heeft zwart haar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcolinhoo Geplaatst 15 juli 2010 Share Geplaatst 15 juli 2010 Selena Gomez? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klijn4 Geplaatst 15 juli 2010 Share Geplaatst 15 juli 2010 Ja dat is hem danku(Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steef91 Geplaatst 18 juli 2010 Share Geplaatst 18 juli 2010 O-1V92iWtQY Of deze misschien? @Steef RDEQjGIleKg Is 'm dat? Sorry, is hem niet. Mumford is wel chill btw:D Braveheart is idd ook relax en ook nog nice film. ik zoek een nummer, beetje rustgevend. Is met een doedelzak aan het begin en beetje ierse, schotse muziek. In de winkel hoor ik hem altijd maar echt niemand weet hoe die heet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 28 juli 2010 Share Geplaatst 28 juli 2010 Zag hem net in het Spaanse topic staan, dus hoe heet dit nummer? :P Edit: Staat gewoon onder het filmpje -.-. Laat dus maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 29 juli 2010 Share Geplaatst 29 juli 2010 Jacques Lu Cont's Thin White Duke Remix ;p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yapi Yapo Geplaatst 29 juli 2010 Share Geplaatst 29 juli 2010 ik zoek de nederlandstalige versie van bryan adams - summer of 69 :P niet egt goede muziek maar tog een stukje herinnering aan de vakantie :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 2 augustus 2010 Share Geplaatst 2 augustus 2010 Hoe heet zo'n danceliedje waarvan de titel 'Come Back' geloof ik en waar ze in de clip zeg maar een hartje maken door langs verschillende steden te gaan in Europa (Brugge, Berlijn, Amsterdam, Londen etc.)? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RickV Geplaatst 2 augustus 2010 Share Geplaatst 2 augustus 2010 Ik weet exact welke clip je bedoelt, maar kan helemaal niks vinden op internet. Maar volgens mij is de titel ook anders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten