Larsjee10 Geplaatst 17 december 2009 Share Geplaatst 17 december 2009 Hoe heet dat liedje nou, gister bij 50 jaar Studio Sport, bij de reportage over die band met zo'n liedje en dat werd afgespeeld bij de CL Highlights in 2005 oid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 17 december 2009 Share Geplaatst 17 december 2009 Hoe heet dat liedje nou, gister bij 50 jaar Studio Sport, bij de reportage over die band met zo'n liedje en dat werd afgespeeld bij de CL Highlights in 2005 oid. Dat was Necrophagist met Extreme Unction. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Colin. Geplaatst 17 december 2009 Share Geplaatst 17 december 2009 Bij die veronica reclame van top 1000 ofzo. Komt zon liedje en daar hoor je allen tell me. Weet iemand welk nummer dat is ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 18 december 2009 Share Geplaatst 18 december 2009 train-drops of jupiter kan iemand mij vertellen hoe die andere van die reclame heet, van die kale man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joost_10 Geplaatst 24 december 2009 Share Geplaatst 24 december 2009 "Save me" in het refrein. Klinkt als "... save meeeeeeee" Mannenstem. Een Engelse gast zingt het denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 24 december 2009 Share Geplaatst 24 december 2009 train-drops of jupiter kan iemand mij vertellen hoe die andere van die reclame heet, van die kale man Live is de band. Nummer is volgens mij Run to the water. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 25 december 2009 Share Geplaatst 25 december 2009 "Save me" in het refrein. Klinkt als "... save meeeeeeee" Mannenstem. Een Engelse gast zingt het denk ik. DcLNkH7csgM Nickelback - Savin' me Heb je misschien wat meer info, want dit zou het kunnen zijn, maar het zou zomaar ook niet kunnen haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joost_10 Geplaatst 25 december 2009 Share Geplaatst 25 december 2009 Ietsje minder rock dan Nickelback, wel rock. Meer info heb ik niet echt. Hoor hem afgelopen dagen steeds op de radio, maar kan hem maar niet vinden. Chill, zat met 2 versies in mijn hoofd en waar ik gisteren na een uur zoeken nog niks had, vind ik ze nu allebei in één minuut. Carolina Liar - Show Me What I'm Looking For Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 26 december 2009 Share Geplaatst 26 december 2009 Live is de band. Nummer is volgens mij Run to the water. juist die bedoel ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
feyenoorder14 Geplaatst 26 december 2009 Share Geplaatst 26 december 2009 Ik zoek 2 nummers. De ene is van die reclame van zo alcoholisch drankje met zo gast die rond draait in dat glas. Ik wist hem nog wel maar nu niet meer. Ook zoek ik een nummer die ze bij Serious Request draaiden toen ze het podium opkwamen dus dat nummer naar No Surrender van Kane. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RickV Geplaatst 26 december 2009 Share Geplaatst 26 december 2009 Ik zoek 2 nummers. De ene is van die reclame van zo alcoholisch drankje met zo gast die rond draait in dat glas. Ik wist hem nog wel maar nu niet meer. Ook zoek ik een nummer die ze bij Serious Request draaiden toen ze het podium opkwamen dus dat nummer naar No Surrender van Kane. Ik weet alleen die eerste, dat is de . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 26 december 2009 Share Geplaatst 26 december 2009 Ik zoek 2 nummers. De ene is van die reclame van zo alcoholisch drankje met zo gast die rond draait in dat glas. Ik wist hem nog wel maar nu niet meer. Ook zoek ik een nummer die ze bij Serious Request draaiden toen ze het podium opkwamen dus dat nummer naar No Surrender van Kane. Rigby - One Song? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
feyenoorder14 Geplaatst 26 december 2009 Share Geplaatst 26 december 2009 Ik weet alleen die eerste, dat is de . Rigby - One Song? Ja dat waren ze bedankt (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefan_helmond Geplaatst 26 december 2009 Share Geplaatst 26 december 2009 Het lied is van andré Rieu maar ik weet de titel niet meer wie kan mij helpen, het gaat om dit deuntje. 3er1DMi3rEo Vanaf 0.20 tot 0.38 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joost_10 Geplaatst 26 december 2009 Share Geplaatst 26 december 2009 Limburgs (carnavals)lied. Sjeng oan de geng. Wordt bij Willem II ook gezongen, vooral de carnavalsclubs, oftewel Brabantse en Limburgse clubs zingen het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefan_helmond Geplaatst 26 december 2009 Share Geplaatst 26 december 2009 Held! bedankt! _O_ Edit: jamme dat ik er geen vind, zonder stemmen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 28 december 2009 Share Geplaatst 28 december 2009 rRmEJQB05zc&feature=related Hoe heet dit nr ook alweer? Kan echt niet meer op de naam komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 28 december 2009 Share Geplaatst 28 december 2009 Jordan & Baker - Explode. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 28 december 2009 Share Geplaatst 28 december 2009 Meesterlijke opkomstsong Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 28 december 2009 Share Geplaatst 28 december 2009 Jordan & Baker - Explode. Thx. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 28 december 2009 Share Geplaatst 28 december 2009 Dat was Necrophagist met Extreme Unction. Bedankt man ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 28 december 2009 Share Geplaatst 28 december 2009 Hoe heet het laatste liedje van Kings of Leon ook alweer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 28 december 2009 Share Geplaatst 28 december 2009 Sex on fire? Das de 'nieuwste' die ik van ze ken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 28 december 2009 Share Geplaatst 28 december 2009 Sex on fire? Das de 'nieuwste' die ik van ze ken. Ze hebben een nieuwere volgens mij. Hoorde hem net op Slam TV, maar wegens mijn vermogen om altijd iets anders aan te klikken op het moment dat de titel in beeld komt, weet ik de titel niet:wall: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walnood Geplaatst 28 december 2009 Share Geplaatst 28 december 2009 Revelry? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten