Vinci3nto Geplaatst 5 november 2009 Share Geplaatst 5 november 2009 "Say that you love me, say that you need me, say that you want me..." of in andere volgorde. Beetje soort muziek als Coldplay? iemand enig idee? BVD. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dpvw Geplaatst 5 november 2009 Share Geplaatst 5 november 2009 tip voor mensen die wel een deel van de tekst weten, typ het in gewoon in bij google en plak er dan lyrics achter, dan vind je het meestal vanzelf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Colin. Geplaatst 7 november 2009 Share Geplaatst 7 november 2009 Pas zag ik op RTL 7 een reclame dat The Patriot kwam en nog zon film maar ik wil graag weten hoe dat liedje heette dat je hoorde. Iemand die dat toevallig gezien geeft ? :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jerasi Geplaatst 7 november 2009 Share Geplaatst 7 november 2009 Pas zag ik op RTL 7 een reclame dat The Patriot kwam en nog zon film maar ik wil graag weten hoe dat liedje heette dat je hoorde. Iemand die dat toevallig gezien geeft ? :p http://www.youtube.com/watch?v=TdXq20oJlC0 Volgens mij is dat dit nummer.....Rise against - Hero of War Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Colin. Geplaatst 8 november 2009 Share Geplaatst 8 november 2009 Jep dat is hem :thumb: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martino Geplaatst 8 november 2009 Share Geplaatst 8 november 2009 Rise Against ja. Het verbaasde me wel die ineens te horen, kende zelf het nummer nog net. Overigens wel een zeer tof nummer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 19 november 2009 Share Geplaatst 19 november 2009 Ik zoek de naam van één of ander zomers dance nummer waarin een sample van Manu Chao wordt gebruikt ('Je ne t'aime plus, mon amour. Je ne t'aime plus, tous les jours.') Ook de beat is (deels) gejat van Manu Chao. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martino Geplaatst 19 november 2009 Share Geplaatst 19 november 2009 Een zomers nummer zoeken in november, juist ja. ;) Helaas geen idee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trecka Geplaatst 19 november 2009 Share Geplaatst 19 november 2009 Ik zoek een nummer vanwege de videoclip. Het gaat ongeveer als volgt: een ietwat gekleurde man loopt door een drukke winkelstraat waarbij hij steeds verrast wordt. Opeens komt er een koor achter hem lopen en op het einde sprint hij met een man in sprintpakje naar de finish. Wie weet het? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jerasi Geplaatst 19 november 2009 Share Geplaatst 19 november 2009 Ik zoek de naam van één of ander zomers dance nummer waarin een sample van Manu Chao wordt gebruikt ('Je ne t'aime plus, mon amour. Je ne t'aime plus, tous les jours.') Ook de beat is (deels) gejat van Manu Chao. Love you no more van Bob Sinclar ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 20 november 2009 Share Geplaatst 20 november 2009 http://www.youtube.com/watch?v=vk9UJm45sOY&feature=related 6:30 Dat kan ik niet vinden. Edit: Laat maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jerasi Geplaatst 20 november 2009 Share Geplaatst 20 november 2009 Ik zoek een nummer vanwege de videoclip. Het gaat ongeveer als volgt: een ietwat gekleurde man loopt door een drukke winkelstraat waarbij hij steeds verrast wordt. Opeens komt er een koor achter hem lopen en op het einde sprint hij met een man in sprintpakje naar de finish. Wie weet het? Nog meer details Trecka?, ivm het genre of de clip..... Omschrijving klinkt een klein beetje als Jurassic 5. http://www.youtube.com/watch?v=xaz2qkDZII4 maar dat zal hem niet zijn, niet gekleurd, geen orkest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tjinnoes Geplaatst 22 november 2009 Share Geplaatst 22 november 2009 Ik zoek de naam van één of ander zomers dance nummer waarin een sample van Manu Chao wordt gebruikt ('Je ne t'aime plus, mon amour. Je ne t'aime plus, tous les jours.') Ook de beat is (deels) gejat van Manu Chao. [YOUTUBE]lS2Ng87eWNY[/YOUTUBE] Bob Sinclair - Love You No More EDIT: o kut, jerasi heeft 't al gezegd. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 23 november 2009 Share Geplaatst 23 november 2009 Hoe heet dat liedje dat vaker op Radio 538 komt, meer genre dance denk ik en wat ik ervan heb opgevangen is dat er heel duidelijk 'Around the world' in voor komt. Laatste tijd niet meer echt gehoord op 538, maar miss weet iemand welk liedje ik bedoel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 23 november 2009 Share Geplaatst 23 november 2009 http://www.youtube.com/watch?v=K0HSD_i2DvA Misschien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 23 november 2009 Share Geplaatst 23 november 2009 Nee maar hoe dat 'Around the world' erin voorkomt, zo komt het ook ong. voor in het liedje wat ik bedoel. Zelfde effect vd stem enzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 23 november 2009 Share Geplaatst 23 november 2009 Ik heb 2 nummers die ik zoek, tenminste ik weet nog dat ik 2 nummers hoorde die ik wilde weten, maar ik ben echt totaal vergeten hoe ze gingen of welke genre het uberhaupt was :cab: te kut vind ik dat, nu wil ik het weten ook. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jerasi Geplaatst 23 november 2009 Share Geplaatst 23 november 2009 Nee maar hoe dat 'Around the world' erin voorkomt, zo komt het ook ong. voor in het liedje wat ik bedoel. Zelfde effect vd stem enzo. ATC - Around the world, http://www.youtube.com/watch?v=xPTucJRSBaE Deze dan....? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 23 november 2009 Share Geplaatst 23 november 2009 ATC - Around the world, http://www.youtube.com/watch?v=xPTucJRSBaE Deze dan....? Neejoh dat is totaal anders dan hij beschrijft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 23 november 2009 Share Geplaatst 23 november 2009 Love you no more van Bob Sinclar ? Bob Sinclair - Love You No More EDIT: o kut, jerasi heeft 't al gezegd. :cab: Thnks beide, had al zo'n vermoeden dat het van Bob Sinclair was en de titel is ook erg logisch natuurlijk. Wel oké nummer btw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trecka Geplaatst 24 november 2009 Share Geplaatst 24 november 2009 Nog meer details Trecka?, ivm het genre of de clip..... Omschrijving klinkt een klein beetje als Jurassic 5. http://www.youtube.com/watch?v=xaz2qkDZII4 maar dat zal hem niet zijn, niet gekleurd, geen orkest. Jouw nummer is het helaas niet. De hoofdpersoon, die wordt verrast, lijkt erg op dit figuur van Brainiac. Ik heb geen flauw idee wat het genre was, laat staan hoe de tekst verder ging. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joa Geplaatst 24 november 2009 Share Geplaatst 24 november 2009 Weet iemand hoe het liedje heet wat altijd gebruikt wordt in die Coca Cola reclames Heb blijft de hele tijd in je hoofd zitten Ik heb heel youtube al rond gezocht, kon hem niet vinden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jerasi Geplaatst 24 november 2009 Share Geplaatst 24 november 2009 Weet iemand hoe het liedje heet wat altijd gebruikt wordt in die Coca Cola reclames Heb blijft de hele tijd in je hoofd zitten Ik heb heel youtube al rond gezocht, kon hem niet vinden Welke reclame bedoel je precies?, zijn er nogal wat....recent of al wat ouder? Hoe gaat de reclame? Standaard nummer van Coca Cola bedoel je dus niet?, http://www.youtube.com/watch?v=4CF5SVQYO8A&feature=related Fascination van Alphabeat, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joa Geplaatst 24 november 2009 Share Geplaatst 24 november 2009 Het gaat iets van Tuut tuut tuut tuduut, tuddut tudududuut tuut tuut tuut tuut En dan in een deuntje Die van Alphabeat is het niet en die andere ook niet! Laatst is er weer een nieuwe reclame gemaakt Het is zo'n deuntje waarin ze zingen over een Brand new day Je ziet dan helemaal hoe die Coca Cola naar de automaat gebracht word Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 24 november 2009 Share Geplaatst 24 november 2009 Het gaat iets van Tuut tuut tuut tuduut, tuddut tudududuut tuut tuut tuut tuut En dan in een deuntje Die van Alphabeat is het niet en die andere ook niet! Laatst is er weer een nieuwe reclame gemaakt Het is zo'n deuntje waarin ze zingen over een Brand new day Je ziet dan helemaal hoe die Coca Cola naar de automaat gebracht word Ooh zo, ja wie kent dat niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten