Gast Geplaatst 19 juli 2009 Share Geplaatst 19 juli 2009 Volgens mij is er zo een nummer van Michael Jackson met als clip iets van een tekenfilm of niet dan? Ik zou wel willen weten welk nummer dat is Moonwalker denk ik dan: kVaG5po34tM Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 20 juli 2009 Share Geplaatst 20 juli 2009 Nee het is een heel rustig nummer ik zag hem toen bij rtl boulevard toen Georgina Verbaan er was toen moest ze dr bijna van huilen maarja dat zegt niemand wat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 20 juli 2009 Share Geplaatst 20 juli 2009 Earth Song misschien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 21 juli 2009 Share Geplaatst 21 juli 2009 Skiggy Rapz ft. ..?.. - Today Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vinci3nto Geplaatst 21 juli 2009 Share Geplaatst 21 juli 2009 Tienus ;) Kan iemand voor mijn zijn muziek uploaden, ben alles kwijt:cab: Zoals kempi, gino, maar ook vato gonzalez als iemand dat soort muziek op zijn pc heeft staan. Mijn dank zal groot zijn ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 21 juli 2009 Share Geplaatst 21 juli 2009 Heb je hem toevallig ook voor me? ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vinci3nto Geplaatst 21 juli 2009 Share Geplaatst 21 juli 2009 nee sorry. ik ben alles kwijt:( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lopez Geplaatst 21 juli 2009 Share Geplaatst 21 juli 2009 Een franstalig liedje, gezongen door een dame. Heel erg rustig, met wat getokkel op een gitaar. Ze zingt wel redelijk snel. Duidelijk, toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DirkJan275 Geplaatst 4 augustus 2009 Share Geplaatst 4 augustus 2009 Ik ga morgen op vakantie, moet voor mn pa even wat muziek op zijn mp3 zetten. Ik ben op zoek naar de volgende nummers als dowload: Roger Withacker - Both sides now Cats - Times where when Rowwen Heze - Altied is vurbei Rowwen Heze - Gespeegeld in het raam Neil Diamond - Mr Bojangles Neil Diamond - Solaimon (weet niet zeker kan het handschrift niet zo goed lezen) Neil Diamond - Girl, you'll be a woman soon . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 7 augustus 2009 Share Geplaatst 7 augustus 2009 Heeft iemand toevallig; Postman - Kills Me voor me? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 8 augustus 2009 Share Geplaatst 8 augustus 2009 Ik heb 'm wel.. Download maar: Klik! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 8 augustus 2009 Share Geplaatst 8 augustus 2009 Kan je een mp3 bestand via PM sturen? Anders moet je maar ff me msn vragen via pm. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 9 augustus 2009 Share Geplaatst 9 augustus 2009 Heeft iemand een recent dance album ofzo download staan ofzo? Want kan nog wel mooi album gebruiken voor mn ipod voor in de bus. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vinci3nto Geplaatst 11 augustus 2009 Share Geplaatst 11 augustus 2009 Heeft iemand Heideroosjes - Since 1989, kan hem maar niet vinden:S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 19 augustus 2009 Share Geplaatst 19 augustus 2009 Ik kan Dio & The Madd - Baby nergens vinden, erg vervelend! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 augustus 2009 Share Geplaatst 19 augustus 2009 Staat op zijn album toch? Hier een torrent van zijn album. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 19 augustus 2009 Share Geplaatst 19 augustus 2009 Torrents mogen niet meer he:p dus PM:p Op z'n album staat de solo versie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 22 augustus 2009 Share Geplaatst 22 augustus 2009 Kent iemand het nummer, echt een club nummer. Ken alleen de tekst: wicked wicked wicked. Hoorde hem laatst maar had iets te veel op om het verder te onthouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martino Geplaatst 26 augustus 2009 Share Geplaatst 26 augustus 2009 Een heel ander soort request, als iemand een invite heeft voor what.cd (Torrents) dan zou ik het zeer op prijs stellen als je me wil inviten. Sterker nog, dan ben je mijn held. Ik weet niet of er gebruikers zijn, maar je weet nooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 26 augustus 2009 Share Geplaatst 26 augustus 2009 De goede oude tijd dat ik nog lid was van Oink :(. Good times :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 26 augustus 2009 Share Geplaatst 26 augustus 2009 Goffedomma, in discotheek hoor ik echt te vaak nrs waarvan ik tekst of wat dan ook vergeet, nu ook weer. xp Zo'n nr, waarbij melodie iedereen gaat springen enzo, en ergens in de tekst zingt hij iets van: and i touched your lips, ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 26 augustus 2009 Share Geplaatst 26 augustus 2009 [YOUTUBE]Ks40lw9fluw[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 26 augustus 2009 Share Geplaatst 26 augustus 2009 Bij de volgende MU bokalen krijg jij al mijn stemmen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 28 augustus 2009 Share Geplaatst 28 augustus 2009 Weet iemand waarvan Pitbull het nummer 'Hotel room service' van gejat heeft? Die beat komt me zo fkn bekend voor. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 28 augustus 2009 Share Geplaatst 28 augustus 2009 Rappers Delight wrs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten