Teklehaymanot Geplaatst 27 april 2011 Share Geplaatst 27 april 2011 Lars doe eens PM Box leegmaken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 mei 2011 Share Geplaatst 2 mei 2011 Er is een liedje dat gaat zo van this is the perfect love blablabla, zo een janknummer hoe heet die. Kan ik die weer doorsturen naar chicks. [YOUTUBE]T_pgNZi17qg[/YOUTUBE] dit was em dus ;d Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Witte Condor Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 Iemand liet mij gisteren een nummer van Wiz Khalifa horen, met een piano intro. Iemand die weet hoe dit nummer heet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
psvunited Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 Bassie en Adriaan - Vrienden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Witte Condor Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 Bedankt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 Ik denk When I'm Gone. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Witte Condor Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 Dat is m, dankjewel. Goed nummer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jord' Geplaatst 5 mei 2011 Share Geplaatst 5 mei 2011 http://www.megavideo.com/?v=06ULCTWT Op 23:45 en die op 40:00 Thanks :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joey. Geplaatst 6 mei 2011 Share Geplaatst 6 mei 2011 Hoorde vandaag een nummer op tmf pure, het refrein begon met 'just close your eyes' en dat zong hij best wel hoog. Iemand die dit nummer kent? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 6 mei 2011 Share Geplaatst 6 mei 2011 N.E.R.D. - Hypnotize You Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 6 mei 2011 Share Geplaatst 6 mei 2011 http://www.megavideo.com/?v=06ULCTWT Op 23:45 en die op 40:00 Thanks :D 40:00 Cassettes Won't Listen - Freeze And Explode 23:45 ??? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jord' Geplaatst 7 mei 2011 Share Geplaatst 7 mei 2011 Thanks, heb die andere gevonden door deze site: http://nbcchuck.wordpress.com/music-from-chuck/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 11 mei 2011 Share Geplaatst 11 mei 2011 Ik zoek een lied waar vaak 'Money' in komt, het wordt gezongen door een zangeres (waar ik dus de naam niet van weet) Was paar dagen terug op TMF. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 11 mei 2011 Share Geplaatst 11 mei 2011 [YOUTUBE]qMxX-QOV9tI[/YOUTUBE] verschrikkelijk nummer btw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 11 mei 2011 Share Geplaatst 11 mei 2011 Diddy - Dirty Money (Coming Home) ft. Skylar Grey? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 11 mei 2011 Share Geplaatst 11 mei 2011 Die van Denny is het. ;) Bedankt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 11 mei 2011 Share Geplaatst 11 mei 2011 Diddy - Dirty Money (Coming Home) ft. Skylar Grey? Is daar trouwens niet een eigen versie van met alleen die Skylar Grey? Begin is leuk, daarna is 't kut :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 11 mei 2011 Share Geplaatst 11 mei 2011 Officieel niet. Op youtube staan alleen een dubstep remix met alleen haar vocals en iemand die het begin 5x herhaalt in zijn filmpje. _ZXjuka1VYI 4HSBWSoMna8 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 11 mei 2011 Share Geplaatst 11 mei 2011 Ik vind alle drie de versies cool Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 11 mei 2011 Share Geplaatst 11 mei 2011 Is daar trouwens niet een eigen versie van met alleen die Skylar Grey? Begin is leuk, daarna is 't kut :S KGubNemg-yI Dirty South remix. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 Ik zoek een houseplaat met een Portugese (Braziliaanse) songtekst erin. Ben er vrij zeker van dat de sample 'O filho da puta' zegt. Iemand enig idee welke ik bedoel? O.a. Gregor Salto draait 'm tegenwoordig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DePrikkelFM Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 NKN5YQu0bz0 Deze? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 Nope, die is van vorig jaar zomer ;) zoek echt een recente. De sample zelf zal wel uit een favelafilm komen, of van het in Brazilië populaire baile funk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Technisch Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 Hmm zal wel niet van Gregor Salto zijn mja perhaps is dit em: Zj6CcmivjMM Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 Ik zoek de titel van het originele nummer van de beat van Who Run The World, Girls van Beyoncé. Ik kom er maar niet op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten