Arjan. Geplaatst 9 december 2010 Share Geplaatst 9 december 2010 Style: Catalogue Team: sc Heerenveen Merk: Jako Sponsor: CRV Delta Thuis: Origineel sc Heerenveen shirt (kleuren, pompebledjes) alleen dan met een nieuwe stijl. Uit: Nieuwe stijl, kleuren laat ik liever aan jou over. Keeper: Goud geel (#FFDF00). Bij voorbaat dank! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 9 december 2010 Share Geplaatst 9 december 2010 Heb geduld als je een request plaatst! _O_ om van te kwijlen ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RickV Geplaatst 9 december 2010 Share Geplaatst 9 december 2010 _O_ om van te kwijlen ! ² :love: Schitterend werk weer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 10 december 2010 Share Geplaatst 10 december 2010 Heb geduld als je een request plaatst! _O_:< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jezzedw Geplaatst 10 december 2010 Share Geplaatst 10 december 2010 Heb geduld als je een request plaatst! Heerlijke Kits Rune:clap: Bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jtuinj Geplaatst 10 december 2010 Share Geplaatst 10 december 2010 Team: Zeerobben Merk: Kappa Sponsor: Valve Thuis: Thuis shirt <-- zijn dus die groen witten die ik bedoel. Uit: Uit shirt Derde: Hier mag je een eigen creatie van maken :) Alvast bedankt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RM89 Geplaatst 10 december 2010 Share Geplaatst 10 december 2010 3rd kit van Ajax is schitterend! Als die in de winkel zou liggen kocht ik hem meteen : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 11 december 2010 Auteur Share Geplaatst 11 december 2010 Club: Shakthar Donetsk Merk: Nike Sponsor: Coca-Cola Thuis tenue: Oranje met zwart, deze stijl: [spoiler=1] = Wat nu zwart is, moet Oranje zijn, en wat nu wit is, moet Zwart zijn. Uit tenue: Wit met geel en blauw, deze stijl: [spoiler=2] = Wat nu rood is, moet geel zijn. Wat blauw is, moet lichtblauw worden (zoals in de kleur van Oekraïne). Het witte moet wit blijven. 3e Tenue: Rood met wit, deze stijl: [spoiler=3] Wat rood is, moet wit zijn, en wat geel/oranje is moet rood zijn. Extra's: Zou je 1 sterretje boven het logo kunnen plaatsen? En pas de kleur van de sponsor maar aan aan de shirts (wat er het mooiste bij staat). Als je een bepaalde template (of soort) niet hebt, zoals de laatste, dan maak er maar je eigen creatie van, als het maar dezelfde kleuren zijn ;) Alvast bedankt (!), Tommy Rebens Bedankt voor alle positieve reacties. Heb geduld als je een request plaatst! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 11 december 2010 Share Geplaatst 11 december 2010 Wow, dat thuisshirt is echt geniaal _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 11 december 2010 Auteur Share Geplaatst 11 december 2010 Style: Catalogue Team: sc Heerenveen Merk: Jako Sponsor: CRV Delta Thuis: Origineel sc Heerenveen shirt (kleuren, pompebledjes) alleen dan met een nieuwe stijl. Uit: Nieuwe stijl, kleuren laat ik liever aan jou over. Keeper: Goud geel (#FFDF00). Bij voorbaat dank! Hoe een sponsor een shirt kan verknallen. Heb geduld als je een request plaatst! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
novellenlezer Geplaatst 11 december 2010 Share Geplaatst 11 december 2010 Style: Catalogue Team: PSV Merk: Nike Sponsor: Ps3 Thuis: Rood met goude steepje(s) Stijl is aan jou Uit: Kleuren en stijl zijn aan jouw 3e: Kleuren en stijl zijn aan jouw Keeper: Lijkt op het shirt van thuis alleen dan met Paars en goude streepje(s) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 11 december 2010 Auteur Share Geplaatst 11 december 2010 Team: Zeerobben Merk: Kappa Sponsor: Valve Thuis: Thuis shirt <-- zijn dus die groen witten die ik bedoel. Uit: Uit shirt Derde: Hier mag je een eigen creatie van maken :) Alvast bedankt. Heb geduld als je een request plaatst! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jtuinj Geplaatst 11 december 2010 Share Geplaatst 11 december 2010 Heb geduld als je een request plaatst! Omfg _O_ Echt heel erg mooi. Bedankt :clap: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 11 december 2010 Auteur Share Geplaatst 11 december 2010 Style: Catalogue Team: PSV Merk: Nike Sponsor: Ps3 Thuis: Rood met goude steepje(s) Stijl is aan jou Uit: Kleuren en stijl zijn aan jouw 3e: Kleuren en stijl zijn aan jouw Keeper: Lijkt op het shirt van thuis alleen dan met Paars en goude streepje(s) Je vraagt 1001 kits aan bij iedereen. Als je het niet erg vind, mag je deze request gebruiken voor de Kitmakers Sign Up wat je hebt opgesteld. Battle tegen Ahmet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
J.Beekwilder Geplaatst 11 december 2010 Share Geplaatst 11 december 2010 Heey Izsco, ik heb een request! Club: Redditch United Merk: Adidas, Nike of Umbro Sponsor: NewCollege Thuis: Rood als hoofdkleur en zwart als bijkleur Uit: Wit als hoofdkleur en Blauw als bijkleur Third: Maak er maar wat van ;). Style: Catalogue Graag ook z'n file erbij, ID is 2062054729 Alvast bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 12 december 2010 Share Geplaatst 12 december 2010 dat derde shirt van zeerobben schopt kont!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
novellenlezer Geplaatst 12 december 2010 Share Geplaatst 12 december 2010 Je vraagt 1001 kits aan bij iedereen. Als je het niet erg vind, mag je deze request gebruiken voor de Kitmakers Sign Up wat je hebt opgesteld. je hebt gelijk sorry denk dat sign-up niet doorgaat k zal hem als eerste doen en als er niks komt stop ik hem nogmaals sorry Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bentjee Geplaatst 12 december 2010 Share Geplaatst 12 december 2010 HBS Kit Hey Izsco, Club: HBS Merk: Hummel Sponsor: Buren Van Velzen Guelen Thuis: Uit: Derde tenue: ( maar dan met buren van velzen guelen als sponsor) Bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan. Geplaatst 12 december 2010 Share Geplaatst 12 december 2010 Voor je battle tegen Ahmet... Als je die niet wint, damn wat een kits!! Hoe een sponsor een shirt kan verknallen. Heb geduld als je een request plaatst! IDD, foute keuze van mij want ik vind de kits (op die van de doelman na) ook niet mooi. Sorry, maar ik zal ze niet gebruiken. Wellicht dat je nog iets wil proberen met gewoon Unive als hoofdsponsor. Zo ja, dan zou ik graag willen dat het uitshirt een donkere kleur heeft. Zwart/grijzig ofzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jezzedw Geplaatst 12 december 2010 Share Geplaatst 12 december 2010 Bijna 2000e post op je topic Rune:) Op naar de volgende 2000! hahah Gefeliciteerd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 12 december 2010 Auteur Share Geplaatst 12 december 2010 Die eer houd ik dan aan mezelf. 2000 posts. Pfff. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 een felicitatie is mijns inziens op zijn plaats! bij deze :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 13 december 2010 Auteur Share Geplaatst 13 december 2010 Heey Izsco, ik heb een request! Club: Redditch United Merk: Adidas, Nike of Umbro Sponsor: NewCollege Thuis: Rood als hoofdkleur en zwart als bijkleur Uit: Wit als hoofdkleur en Blauw als bijkleur Third: Maak er maar wat van ;). Style: Catalogue Graag ook z'n file erbij, ID is 2062054729 Alvast bedankt! Klik op het logo voor het gehele pakket inclusief config-file. Heb geduld als je een request plaatst! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 [spoiler=plaatjes] Hey Izsco, Club: HBS Merk: Hummel Sponsor: Buren Van Velzen Guelen Thuis: Uit: Derde tenue: ( maar dan met buren van velzen guelen als sponsor) Bedankt! Hey, die gozer op die bovenste foto ken ik :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=36460&page=2 Credits voor je kits in m'n novelle.:checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten