Jezzedw Geplaatst 6 april 2012 Share Geplaatst 6 april 2012 Lecce 3rd is weer heerlijk Rune! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 6 april 2012 Auteur Share Geplaatst 6 april 2012 poiler Team: Nunc Aut Nunquam FC (zelfgemaakt) Sponsor: Koninklijke Landmacht Merk: Adidas Thuis: Zie voorbeeld Uit: Zie voorbeeld Derde: Zie voorbeeld 3 maal dezelfde kraag a.u.b [spoiler=plaatje]Als het zou kunnen een beetje volgens deze shirts: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Canne Geplaatst 6 april 2012 Share Geplaatst 6 april 2012 Stuk voor stuk prachtig, vooral het derde shirt. Bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wessel. Geplaatst 6 april 2012 Share Geplaatst 6 april 2012 Prachtige shirts, dankje! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 6 april 2012 Auteur Share Geplaatst 6 april 2012 Stijl: SS 09-12 Team: WKE Sponsor: Univé Merk: Umbro Thuis: Oranje, met witte mouwen. Uit: Wit, met oranje mouwen. Derde: Hoeft niet, gebruik nooit derde tenues. Extra: Dit logo, door jouw gemaakt voor mij, moet als logo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 6 april 2012 Auteur Share Geplaatst 6 april 2012 (bewerkt) Club: UD Salamanca Merk: Adidas Sponsor: Santander (Bank) Thuis: Wit met oranje accenten Uit: ‘Boca’ blauw met witte accenten Extra: Graag wel met een kraag, en laat je fantasie de vrije loop 6 april 2012 bewerkt door Izsco Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gino Geplaatst 6 april 2012 Share Geplaatst 6 april 2012 Sjonge, die van WKE en Salamanca zijn GE-WEL-DIG! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 7 april 2012 Auteur Share Geplaatst 7 april 2012 Team: Fortuna Sittard Sponsor: [spoiler=sony] Thuis: Geel met groene accenten Uit: Groen met gele accenten Derde: Eigen keus Extra : Eredivisie Badges Als het even kan ook met het nieuwe logo? Heb namelijk een logo aangevraagd in de logo request, maar die heb ik nog niet binnen. Kan je die er ook bij op zetten als ik die heb? Sorry, maar ik vind het een onduidelijke request, welk logo moet ik nu pakken en van welk merk wil je je shirt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MrImperial Geplaatst 7 april 2012 Share Geplaatst 7 april 2012 (bewerkt) Sorry, maar ik vind het een onduidelijke request, welk logo moet ik nu pakken en van welk merk wil je je shirt? Laat maar, speel deze game al niet meer ;) Zou je ipv deze request deze willen maken: Club: Feyenoord [spoiler=nieuwe logo] Zou je dit logo erin kunnen zetten wat je net gemaakt hebt? Merk: Nike Sponsor: Geen sponsor, een nummer onder het logo graag (10) Thuis: Rood Wit. (Niet het traditionele, leuk patroontje) Uit: Zwart met Rood en wit. (Niet het traditionele, leuk patroontje) Extra: Gouden Eredivisie logo's op de mouwen Is deze wel goed?:) 7 april 2012 bewerkt door MrImperial Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 7 april 2012 Auteur Share Geplaatst 7 april 2012 Laat maar, speel deze game al niet meer ;) Zou je ipv deze request deze willen maken: Club: Feyenoord [spoiler=nieuwe logo] Zou je dit logo erin kunnen zetten wat je net gemaakt hebt? Merk: Nike Sponsor: Geen sponsor, een nummer onder het logo graag (10) Thuis: Rood Wit. (Niet het traditionele, leuk patroontje) Uit: Zwart met Rood en wit. (Niet het traditionele, leuk patroontje) Extra: Gouden Eredivisie logo's op de mouwen Is deze wel goed?:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MrImperial Geplaatst 7 april 2012 Share Geplaatst 7 april 2012 Geweldig man. Je bent super, bedankt ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JesseNL Geplaatst 7 april 2012 Share Geplaatst 7 april 2012 Ge-Wel-dig! Thanks!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kevink Geplaatst 8 april 2012 Share Geplaatst 8 april 2012 Club: RKVV EMPLINA Merk: Masita Sponsor: http://imageshack.us/photo/my-images/826/klerkscomarketinglogo.jpg/ Thuis: Geel-Blauw Uit: Blauw-Geel Third: Altijd goed, verras me maar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 8 april 2012 Auteur Share Geplaatst 8 april 2012 Club: RKVV EMPLINA Merk: Masita Sponsor: http://imageshack.us/photo/my-images/826/klerkscomarketinglogo.jpg/ Thuis: Geel-Blauw Uit: Blauw-Geel Third: Altijd goed, verras me maar Dubbele request. Ik maak hem niet. Ongelooflijk, je vraagt het aan me via PM en toch kies je ervoor om hem dubbel aan te vragen. Getuigt van weinig waardering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 8 april 2012 Share Geplaatst 8 april 2012 Club: Liga Zon Sagres Merk: Vrije keus Sponsor: Geen liefst wel een nummer Thuis: Vrije keus (voornaamste inspiratiebron is het competitielogo wat dan ook als clublogo gebruikt wordt.) Uit: Vrije Keus Third: Vrije keus Ik weet dat is hem in principe ook in het request topic heb staan maar aangezien hij nog niet geclaimd is en ik graag ook kits van jou erbij wil hierbij deze request in jou topic. Mocht je een andere competitie/club prefereren dan is dat wat mij betrefd ook prima in dat geval zijn de volgende nog niet geclaimd: Serie A Primera Division(Mexico en/of Argentinie) Jupiler Pro League Premjer Liga Bij voorbaad dank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 9 april 2012 Auteur Share Geplaatst 9 april 2012 Club: Liga Zon Sagres Merk: Vrije keus Sponsor: Geen liefst wel een nummer Thuis: Vrije keus (voornaamste inspiratiebron is het competitielogo wat dan ook als clublogo gebruikt wordt.) Uit: Vrije Keus Third: Vrije keus Ik weet dat is hem in principe ook in het request topic heb staan maar aangezien hij nog niet geclaimd is en ik graag ook kits van jou erbij wil hierbij deze request in jou topic. Mocht je een andere competitie/club prefereren dan is dat wat mij betrefd ook prima in dat geval zijn de volgende nog niet geclaimd: Serie A Primera Division(Mexico en/of Argentinie) Jupiler Pro League Premjer Liga Bij voorbaat dank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 9 april 2012 Share Geplaatst 9 april 2012 Heerlijke kits en exact de reden waarom ik een request bij jou heb geplaatst_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DaanAZ99 Geplaatst 9 april 2012 Share Geplaatst 9 april 2012 (bewerkt) Club: Royal Antwerp Football Club Merk: Adidas Sponsor: Aon (zoals bij ManUtd) Thuis: Rood met witte accenten Uit: Wit met rode accenten Third: Lichtblauw met heel donkerblauwe accenten Edit: zou je het logo die jij pas hebt gemaakt willen gebruiken? 9 april 2012 bewerkt door DaanAZ99 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 9 april 2012 Share Geplaatst 9 april 2012 Ik kan ook wel nieuwe kits gebruiken in mijn game met Bochum, zit namelijk al in 2031. Club: Bochum Sponsor: Lufthansa (alleen tekst, tenzij het logo er ook zou bijpassen) Merk: Nika, Adidas of Puma Thuis: Blauw-wit Uit Wit Derde: Oranje Extra: Twee sterren boven het logo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 9 april 2012 Share Geplaatst 9 april 2012 Ik kan ook wel nieuwe kits gebruiken in mijn game met Bochum, zit namelijk al in 2031. Club: Bochum Sponsor: Lufthansa (alleen tekst, tenzij het logo er ook zou bijpassen) Merk: Nika, Adidas of Puma Thuis: Blauw-wit Uit Wit Derde: Oranje Extra: Twee sterren boven het logo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 9 april 2012 Share Geplaatst 9 april 2012 Dubbel requests doet hij niet he:P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 9 april 2012 Share Geplaatst 9 april 2012 Eens in de zoveel tijd kijk ik altijd ff in dit topic, en ik blijf me verbazen. Weet nog toen jij hier op MU mee begon, en dat je het dan nu nog steeds doet is simpelweg ongelooflijk. Zit ook geen lelijke (niet eens een mindere) kit bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan. Geplaatst 9 april 2012 Share Geplaatst 9 april 2012 Eens in de zoveel tijd kijk ik altijd ff in dit topic, en ik blijf me verbazen. Weet nog toen jij hier op MU mee begon, en dat je het dan nu nog steeds doet is simpelweg ongelooflijk. Zit ook geen lelijke (niet eens een mindere) kit bij. Waar zit de 'Vind ik leuk' button. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hicpam Geplaatst 9 april 2012 Share Geplaatst 9 april 2012 Team: Wolverhampton Wanderers Shirtsponsor: Adidas Thuis; Oranje - zwart, doe maar iets leuks met het shirt Uit: Zwart - wit, liefst met een horizontale streep op het shirt (Boca Juniors) Derde: doe maar iets leuks Sponsor: Ladbrokes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BarçaBoy Geplaatst 9 april 2012 Share Geplaatst 9 april 2012 Dubbele requests maken we niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten