Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Korfbal!

Apprabab

Aanbevolen berichten

Zaterdag eindelijk weer eens een wedstrijdje op het veld. Vind het veel gezelliger op het veld dan in de zaal. Al hoop ik maar niet dat het gaat regenen :P

Wordt zaterdag best mooi weer heb ik gehoord, dus dat gaat wel goed komen. Ik haat het veld echt zo hard, het enige voordeel aan het veld is dat het gezellig is indd. Nadeel: veld is groter, duurt langer, als je mietert ligt je knie open enz...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja gewoon niet vallen jonge;c Ik heb mn eerste oefenwedstrijd er al weer opzitten, met 5 basisspelers toch even gewonnen. Voor de rest heb ik er echt niet zo'n zin in, zeker omdat wij echt in een jostiklasse (met alle respect) spelen. Dat is na een leuk seizoen in een goeie klasse fokking zuur:cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wordt zaterdag best mooi weer heb ik gehoord, dus dat gaat wel goed komen. Ik haat het veld echt zo hard, het enige voordeel aan het veld is dat het gezellig is indd. Nadeel: veld is groter, duurt langer, als je mietert ligt je knie open enz...

Dat heb je alleen op ku(ns)tgras :mrgy:

Ben ik blij dat mijn vereniging nog gewoon gras heeft :-D

Sinds vandaag heb ik trouwens kunstgrasschoenen, ook handig na iets van 11 jaar zonder kunstgrasschoenen gespeeld te hebben. Steeds meer uitwedstrijd zijn op dat ku(ns)tgras.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Korfbal vind ik maar een rare sport, jemag niet eens proberen te scoren als er iemand voor je staat :cab:

Ik vind voetbal raar. Je mag niet vanuit buitenspelpositie score :cab:

Dat is eigenlijk precies hetzelfde. Maar dat vindt een ieder zeker wel normaal? Iedere sport heeft gewoon zijn regels die erbij horen en daarop moet men een tactiek maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In principe scoor ik altijd als mn tegenstander voor me staat, of ik moet m vet piepelen, wat ook nog wel 'ns gebeurd;c

Ah joh, geeneens meer proberen te verdedigen. Die voetballers snappen er allemaal niets van, iets met meer dan 1 doelpunt gemiddeld per wedstrijd kan hun brein niet meer aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kreeg vandaag een mail van iemand die de scheidsrechterzaken regelt die duidelijk naar mij verstuurd was en niet in zijn algemeenheid. Dat ging over hoe het scheidsrechterstraject zal gaan verlopen. Dat gaat vanaf volgend jaar verplicht worden voor de A-Jeugd. Gelukkig zit ik al 2 jaar bij de senioren en gaat komend seizoen mijn derde seizoen worden. Er is wel een deel van de senioren die ook de scheidsrechterscursus gaat volgen. Hier staat duidelijk bij dat die zich uit eigen initiatief beschikbaar gesteld hebben. Dat heb ik dus niet. Ik begrijp heel die mail dus niet. Of is het zo dat er met eigen initiatief niet het initiatief van degene die de cursus gaat volgen bedoeld wordt, maar het eigen initiatief van de commissie die over de scheidsrechterszaken gaat bedoeld wordt ofzo.

Ik ben in ieder geval niet van plan om die cursus te gaan volgen, om eerlijk te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites