Geert Geplaatst 30 september 2010 Share Geplaatst 30 september 2010 Dat dat trouwens in België meteen in het nieuws komt. Vorig jaar gebeurde het bij onze club na een training bij iemand van de A2. Was onderweg richting het Ziekenhuis overleden. Was wel een flinke klap voor de club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 14 november 2010 Share Geplaatst 14 november 2010 [YOUTUBE]1_kJOc35vw[/YOUTUBE] Gister 10-10 gespeeld, jezus wat waren wij slecht... We misten ook 2 basisspelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GuarniNL Geplaatst 15 november 2010 Share Geplaatst 15 november 2010 Gewonnen met 18-16! Mocht wel 51 minuten warmlopen maar boeiend:P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Apprabab Geplaatst 15 november 2010 Auteur Share Geplaatst 15 november 2010 Je zit toch in de A2? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GuarniNL Geplaatst 15 november 2010 Share Geplaatst 15 november 2010 Niet meer! Ik ben toegevoegd weer aan A1. Spelen nu met 5 heren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Apprabab Geplaatst 15 november 2010 Auteur Share Geplaatst 15 november 2010 Vet man, we gaan jullie A2 wel inmaken hoor;c Nee, iedereen bij de club denkt dat KZ, Fiks en wij de sterktste teams van de poule zijn. Snap ook niet waarom aangezien we ons eerst maar 'ns moeten bewijzen in de eerste klasse:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 15 november 2010 Share Geplaatst 15 november 2010 Niet meer! Ik ben toegevoegd weer aan A1. Spelen nu met 5 heren. Dus je zit bij Ilse in het team? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 31 maart 2011 Share Geplaatst 31 maart 2011 Zaterdag eindelijk weer eens een wedstrijdje op het veld. Vind het veel gezelliger op het veld dan in de zaal. Al hoop ik maar niet dat het gaat regenen :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 31 maart 2011 Share Geplaatst 31 maart 2011 Zaterdag eindelijk weer eens een wedstrijdje op het veld. Vind het veel gezelliger op het veld dan in de zaal. Al hoop ik maar niet dat het gaat regenen :P Wordt zaterdag best mooi weer heb ik gehoord, dus dat gaat wel goed komen. Ik haat het veld echt zo hard, het enige voordeel aan het veld is dat het gezellig is indd. Nadeel: veld is groter, duurt langer, als je mietert ligt je knie open enz... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Apprabab Geplaatst 1 april 2011 Auteur Share Geplaatst 1 april 2011 Ja gewoon niet vallen jonge;c Ik heb mn eerste oefenwedstrijd er al weer opzitten, met 5 basisspelers toch even gewonnen. Voor de rest heb ik er echt niet zo'n zin in, zeker omdat wij echt in een jostiklasse (met alle respect) spelen. Dat is na een leuk seizoen in een goeie klasse fokking zuur:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 7 april 2011 Share Geplaatst 7 april 2011 Wordt zaterdag best mooi weer heb ik gehoord, dus dat gaat wel goed komen. Ik haat het veld echt zo hard, het enige voordeel aan het veld is dat het gezellig is indd. Nadeel: veld is groter, duurt langer, als je mietert ligt je knie open enz... Dat heb je alleen op ku(ns)tgras :mrgy: Ben ik blij dat mijn vereniging nog gewoon gras heeft :-D Sinds vandaag heb ik trouwens kunstgrasschoenen, ook handig na iets van 11 jaar zonder kunstgrasschoenen gespeeld te hebben. Steeds meer uitwedstrijd zijn op dat ku(ns)tgras. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 7 april 2011 Share Geplaatst 7 april 2011 Korfbal vind ik maar een rare sport, jemag niet eens proberen te scoren als er iemand voor je staat :cab: Ik vind voetbal raar. Je mag niet vanuit buitenspelpositie score :cab: Dat is eigenlijk precies hetzelfde. Maar dat vindt een ieder zeker wel normaal? Iedere sport heeft gewoon zijn regels die erbij horen en daarop moet men een tactiek maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Apprabab Geplaatst 13 april 2011 Auteur Share Geplaatst 13 april 2011 In principe scoor ik altijd als mn tegenstander voor me staat, of ik moet m vet piepelen, wat ook nog wel 'ns gebeurd;c Ah joh, geeneens meer proberen te verdedigen. Die voetballers snappen er allemaal niets van, iets met meer dan 1 doelpunt gemiddeld per wedstrijd kan hun brein niet meer aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 26 juni 2011 Share Geplaatst 26 juni 2011 Kreeg vandaag een mail van iemand die de scheidsrechterzaken regelt die duidelijk naar mij verstuurd was en niet in zijn algemeenheid. Dat ging over hoe het scheidsrechterstraject zal gaan verlopen. Dat gaat vanaf volgend jaar verplicht worden voor de A-Jeugd. Gelukkig zit ik al 2 jaar bij de senioren en gaat komend seizoen mijn derde seizoen worden. Er is wel een deel van de senioren die ook de scheidsrechterscursus gaat volgen. Hier staat duidelijk bij dat die zich uit eigen initiatief beschikbaar gesteld hebben. Dat heb ik dus niet. Ik begrijp heel die mail dus niet. Of is het zo dat er met eigen initiatief niet het initiatief van degene die de cursus gaat volgen bedoeld wordt, maar het eigen initiatief van de commissie die over de scheidsrechterszaken gaat bedoeld wordt ofzo. Ik ben in ieder geval niet van plan om die cursus te gaan volgen, om eerlijk te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GuarniNL Geplaatst 21 augustus 2011 Share Geplaatst 21 augustus 2011 Zeau, gister driekamp gehad. Tijd geleden dat wedstrijd gespeeld had voor me gevoel :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 augustus 2011 Share Geplaatst 25 augustus 2011 Ik zit in de B1 van Furore(Krommenie) in Noord-Holland. Ons eerste team speelt helaas 4de klasse, maar we gaan met we B1 nu 2de klasse spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sander' Geplaatst 10 september 2011 Share Geplaatst 10 september 2011 Net eerste wedstrijd van het seizoen met 3-3 gelijkgespeeld, waar we zeker meer hadden verdiend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leidenaar071 Geplaatst 10 september 2011 Share Geplaatst 10 september 2011 8-7 gewonnen bij de stadsgenoot. Altijd lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 10 september 2011 Share Geplaatst 10 september 2011 Zat in de selectie hebben ze me daar uit gegooid, zit nu in het 3e (2e klasse) maar het verschil in spelers tussen 2 en 3 is zo fuckin' groot en het niveau van 2e klasse is echt drama. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sander' Geplaatst 17 september 2011 Share Geplaatst 17 september 2011 8-5 gewonnen vandaag, zij scoorden drie van de vijf goals uit strafworpen, die ook nog eens onterecht waren ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 september 2011 Share Geplaatst 17 september 2011 6-12 verloren vandaag in de stromende regen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 4 oktober 2011 Share Geplaatst 4 oktober 2011 Ik verlies zo goed als alles, haha. Al iets van 8 competitiewedstrijden verloren en maar 1 gewonnen. Moet toch beter kunnen :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TijnLLM Geplaatst 12 oktober 2011 Share Geplaatst 12 oktober 2011 Ah, hier nog een korfballer, speel bij Albatros, dit jaar voor het eerst sinds jaren breedte korfbal (omdat ik niet langer 2 keer in de week kan trainen), de wedstrijd van zaterdag was een lachertje, we wonnen met 18-1 :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 14 oktober 2011 Share Geplaatst 14 oktober 2011 Albatros, 2 jaar geleden tegen jullie A1 gespeeld, uit 18-17 gewonnen door een goal in de laatste secondes. Toen ging zo'n klein mannetje van Albatros helemaal uit ze stekker, de thuis wedstrijden hadden ze een gele en een rode kaart. :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 14 oktober 2011 Share Geplaatst 14 oktober 2011 Albatros is toch die kutvereniging uit Zwijndrecht? :mrgy: Skull Kid bevestigt dat ook nog maar eens :lol: Of zou ik de verkeerde club voor me hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten