Chris.tiaan Geplaatst 3 september 2017 Share Geplaatst 3 september 2017 [quote name='Geert']@Chris.tiaan korfbal je nog steeds in VEO2? [/QUOTE] Yess, gister tegen jou gespeeld? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geert Geplaatst 4 september 2017 Share Geplaatst 4 september 2017 Yess, gister tegen jou gespeeld? Yep haha, volgens mij was jij degene met al die wegtrekballetjes toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 4 september 2017 Share Geplaatst 4 september 2017 Yep haha, volgens mij was jij degene met al die wegtrekballetjes toch? Hahah mooi dit. Jaa klopt dat was ik, #20. Aardige felle dames hadden jullie, wie was jij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geert Geplaatst 4 september 2017 Share Geplaatst 4 september 2017 Hahah mooi dit. Jaa klopt dat was ik, #20. Aardige felle dames hadden jullie, wie was jij? Haha zelfde nummer. Verdedigde niet tegen jou maar tegen die lange. Andersom wisselde jullie.. Haha fel als in positief of als in agressief? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 4 september 2017 Share Geplaatst 4 september 2017 Haha zelfde nummer. Verdedigde niet tegen jou maar tegen die lange. Andersom wisselde jullie.. Haha fel als in positief of als in agressief? Haha wauw dus ik heb jou wel verdedigd? Best toevallig. Vooral agressief, één dame uit jouw vak voelde ik gewoon af en toe mij duwen of wegslaan zodra ik achter een bal aan ging, hoorde van die dame uit mijn vak dat ze ook tegen haar redelijk agressief was, als ze dan een block op mij zetten en ik liep er dwars doorheen werd ze ineens wel gek. :cab: Maar was een mooie wedstrijd, jullie wel verdiend gewonnen, jullie waren allemaal wat feller (dit positief dan) in alle duels en lieten ons daarmee een beetje afbluffen. Eerste kwartiertje schoot ik ze wel aardig binnen maar toen ging jouw vakgenoot mij beter verdedigen rondom de korf en kon ik de bal niet kwijt elke keer bij een diepte pass en toen liep het allemaal wat moeilijker. Ben normaal gesproken ook rebounder maar sinds ik eind vorig seizoen en dit seizoen alles achter de korf raak schiet hebben ze mij maar bij een andere rebounder gegooid. Trok het daardoor ook niet om alles nog te verdedigen, ben daar atm echt nog niet fit genoeg voor haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geert Geplaatst 4 september 2017 Share Geplaatst 4 september 2017 (bewerkt) @Chris.tiaan Haha dacht al dat je die bedoelde. Zo'n dame die wel kan uitdelen maar niet kan incasseren. Heb dat tijdens wedstrijd ook nog tegen der gezegd dat ze minder moest mauwen haha. Sowieso als je een block zet moet je ook kunnen verwachten dat iemand er hard tegenin gaat. Heeft ook de hele tijd 't gevoel dat zij benadeeld wordt haha.. Verder was idd prima potje, zijn altijd de lekkerste als gewoon twee ploegen er staan om te ballen, en niet om te zieken in het veld. Ben zelf redelijk allround net zoals mijn vakgenoot haha, hij stond wel lekker te schieten dus zelf niet zo veel naar voren geweest. Die scheidsrechter is altijd wel drama, al viel die zaterdag nog mee. Haha zei ook tegen mijn vakgenoot dat die iets harder moest verdedigen, daarna hadden we 't verdedigend wel goed onder controle idd. Die lange bij jou in het vak, als die iets beter leert schieten en doen heeft die echt het lichaam en potentie van een topkorfballer haha. Zaterdag speel ik alleen waarschijnlijk in 1 of moet met hen mee. Is er eentje geschorst en andere half blessure. Heb je trouwens wel eens tegen top 3 gespeeld? 4 september 2017 bewerkt door Geert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 4 september 2017 Share Geplaatst 4 september 2017 @Geert Jaa die Lange bij mij in het vak is veel te wisselvallig, hij heeft vorig seizoen genoeg wedstrijden gehad waarin hij er best wat raak schoot maar het komt vaker voor dat hij niet scoort dan wel. Dus dit seizoen zal het bij ons in het vak vooral kijken zijn wie er op schoot is. Maar dat zal dan waarschijnlijk betekenen dat ik vaker in de aanval sta, terwijl het lekker zou zijn als we de gehele wedstrijd kunnen afwisselen en beide scoren. We misten nog wel 2 heren, eentje geblesseerd en de ander moest bij 1 spelen. Dus ben benieuwd bij de return. (op groot veld :moop:) Heb vorig seizoen tegen de gehele poule gespeeld behalve tegen jullie en TOP 3 haha. Vriend van me die lange tijd in de TOP selectie heeft gezeten, vertelde me dat TOP 3 erg matig is. Ze degraderen dan ook vaak uit de overgangsklasse en TOP 4 houdt ze er in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GuarniNL Geplaatst 8 september 2017 Share Geplaatst 8 september 2017 @Chris.tiaan Degradeerde niet heel vaak. We zijn 1x uit de Reserve Hoofdklasse gedegradeerd en 1x uit Reserve Overgangsklasse in de afgelopen 5 jaar... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thymen Geplaatst 8 september 2017 Share Geplaatst 8 september 2017 Hier na een prima start weer aan het wegzakken. Sowieso klikt het niet met onze coach. Vorig jaar was zijn eerste jaar en na altijd een heel actieve coach gehad te hebben, hebben we nu een passieve. Waar wij een hele jonge selectie hebben, hebben we iemand nodig die er bovenop zit maar helaas dat is ons niet gegund. Hadden na afgelopen seizoen (waarin we twee keer kansloos degradeerde) een evaluatie en waarempel stemt iedereen op hem te houden behalve ik en nog een tweetal. Nu heeft iedereen spijt maar moeten we het wel zien af te maken. Spelen zaterdag wedstrijd tegen KIOS, degene waarmee we onder andere te maken krijgen als we uberhaupt nog kampioen willen worden. Gaat weer heel pittig worden en zie het sowieso beetje somber in wat mij betreft gooien we de coach er vandaag nog uit. Vorig jaar toevallig ook tegen Korbis gespeeld ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 8 september 2017 Share Geplaatst 8 september 2017 [quote name='GuarniNL']@Chris.tiaan Degradeerde niet heel vaak. We zijn 1x uit de Reserve Hoofdklasse gedegradeerd en 1x uit Reserve Overgangsklasse in de afgelopen 5 jaar...[/QUOTE] Haha onze hele poule zit op MU? Heb ik in ieder geval verkeerde informatie gekregen. Begrijp alleen niet helemaal dat TOP 4 kampioen is geworden in overgangsklasse en TOP 3 is gedegradeerd, dat TOP 4 dan eerste klasse speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GuarniNL Geplaatst 8 september 2017 Share Geplaatst 8 september 2017 @Chris.tiaan TOP 4 neemt de plek in van TOP 3 omdat zij nou eenmaal lager genummerd zijn. Er moest gewoon 1 ploeg degraderen. Vandaar. Ik zit overigens niet in 3 dit jaar. Afgelopen jaren wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 8 september 2017 Share Geplaatst 8 september 2017 [quote name='GuarniNL']@Chris.tiaan TOP 4 neemt de plek in van TOP 3 omdat zij nou eenmaal lager genummerd zijn. Er moest gewoon 1 ploeg degraderen. Vandaar. Ik zit overigens niet in 3 dit jaar. Afgelopen jaren wel. [/QUOTE] Maar dan zou TOP 3 toch hoofdklasse moeten spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GuarniNL Geplaatst 8 september 2017 Share Geplaatst 8 september 2017 Maar dan zou TOP 3 toch hoofdklasse moeten spelen? Er is afgezien van de promotie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 8 september 2017 Share Geplaatst 8 september 2017 Vorig jaar toevallig ook tegen Korbis gespeeld ? Nop. Dat jaar ervoor in de zaal wel als ik t goed heb. Speel jij daar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thymen Geplaatst 11 september 2017 Share Geplaatst 11 september 2017 Nop. Dat jaar ervoor in de zaal wel als ik t goed heb. Speel jij daar? Klopt ja ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 13 oktober 2017 Share Geplaatst 13 oktober 2017 Gisteren clinic gehad van de coach van Fortuna geassisteerd door Daan, Thomas, Mirjam en Eva. Den tering dat is me toch even een verschil :huhu: aan t eind nog tegen hun gelopen maar hou op hoor. Dat is even andere koek. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 14 oktober 2018 Share Geplaatst 14 oktober 2018 5zRtOEg55mg XpyUMoggq1U rjNseU5THhU 27LbL0tpqII 1o42eOu0Yso We gaan wel even een titel toevoegen aan de lange lijst. Gisteren is de eerste wedstrijd al gewonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 oktober 2018 Share Geplaatst 14 oktober 2018 Zit er natuurlijk dik in. Viel me wel op dat zowel Nederland als Belgie hun eerste wedstrijd niet eens met heel groot verschil hebben gewonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 14 oktober 2018 Share Geplaatst 14 oktober 2018 Is dat geen trend die je bij meer sporten ziet? Als je naar het voetballen kijkt, zie je naar mijn idee ook dezelfde trend. Zelfs tegen de kleintjes win je vaak niet meer met ruime cijfers. Nederland heeft ook de tweede wedstrijd gewonnen met ongeveer dezelfde cijfers. België heeft daarentegen verloren van Duitsland. Ik las dat er een grote kans is Nederland en België elkaar voor de finale al tegenkomen, waardoor de kans groot is dat we geen Nederland - België krijgen als finale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 21 oktober 2018 Share Geplaatst 21 oktober 2018 België geen eens een medaille :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 mei 2019 Share Geplaatst 20 mei 2019 Ben inmiddels 4 seizoenen gestopt, maar ga donderdag weer eens meetrainen bij een club (andere dan waar ik ooit zat). Wil namelijk echt weer gezonder gaan leven en merk dat het met sportschool en/of hardlopen niet lukt. Kan mezelf niet motiveren, dus denk dat teamsport beter voor me is. En daarbij is verenigingleven ook wel gezellig natuurlijk. Was gister kijken bij een vriend en na zijn wedstrijd ging ik nog even schieten. Vond toch ookk wel weer leuk. Merk dat mijn kracht helemaal weg is, en zal ook gelden voor mijn conditie. Zal het vrijdag dus ongetwijfeld gaan voelen haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 10 augustus 2019 Share Geplaatst 10 augustus 2019 Vanmiddag weer eens de traditionele finale: Nederland - België. Zend de NOS deze WK finale nu geen eens live uit omdat er ook een OKT Volleybal is op hetzelfde moment? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 10 augustus 2019 Share Geplaatst 10 augustus 2019 Met de rust is het al niet meer spannend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 september 2019 Share Geplaatst 5 september 2019 Vanavond een oefenwedstrijd gespeeld ter voorbereiding op het seizoen wat zaterdag start. Helaas met 15-16 verloren, maar ging eigenlijk best lekker. 1e helft stonden we 5-1 voor maar gingen rusten met 8-8. Tweede helft ook 2 puntjes voorsprong weggegeven helaas. Zelf 2 goaltjes. Mijn eerste schot meteen en de allerlaatste van de wedstrijd. Dat was een heel smerig wegtrekballetje. Deed net alsof ik de bal over mijn tegenstander zijn hoofd wilde gooien, hij kijkt om, en ik trek weg en schiet de laatste goal erin. Al met al eigenlijk wel erg tevreden met mijn eerste wedstrijd in ruim 4 jaar. Op naar zaterdag. Uitwedstrijd tegen Triaz Amsterdam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 5 september 2019 Share Geplaatst 5 september 2019 Ik ken de truc, maar wordt hier te vaak afgefloten, omdat de scheids niet door heeft dat er niet gekeken wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten