007mark Geplaatst 1 december Share Geplaatst 1 december En nu staan we 3 punten los. Wisten zelf KVA 3 te verslaan met 16-15, terwijl de nummers 3 en 4 de punten met elkaar deelden. Goed weekendje dus. Lastig potje wel gister. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 1 december Share Geplaatst 1 december Lekker bezig Mark! Mis alleen je persoonlijke hoogtepunten van de wedstrijd. Nog wat in het korfje geknikkerd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 december Share Geplaatst 2 december 13 uur geleden zei Dansmeister: Lekker bezig Mark! Mis alleen je persoonlijke hoogtepunten van de wedstrijd. Nog wat in het korfje geknikkerd? 1 doelpuntje, te weinig eigenlijk voor de kansen die ik kreeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 2 december Share Geplaatst 2 december 23 minuten geleden zei 007mark: 1 doelpuntje, te weinig eigenlijk voor de kansen die ik kreeg. Niet in grootste vorm Mark. Eerste maand van de maand natuurlijk. Waarschijnlijk nog niet december afgevinkt. Ben je gewoon minder scherp. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 december Share Geplaatst 2 december 1 uur geleden zei Dansmeister: Niet in grootste vorm Mark. Eerste maand van de maand natuurlijk. Waarschijnlijk nog niet december afgevinkt. Ben je gewoon minder scherp. Voortaan even als warming-up de vrouwtjes dekken, problem solved. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst Zondag at 16:07 Share Geplaatst Zondag at 16:07 Tsja, dan heb je een buffertje en verspeel je die een week later meteen. Op bezoek bij Haarlem 2 een totale offday, waarbij we nooit lekker in de wedstrijd hebben gezeten. Werd er zelf al in de rust af gehaald. Wat mij betreft niet eens logisch, maargoed. Bleef lang spannend, maar zij besliste het met 2 late goals nog. Een schandalige stand van 14-11 voor hun was de einduitslag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten