007mark Geplaatst 26 oktober 2019 Share Geplaatst 26 oktober 2019 1 uur geleden zei MisterX: Had je nog een wedstrijd? Mijn laatste veldwedstrijd was 2 weken geleden... Ja, wij spelen wedstrijdkorfbal he. Dus helft van competitie nu, en andere helft in het voorjaar. Gek genoeg wel nu 8 wedstrijden. Dus blijven er nog 6 over in het voorjaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 31 oktober 2019 Share Geplaatst 31 oktober 2019 Met een temperatuur van 3 graden vanavond de laatste veldwedstrijd ingehaald. Had het eigenlijk niet eens koud. Wel een tenenkrommend slechte pot die we uiteindelijk met 9-8 winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 1 november 2019 Share Geplaatst 1 november 2019 Op 26-10-2019 om 08:36 zei MisterX: De poule indeling is eindelijk bekend. Nu het programma nog... Was de poule indeling in de breedteklasse pas later bekend? Ik weet de indeling namelijk al voordat we aan de veld competitie begonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 1 november 2019 Share Geplaatst 1 november 2019 Op 26-10-2019 om 10:57 zei 007mark: Ja, wij spelen wedstrijdkorfbal he. Dus helft van competitie nu, en andere helft in het voorjaar. Gek genoeg wel nu 8 wedstrijden. Dus blijven er nog 6 over in het voorjaar. Is al sinds vorig jaar. We spelen dus één week langer door voor de zaal en beginnen dus ook later op het veld. Dit heeft volgens mij te maken met de Korfbal League finale zodat die echt op een 'vrije' zaterdag is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 1 november 2019 Share Geplaatst 1 november 2019 Zojuist zei Bakkes12: Was de poule indeling in de breedteklasse pas later bekend? Ik weet de indeling namelijk al voordat we aan de veld competitie begonnen. Officieel wordt de poule indeling vandaag zelfs pas bekend. De indeling die vorige week op de site van de bond werd gepubliceerd, was de conceptversie... Het programma is ook nog steeds niet bekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 1 november 2019 Share Geplaatst 1 november 2019 5 minuten geleden zei MisterX: Officieel wordt de poule indeling vandaag zelfs pas bekend. De indeling die vorige week op de site van de bond werd gepubliceerd, was de conceptversie... Het programma is ook nog steeds niet bekend. Frappant. Als je in de knkv app kijkt zie je dan ook nog geen teams staan bij jullie in de poule? Bij ons is het al lang en breed bekend. Programma is inderdaad nog niet bekend. 7 november wordt die pas bekend, en weet je wat de KNKV daar bij zet? 'Ruim op tijd voor de start van de competitie!' Haha, echt één grote grap dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 1 november 2019 Share Geplaatst 1 november 2019 50 minuten geleden zei Bakkes12: Frappant. Als je in de knkv app kijkt zie je dan ook nog geen teams staan bij jullie in de poule? Bij ons is het al lang en breed bekend. Programma is inderdaad nog niet bekend. 7 november wordt die pas bekend, en weet je wat de KNKV daar bij zet? 'Ruim op tijd voor de start van de competitie!' Haha, echt één grote grap dat. Sinds deze week staat er iets in de app en op de site. Wetende dat het concept gegevens zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 november 2019 Share Geplaatst 1 november 2019 1 uur geleden zei Bakkes12: Is al sinds vorig jaar. We spelen dus één week langer door voor de zaal en beginnen dus ook later op het veld. Dit heeft volgens mij te maken met de Korfbal League finale zodat die echt op een 'vrije' zaterdag is. Ah, vandaar. Nou vind ook niet zo erg hoor. Wel blij dat we de zaal ingaan, ligt me toch iets beter normaal gesproken. Ben zelf niet helemaal tevreden met mijn spel deze veldhelft. Weet wel dat ik pas net weer begin na 4 jaar niks doen, maar heb 7 wedstrijden meegespeeld en pas 8 keer gescoord. Gister ook echt heel zuur een paar ballen onder de korf gemist lol. Hopelijk gaat dat in de zaal dus beter. Stond jij nou trouwens op de Facebook van NLKorfbal? 50 minuten geleden zei Bakkes12: Frappant. Als je in de knkv app kijkt zie je dan ook nog geen teams staan bij jullie in de poule? Bij ons is het al lang en breed bekend. Programma is inderdaad nog niet bekend. 7 november wordt die pas bekend, en weet je wat de KNKV daar bij zet? 'Ruim op tijd voor de start van de competitie!' Haha, echt één grote grap dat. Ook lekker voor de mensen die de zaalhuren moeten regelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 1 november 2019 Share Geplaatst 1 november 2019 @007mark Haha helaas was ik dat niet maar zijn dat twee vrienden van mij. Was bij het tweede, een goal waarbij je echt denkt: WTF heb ik net gezien? Het is iets wat zelfs op een training bijna niet voor komt laat staan dat dat in de wedstrijd gebeurd. Mooi man. Ja voor de TC is het heel zuur, ik zou mijn god niet weten hoe je dat allemaal nog geregeld krijgt. Mag hopen dat ze ook met conceptprogramma's komen van te voren zodat je in ieder geval weet wanneer je uit en thuis speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 1 november 2019 Share Geplaatst 1 november 2019 4 uur geleden zei Bakkes12: Ja voor de TC is het heel zuur, ik zou mijn god niet weten hoe je dat allemaal nog geregeld krijgt. Mag hopen dat ze ook met conceptprogramma's komen van te voren zodat je in ieder geval weet wanneer je uit en thuis speelt. Ik mag hopen dat de bond een rol daarin speelt. Dat je als club van te voren op kan geven wanneer je gebruik kan maken van de zaal en wanneer niet, en dat de bond daar rekening mee houd. De bond maakt ook het speelschema in eerste instantie en bepaald dus wanneer en op welke tijd er gespeeld gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 6 november 2019 Share Geplaatst 6 november 2019 Eindelijk is daar het programma.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 6 november 2019 Share Geplaatst 6 november 2019 Ik heb m ook gezien inderdaad. Werd eens tijd. Tevreden met het programma? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 november 2019 Share Geplaatst 6 november 2019 Hier toch wel veel wedstrijden na 17.00 uur. Ach, ben blij als we in ieder geval weer beginnen met wedstrijden spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 6 november 2019 Share Geplaatst 6 november 2019 1 uur geleden zei 007mark: Hier toch wel veel wedstrijden na 17.00 uur. Ach, ben blij als we in ieder geval weer beginnen met wedstrijden spelen. Dat is toch standaard? 17.00u in de zaal is vroeg... Ik weet niet beter. Ik ben blij dat ik maar 1x om 21.00u hoef te spelen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 6 november 2019 Share Geplaatst 6 november 2019 Wij spelen vrijwel iedere wedstrijd om 19:30. Prima overigens hoor, heb daar zelf geen moeite mee. Vind het altijd wel sfeervol Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 6 november 2019 Share Geplaatst 6 november 2019 (bewerkt) Vond het toen ik actief was als scheidsrechter en speler op zaterdagavond wel passen om later op de avond te spelen of fluiten. Het kon op de Veluwe goed vol zitten op zaterdagavond wanneer je een 1e floot. Op zondag had ik er meer moeite mee. Op zondagavond naar Den Haag om daar 's avonds te fluiten was geen pretje. 6 november 2019 bewerkt door Copywriter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 6 november 2019 Share Geplaatst 6 november 2019 Vandaag eerste training gehad in zaal. Wel weer even wennen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 november 2019 Share Geplaatst 20 november 2019 En dames, zijn jullie allemaal lekker binnen aan het sporten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 november 2019 Share Geplaatst 20 november 2019 (bewerkt) Aanstaande zaterdagavond eerste zaalwedstrijd in Purmerend. 20 november 2019 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 november 2019 Share Geplaatst 20 november 2019 (bewerkt) 17 minuten geleden zei 007mark: Aanstaande zaterdagavond eerste zaalwedstrijd in Purmerend. Vergeet je makeup tas niet 20 november 2019 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 20 november 2019 Share Geplaatst 20 november 2019 Vorige week oefenwedstrijd. Tegen mijn oude team. Dus gewoon tegen ander team binnen vereniging. Niveauverschil was overduidelijk. Wij namen de wedstrijd geen eens serieus en wonnen ruimschoots. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 november 2019 Share Geplaatst 20 november 2019 Zo zie je maar weer wat voor een trieste sport het is. Zo weinig teams dat je tegen een team van je eigen club moet spelen.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 20 november 2019 Share Geplaatst 20 november 2019 Zo'n trieste vereniging bedoel je. Ze waren gewoon veel te laat beginnen met het regelen van oefenwedstrijden. Voor beide teams. De rest van de vereniging had wel gewoon een externe tegenstander. Oke, de G's niet, maar die mochten tegen de selectie spelen, gewoon omdat dat leuk is voor de G's. Die vinden dat natuurlijk geweldig. Die wedstrijd was natuurlijk ook totaal niet serieus voor de selectie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 21 november 2019 Share Geplaatst 21 november 2019 Dat is wel een beetje triest ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 23 november 2019 Share Geplaatst 23 november 2019 Jammer dat Pino geband is. Nu zal niemand meer zeggen dat ik vandaag heel triest ben geweest door me af te melden voor de wedstrijd ivm een verkoudheid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten