raceman99 Geplaatst 20 november 2014 Share Geplaatst 20 november 2014 Heb die 07 wel nog een tijdje gespeeld, maar niet meer veel van gehoord eigenlijk en was ook niet meer heel leuk net als vroeger. ;e De game (07) is inmiddels erg gegroeid/aan het groeien. Meer spelers en veel updates. Het development team is ook aan het groeien, dus in de toekomst blijft het lekker doorgaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 21 november 2014 Share Geplaatst 21 november 2014 Speel af en toe nog wel, niet op 07. Helpt wel dat je membership met gp kan kopen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
woeter Geplaatst 26 november 2014 Share Geplaatst 26 november 2014 Ik ben maandag weer eens begonnen haha! RS 2007! Toch wel weer mooi haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 24 december 2014 Share Geplaatst 24 december 2014 Iemand die nog speelt? Ben in de vakantie weer even begonnen, maar zal van korte duur zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
raceman99 Geplaatst 25 december 2014 Share Geplaatst 25 december 2014 Iemand die nog speelt? Ben in de vakantie weer even begonnen, maar zal van korte duur zijn. Speel al anderhalf jaar heel solide op Oldschool, gemiddeld zon 7-8uur per dag :whistle: Speel jij op rs3 of op oldschool? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 25 december 2014 Share Geplaatst 25 december 2014 Speel al anderhalf jaar heel solide op Oldschool, gemiddeld zon 7-8uur per dag :whistle: Speel jij op rs3 of op oldschool? Oldschool man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
raceman99 Geplaatst 25 december 2014 Share Geplaatst 25 december 2014 Oldschool man Al wat fijne stats, of nog pure noob ^^ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 25 december 2014 Share Geplaatst 25 december 2014 Al wat fijne stats, of nog pure noob ^^ 10 attack, 43 strength en 43 ranged. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 26 december 2014 Share Geplaatst 26 december 2014 Rsc _O_ te veel gespeeld haha. Kan me nog goed herinneren toen die monks opkwamen. 1 Def 40 attack en 80 str ofzo haha, te mooi was dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 27 december 2014 Share Geplaatst 27 december 2014 [MENTION=18622]raceman99[/MENTION]; Hoe heet je op RS Oldschool? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 27 december 2014 Share Geplaatst 27 december 2014 Jammer dat de RS oldskool niet de echter oldskool classic is :( Toen was het PKen nog leuk, daarna kon je gewoon weglopen uit combat al na 1 slag ofzo :( Zomaar iemand 3-hitten was er niet meer bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 27 december 2014 Share Geplaatst 27 december 2014 Jammer dat de RS oldskool niet de echter oldskool classic is :( Toen was het PKen nog leuk, daarna kon je gewoon weglopen uit combat al na 1 slag ofzo :( Zomaar iemand 3-hitten was er niet meer bij. Ja, dat klopt. Maar, in ieder geval wel beter dan die onzinnige Runescape die er nu is. Man man man, dat kan toch niet joh. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 27 december 2014 Share Geplaatst 27 december 2014 Ja, dat klopt. Maar, in ieder geval wel beter dan die onzinnige Runescape die er nu is. Man man man, dat kan toch niet joh. ;c Hoe heet jij op rs? :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 27 december 2014 Share Geplaatst 27 december 2014 (bewerkt) Hoe heet jij op rs? :P JDL2Limit, is wel oldschool hè. [MENTION=16195]Beppu[/MENTION]; even toevoegen dan? ;) 27 december 2014 bewerkt door JordiAFCA1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 27 december 2014 Share Geplaatst 27 december 2014 (bewerkt) Gister eens met oldschool begonnen, best geinig. Vroeger op de basisschool en de lagere klassen van de middelbare altijd met vrienden gespeeld. Zag dat het echte spel goed verneukt is helaas. Heb met oldschool wel gelijk weer dat gevoel wat je vroeger ook had :D. Vandaag maar weer even spelen. [MENTION=27962]JordiAFCA1[/MENTION]; als ik me nest uit ben zal ik hem even opzetten en je toevoegen man . 27 december 2014 bewerkt door Beppu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 27 december 2014 Share Geplaatst 27 december 2014 Gister eens met oldschool begonnen, best geinig. Vroeger op de basisschool en de lagere klassen van de middelbare altijd met vrienden gespeeld. Zag dat het echte spel goed verneukt is helaas. Heb met oldschool wel gelijk weer dat gevoel wat je vroeger ook had :D. Vandaag maar weer even spelen. [MENTION=27962]JordiAFCA1[/MENTION]; als ik me nest uit ben zal ik hem even opzetten en je toevoegen man . Voeg I R 4 real dan ook toe :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
raceman99 Geplaatst 27 december 2014 Share Geplaatst 27 december 2014 [MENTION=18622]raceman99[/MENTION]; Hoe heet je op RS Oldschool? warrior07rs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 27 december 2014 Share Geplaatst 27 december 2014 Zieke stats heb jij zeg:mrgy:. Ik ben zelf al die f2p skills 30+ aan het levellen voordat ik membership ga nemen. Speelt wel weer lekker als vanouds hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
uknowme Geplaatst 27 december 2014 Share Geplaatst 27 december 2014 Sinds enkele maanden speel ik ook terug. Wel rs3, rs07 was leuk toen, maar heb nu toch meer plezier in de huidige versie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
raceman99 Geplaatst 27 december 2014 Share Geplaatst 27 december 2014 Zieke stats heb jij zeg:mrgy:. Ik ben zelf al die f2p skills 30+ aan het levellen voordat ik membership ga nemen. Speelt wel weer lekker als vanouds hoor. Mag ook wel, speel al anderhalf jaar volle bak xD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 15 februari 2015 Share Geplaatst 15 februari 2015 Zelf aardig wat gespeeld laatste maanden, had best wat vrije tijd met de studie dus dan is een leuke game altijd wel welkom. Ook een flinke bank al opgebouwd, zit denk al op +-28mil aan spullen en coins. Op één skill na alles boven de 50 en wat quests gedaan. Stoor me echt totaal niet aan de slechte graphics en vermaak me er nog steeds goed mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 18 februari 2015 Share Geplaatst 18 februari 2015 Vanaf morgen wordt 2007scape F2P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dzsudzsak. Geplaatst 11 maart 2015 Share Geplaatst 11 maart 2015 Hij is terug hoor :D Al dik een week veel plezier ermee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 11 maart 2015 Share Geplaatst 11 maart 2015 Vind grand exchange echt baas, in een weekje 1 mil bij elkaar geflipt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
raceman99 Geplaatst 12 maart 2015 Share Geplaatst 12 maart 2015 Oldschool is dusdanig hard aan het groeien dat het tijdens de piektijden in de weekenden evenveel spelers heeft als RS3. F2P, Grand Exchange en Achievment Diaries zijn binnen anderhalve maand van elkaar uitgekomen en de game zit weer in de lift, heerlijk om te zien :) Alhoewel ik af en toe wel gek wordt van de noobjes die er rond lopen :whistle: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten