Jump to content

Runescape

Apprabab
 Share

Recommended Posts

image.png.8bc5638b5f704b16c51588bd5eb9fe06.png

Had toch nog toegang tot m'n account. 1300 nog wat dagen niet ingelogd, alleen geen toegang tot m'n bank meer. Ff 3 dagen wachten en dan kijken wat erop staat. Aan m'n inventory te zien was m'n laatste activiteit Barrows :classic_biggrin:

1 minuut geleden zei Orrie:

Haha, heerlijk. Vroeger stiekem naar tankstation met hard gespaarde geld om stiekem member te kopen. 

Haha ja hier bij de Freerecordshop. Ook op de basisschool toen hadden wij twee computers in de hoek staan, altijd dikke ruzie met elkaar maken wie achter de computer mocht. Als Juffie dan kwam om te checken wat je aan het doen was gelijk op een alt tab drukken en vervolgens F11 om dan je taakbalk te verbergen zodat juffie niet kon zien dat je stiekem de webbrowser van Runescape had openstaan :-D

Was echt altijd kut als je in wildy stond en dat juffie dan te lang bleef plakken. Werd je automatisch uitgelogd en vervolgens was je alweer doodgemaakt :D 

Ik kon het niet laten en heb even Runelite geïnstalleerd en op mijn account bekeken. Heb een bankwaarde van zo'n 500 miljoen. Wel maar 30 mil cash geloof ik. Maar items als godswords, dhcb etc. Die allemaal dik 20mil+ per itme waard zijn.

Heb het er gelijk weer afgehaald want als je eenmaal begint, dan ben je zo weer een paar honderd uur van je leven kwijt:uhoh:

Zojuist zei Orrie:

Poh, das wel ziek hoor. Die honderden uren ben ik met FM ook wel kwijt. 

Ja ik vind het verder ook prima om tijd in games te steken hoor. Maar met RS is het één grote grind, vooral als je net als mijn account alles op ongeveer level 80 of hoger hebt. Dan is er eigenlijk geen klote meer aan. Ff 12 uur op een paar stenen klikken om van 82 naar 83 mining te gaan bijvoorbeeld:mrgy:. Wat een hel.

Op 28-1-2023 om 10:19 zei joostmakaay:

Whip is binnen, m'n beste melee set-up op het moment;

image.png.b285183a71fef3f6ee007324635c3c22.png

Door Slayer andere helm + cape

Speel je iron man of normaal? Anders mag je wel wat shit van me hebben hoor.