Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Runescape

Apprabab

Aanbevolen berichten

Heb die 07 wel nog een tijdje gespeeld, maar niet meer veel van gehoord eigenlijk en was ook niet meer heel leuk net als vroeger. ;e

De game (07) is inmiddels erg gegroeid/aan het groeien. Meer spelers en veel updates. Het development team is ook aan het groeien, dus in de toekomst blijft het lekker doorgaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer dat de RS oldskool niet de echter oldskool classic is :( Toen was het PKen nog leuk, daarna kon je gewoon weglopen uit combat al na 1 slag ofzo :( Zomaar iemand 3-hitten was er niet meer bij.

Ja, dat klopt. Maar, in ieder geval wel beter dan die onzinnige Runescape die er nu is. Man man man, dat kan toch niet joh. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gister eens met oldschool begonnen, best geinig. Vroeger op de basisschool en de lagere klassen van de middelbare altijd met vrienden gespeeld. Zag dat het echte spel goed verneukt is helaas. Heb met oldschool wel gelijk weer dat gevoel wat je vroeger ook had :D. Vandaag maar weer even spelen.

[MENTION=27962]JordiAFCA1[/MENTION]; als ik me nest uit ben zal ik hem even opzetten en je toevoegen man .

bewerkt door Beppu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gister eens met oldschool begonnen, best geinig. Vroeger op de basisschool en de lagere klassen van de middelbare altijd met vrienden gespeeld. Zag dat het echte spel goed verneukt is helaas. Heb met oldschool wel gelijk weer dat gevoel wat je vroeger ook had :D. Vandaag maar weer even spelen.

[MENTION=27962]JordiAFCA1[/MENTION]; als ik me nest uit ben zal ik hem even opzetten en je toevoegen man .

Voeg I R 4 real dan ook toe :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelf aardig wat gespeeld laatste maanden, had best wat vrije tijd met de studie dus dan is een leuke game altijd wel welkom. Ook een flinke bank al opgebouwd, zit denk al op +-28mil aan spullen en coins. Op één skill na alles boven de 50 en wat quests gedaan. Stoor me echt totaal niet aan de slechte graphics en vermaak me er nog steeds goed mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oldschool is dusdanig hard aan het groeien dat het tijdens de piektijden in de weekenden evenveel spelers heeft als RS3.

F2P, Grand Exchange en Achievment Diaries zijn binnen anderhalve maand van elkaar uitgekomen en de game zit weer in de lift, heerlijk om te zien :)

Alhoewel ik af en toe wel gek wordt van de noobjes die er rond lopen :whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites