Max.V. Geplaatst 18 september 2015 Share Geplaatst 18 september 2015 Ik denk dat ze hem er maar neerzetten bij gebrek aan beter. Denk niet dat er veel presentators zijn die verstand hebben van rugby. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 18 september 2015 Share Geplaatst 18 september 2015 En het is een beetje zonde om iemand aan te nemen en nog te leren presenteren terwijl je al iemand in huis hebt die van meerdere sporten verstand heeft. Vind die #11 van Fiji echt een monster. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 18 september 2015 Share Geplaatst 18 september 2015 Ik snap hier helemaal niks van joh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 september 2015 Share Geplaatst 18 september 2015 Was toch een knock-on van die vent? Tikt de bal in de lucht naar voren? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max.V. Geplaatst 18 september 2015 Share Geplaatst 18 september 2015 Was toch een knock-on van die vent? Tikt de bal in de lucht naar voren? :cab: Knock-on is dat de bal de grond of een speler moet raken als die vooruit wordt getikt volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 september 2015 Share Geplaatst 18 september 2015 Knock-on is dat de bal de grond of een speler moet raken als die vooruit wordt getikt volgens mij. Okay, bedankt. Weer wat geleerd (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 18 september 2015 Share Geplaatst 18 september 2015 Vond het leuk om naar te kijken. Als ik kan zal ik de interessante wedstrijden (lees toplanden) kijken op TV! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 18 september 2015 Share Geplaatst 18 september 2015 Eens ja, vind die Marcel Maier ook een slechte presentator. Zie bij het darts ook altijd veel liever Koert. Zou hier ook niet misstaan denk ik :D Koert is dan ook buitencategorie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 18 september 2015 Share Geplaatst 18 september 2015 Geweldige wedstrijd vanavond. Nog vele mooie wedstrijden in deze poule. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 september 2015 Share Geplaatst 19 september 2015 Eerste drie wedstrijden vandaag zullen denk redelijk logisch zijn wie er winnen. Zuid-Afrika zal Japam volledig van de mat spelen, Tonga wint van Georgie en Ierland speelt Canada zoek. De wedstrijd vanavond tussen Frankrijk en Italië zal een mooie pot hebben. Mijn voorspelling is dat Frankrijk dit wel gaat winnen. Fofana en Dusautoir vind ik altijd van die beesten : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 19 september 2015 Share Geplaatst 19 september 2015 Eerste drie wedstrijden vandaag zullen denk redelijk logisch zijn wie er winnen. Zuid-Afrika zal Japam volledig van de mat spelen, Tonga wint van Georgie en Ierland speelt Canada zoek. De wedstrijd vanavond tussen Frankrijk en Italië zal een mooie pot hebben. Mijn voorspelling is dat Frankrijk dit wel gaat winnen. Fofana en Dusautoir vind ik altijd van die beesten :< Ja, dat moet Frankrijk gewoon kunnen winnen, als is Italie niet meer zo 'slecht' als een paar jaar geleden. Vanaf half 6 op RTL7, ik heb de vrouw al op verlof gestuurd deze avond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antwerp1 Geplaatst 19 september 2015 Share Geplaatst 19 september 2015 Japan is nog goed bezig :thumb: Altijd leuk als een underdog een favoriet in moeilijkheden brengt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jernx Geplaatst 19 september 2015 Share Geplaatst 19 september 2015 29-29 nu. Japan doet het prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antwerp1 Geplaatst 19 september 2015 Share Geplaatst 19 september 2015 Heerlijk slot : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antwerp1 Geplaatst 19 september 2015 Share Geplaatst 19 september 2015 Doellijntechnologie gevraagd :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 september 2015 Share Geplaatst 19 september 2015 OOh man, ze gaan vol voor de winst. Haf zelf toch gekozen om te gaan schieten, speel je gelijk. Nu nog maar afwachten of je punten pakt. Dit is natuurlijk wel veel leuker om naar te kijken : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jernx Geplaatst 19 september 2015 Share Geplaatst 19 september 2015 Respect dat ze willen winnen en niet voor een gelijkspel gaan. Hopelijk lukt het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 september 2015 Share Geplaatst 19 september 2015 JAPAN _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jernx Geplaatst 19 september 2015 Share Geplaatst 19 september 2015 JAAAAA Prachtig Japan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 19 september 2015 Share Geplaatst 19 september 2015 Wat een bazen, vol voor de winst proberen te gaan en nog pakken ook _O_ Eerste pot die ik dit WK zie trouwens, zijn slechtere partijen om als eerste te kijken :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antwerp1 Geplaatst 19 september 2015 Share Geplaatst 19 september 2015 Schitterend zeg, die emoties van het publiek ook, waanzinnige sfeer :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 20 september 2015 Share Geplaatst 20 september 2015 Grootste stunt ooit, aldus zo'n beetje elk Engelstalig medium Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antwerp1 Geplaatst 20 september 2015 Share Geplaatst 20 september 2015 Uruguay 0-6 voor na 10', allergrootste stunt ooit in de maak? :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max.V. Geplaatst 20 september 2015 Share Geplaatst 20 september 2015 Leuke eerste helft! Hoop dat Argentinië voor een stunt kan zorgen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 20 september 2015 Share Geplaatst 20 september 2015 Wedstrijd even terugkijken, Argentinie sowieso altijd wel een leuke ploeg. Japan gisteren trouwens, lekker hoor : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten