Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Snooker

Tom

Aanbevolen berichten

Weet niet wat ik ervan moet vinden. Echt niet de beste speler die er ooit gewonnen heeft. Toch kan je gewoon geen fout maken tegen Bingham. Hij straft gewoon elk foutje af. Uiteindelijk heeft hij ook gewoon Sullivan, Trump en Murphy verslagen. Terechte wereldkampioen ben je dan.

Nog wel 4 punten gepakt met de bonusvragen trouwens. 18-15 uitslag en geen 147 in het toernooi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt. Langs de ene kant is het wel jammer dat er opeens Stuart Bingham op de erelijst komt te staan tussen O'Sullivan, Higgins, Selby, Robertson en dergelijke, maar langs de andere kant is hij wel 100% terecht wereldkampioen. Als je achtereenvolgens O'Sullivan, Trump en dus Murphy aftroeft, chapeau.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet niet wat ik ervan moet vinden. Echt niet de beste speler die er ooit gewonnen heeft. Toch kan je gewoon geen fout maken tegen Bingham. Hij straft gewoon elk foutje af. Uiteindelijk heeft hij ook gewoon Sullivan, Trump en Murphy verslagen. Terechte wereldkampioen ben je dan.

Nog wel 4 punten gepakt met de bonusvragen trouwens. 18-15 uitslag en geen 147 in het toernooi

Deze twee weken was hij gewoonweg de beste speler. Heeft iedereen ook op waarde geklopt. Break-building was vaak fenomenaal, vandaag ook weer op het einde na dan. En toen het op safety aankwam was ie ook gewoon de betere van Murphy.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond pas kunnen kijken vanaf 15-15, was gelukkig net op tijd voor dat ongelooflijke 31e frame :cab: Niveau lag hoog hoor, vooral in de safetys. Bingham uiteindelijk wel terecht gewonnen, als je ziet hoe hij dat laatste frame ook perfect geconcentreerd bleef voor elke bal. Petje af. Rest is hier al gezegd: als je O'Sullivan, Trump en Murphy klopt ben je de meer dan verdiende winnaar. ook wel echt zo iemand dat je het gunt, bekroning van jarenlang in de schaduw blijven zwoegen en trainen. Murphy trouwens echt een gentleman, hoe hij omging met de nederlaag. Ik weet wel dat je de winnaar niet gaat afkraken maar z'n lovende woorden waren duidelijk gemeend, was mooi om te zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bingham _O_ Als je ziet hoe hij dit toernooi speelde, vind ik het verdiend. Vooral sommige snookers die hij legde waren fenomenaal. En ik vind het juist wel leuk als er een keer iemand anders wint ipv altijd dezelfde namen. Is het ook minder voorspelbaar. Uitslag van de poule komt morgen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bingham wereldkampioen, Jezus. Volg het al ruim 2 jaar niet meer, maar wat is dan gebeurd met Robertson, Ding, Selby, Higgins, Maguire etc? Die Brecel het ondertussen al een beetje waargemaakt?

Vergelijk het maar met het huidige darten, de top is veel breder geworden en er zijn dus veel meer spelers die een titel kunnen pakken. Ding heeft toevallig in dit toernooi de 1/4 finale gehaald, maar presteert werkelijk dramatisch in overige toernooien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zat net ff wat te kijken op Eurosport, maar ff vraagje voor de kenners. Je kunt die witte heel goed wegleggen zodat je een bepaald kleur bijna niet kan raken en bij elke mis krijg je vervolgens 4 punten. Maar op die manier kan een wedstrijd toch eeuwig doorgaan en is een verschil toch nooit te groot om niet meer verder te spelen? Dus je kunt bv 100 punten achterstaan maar door zo'n missers valt alles toch op te halen, hoelang het ook duurt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites