Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Snooker

Tom

Aanbevolen berichten

Huhu nee man die scheids gaf een foul omdat ie met zn shirt ofzo die ballen aanraakte en hij 't niet doorhad. Zij komt ff later nog ff naar em toe met 3x een 'just let me know' en hij mist meteen gefokt een bal. Even later staat ie 10 seconden later demonstratief zn shirt in zn broekje te doen voordat ie een bal gaat potten. :D

Hmm, beetje raar. In zo'n ander artikel stond dat het ging met een eventueel re-rack, maar dat Trump dat niet wilde en hij een wegwerpgebaar maakte naar hem. Beetje vreemd, maarja, Ronnie=Ronnie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik lees nu op Engelse websites dat ie de keu tussen z'n benen deed ;c

Denk dat dit er dan het dichtste bij zal zitten, gezien Ronnie tijdens de discussie het duidelijk een paar keer had over de keu.

En @Bartheuh, ik denk dat ze eerder zei "Just letting you know", als in "Ge weet het nu, doe het niet meer".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

]Tijdens het voorlaatste frame kreeg O'Sullivan een waarschuwing van scheidsrechter Michaela Tabb. Hij moest ophouden met 'obscene gebaren' te maken. O'Sullivan legde uit dat hij gewoon iets van zijn keu wilde vegen. Dat mocht dan niet meer tussen zijn benen gebeuren... "Ik wil naar huis", kreunde O'Sullivan

http://www.hln.be/hln/nl/956/Meer-Sport/article/detail/1626691/2013/05/04/Obscene-O-Sullivan-op-drie-frames-van-WK-finale.dhtml

Link naar opmerking
Deel via andere websites