Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Snooker

Tom

Aanbevolen berichten

Goh, Ding. Stond niet al te best te spelen, maar uiteindelijk toch vrij makkelijk door tegen King: 13-9. Weg ligt open naar de finale nu: kwartfinale tegen Hawkins en halve tegen White/Walden. Andere kant is O'Sullivan/Carter-Bingham tegen Murphy- Trump.

Edit- Laatste sessie Carter-O'Sullivan nu voor de liefhebbers ;) [MENTION=8509]Mathi[/MENTION];

bewerkt door Hansje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh, Ding. Stond niet al te best te spelen, maar uiteindelijk toch vrij makkelijk door tegen King: 13-9.

Toen ik aan het kijken was had Ding juist een prachtige break. Meh, misschien is hij nog een beetje concentratie aan het sparen voor later in het toernooi, mag van hem toch wel minstens de halve finale verwachten met deze tegenstanders. Verder hoop ik dat Murphy en O'Sullivan in de halve finale tegen elkaar moeten. Dat zou een heerlijke pot zijn zeg :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toen ik aan het kijken was had Ding juist een prachtige break. Meh, misschien is hij nog een beetje concentratie aan het sparen voor later in het toernooi, mag van hem toch wel minstens de halve finale verwachten met deze tegenstanders.

Had wel een paar mooie breaks, dat klopt. Probleem was dat Ding niet houdt van lange, tactische frames en daar draaide het, mede door het goede spel van King, wel vaak op uit. Bracht Ding een beetje uit ritme en dan was z'n concentratie weg. Maar uiteindelijk toch zonder al te veel problemen.

Verder hoop ik dat Murphy en O'Sullivan in de halve finale tegen elkaar moeten. Dat zou een heerlijke pot zijn zeg :<

Sowieso eerst Murphy-Trump, en dan Ronnie tegen de winnaar daarvan. Twee keer orgasmewaardig :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites