Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Snooker

Tom

Aanbevolen berichten

Gaat hard met de kanshebbers zeg. Mijn eigen favoriet Murphy er al uit, net als Stuart Bingham. Lokale favoriet hier op het forum (denk ik) Luca Brecel ook naar huis. Die Belg staat toch al 13e van de wereld, doet hij knap zeg. Neil Robertson trouwens ook al op achterstand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trump vind ik nu eens persoonlijk niets aan. Had er de vorige ronde al kunnen uit liggen als hij een iet of wat betere tegenstander had.

Nou, helaas zijn mijn favorieten eruit. Ik ga wel verder met jynxen hoor: Wilson mag hem van mij pakken. Oh en zolang het maar niet Hawkins wordt. Vind ik een potje saai om naar te kijken.

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Elano:

Had Ronnie geen zin of? Want normaal gesproken is hij (mits gemotiveerd) veruit de beste speler. 

Citaat

Former world champion Ken Doherty has accused Ronnie O'Sullivan of playing with disrespect during his opening-round defeat by amateur James Cahill.

Doherty, who won the title in 1997, also said the world number one did not look well during the 10-8 loss.

"He played very casually, it was almost with a lot of disrespect in a way," BBC pundit Doherty said about Monday's first session which Cahill led 5-4.

"He didn't want to be there, didn't look like he fancied the job."

https://www.bbc.com/sport/snooker/48027035

Lijkt er wel op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelf gaf hij in een reactie aan dat hij een virus heeft (ook lekker vaag). Maar zat ook heel slaperig in zijn stoel af en toe. 

Neemt niet weg dat het een heel knappe overwinning is van die andere jongen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteravond nog een mooi einde gezien bij Bingham-Dott. Stond na de eerste sessie 8-1, maar Dott kwam terug tot 9-9. Bingham leek te bezwijken onder de druk, maar pakte wel het laatste frame. Nu net ook Trump tegen Un-Nooh. Heel goede partij van die Thai, maar Trump pakte toch de overwinning in een decider. Zelfs nog een miss cue van Un-Nooh in laatste frame, maar daar gaan we wel nog van horen.

Kijk zelf ook wel uit naar de tweede ronde partij tussen Shaun Murphy en Neil Robertson. Volgens mij is Murphy niet heel populair, maar zie hem zelf altijd graag winnen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Platina32:

Murphy is vanaf dat ik kijk al één van mijn favorieten, vind zijn speelstijl heel mooi. Weet je ook waarom hij niet zo populair is? 

Higgins tegen Bingham zal ook een mooie partij worden in de tweede ronde en natuurlijk ook Trump tegen Ding. 

Weet ik eigenlijk niet. Maar krijgt vaak best wat haatreacties.

Komende avonden weer lekker volgen. Ook benieuwd hoe ver het sprookje van Cahill kan gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ergens heeft hij wel een punt, de namen die ik 15-20 jaar geleden voorbij zag komen staan nu ook aan de (sub)top (Higgins, Williams, O'Sullivan, Maguire, Perry, Robertson, Dott, Bingham, Carter en Hawkins. Selby en Ding kwamen toen ook al opzetten)

Link naar opmerking
Deel via andere websites