Arsène Geplaatst 8 juli 2010 Share Geplaatst 8 juli 2010 3 kilo per week ik weet niet of dat gezond is verder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 9 juli 2010 Share Geplaatst 9 juli 2010 Klinkt inderdaad vrij extreem! Maar goed, als je jezelf er goed bij voelt :) Kan zelf niet wachten tot ik weer mag sporten. Nog 1,5 week op krukken en dan terug voor controle, hopen dat alles genezen is zodat ik weer mijn knie/been mag gaan belasten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bjk4ever Geplaatst 24 juli 2010 Share Geplaatst 24 juli 2010 Is niks mis mee, iemand die vrij veel vet heeft valt natuurlijk sneller af en als hij al 4 maanden lang zijn gewicht niet heeft teruggewonnen is een jojo-effect bijna uitgesloten. Ik ben al 3 weken aan het cutten, hele voedingsschema omgegooid (geen supplementen en k-hdraten meer) en doe nu elke dag iets meer dan 1 uur cardio en 0,5 uur tot 1 uur krachttraining. Ben qua kilo's maar 2 kg afgevallen, maar mijn middelomtrek is met 10 cm afgenomen, netjes dus. Doe wel heel erg mijn best om geen spiermassa te verliezen, daar heb ik simpelweg veel te veel moeite voor gedaan, no way dat ik dat kwijt ga raken. Hoe gaat het trouwens met je Chiel? Je had me een zeeeer lange tijd geleden een pm gestuurd, daarna heb ik je bijna niet gesproken geloof ik, hoeveel kilo's ben je aangekomen ondertussen en hoe zit het met je kracht??? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adriaan Geplaatst 25 juli 2010 Share Geplaatst 25 juli 2010 Hehe nice er post hier weer iemand :) Mijn kilo's gaat opzich niet hard meer omhoog, maar ben wel een stuk droger geworden. Aders op m'n biceps zijn te zien als ik ze aanspan en op mn onderarmen enzo. Gewicht staat nu op 86 kilo, maar ga woensdag op vakantie dus dan zal het wel iets minder zijn daarna.. heel misschien dat ik daar nog wel even naar een sportschool ga, echt iets verslavends vind ik het hehe. Hoe gaat 't met jouw kracht? Vooral op squat en deadlift ben ik een stuk sterker geworden, weet niet wat m'n max is maar dat test ik ook nooit, ben er niet echt in geïnteresseerd. Hoe gaat 't verder bij jou? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bjk4ever Geplaatst 25 juli 2010 Share Geplaatst 25 juli 2010 Ben zwaar aan het cutten sinds een klein maandje. Daarvoor paar maanden gebulkt als een idioot, maar ik heb besloten om maar te cutten. Ik heb een vrije brede bouw van mijzelf en als ik ook nog supplementen gebruik gaat mijn vetpercentage ook omhoog, omdat mijn lengte vrije klein is (1.78) ga ik lijken op zo'n gast uit Polen en dat wil ik niet, dus heb maar besloten om te cutten. Super gezond eten en supplementen cutten, verder krachttraining verminderd, nu 4 oefeningen ipv 6 oefeningen per spiergriep en daarnaast meer dan 1 uur cardio per dag. Tot nu toe 3 kilo's afgevallen en 10 cm verloren van mijn middel, prima dus. Wil graag 70 kg bereiken en body fat rond de 10 procent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adriaan Geplaatst 25 juli 2010 Share Geplaatst 25 juli 2010 Hmm 70 kilo is toch niet zoveel als je 1.78 bent? En van supplementen gaat je vp toch niet omhoog? Heb ik zelf tenminste geen last van. En waarom verminder je 't aantal oefeningen? Oja als je langer dan 3 kwartier cardio doet begin je spiermassa te verbranden, dus houd dat op ongeveer een half uur tot 3 kwartier. Succes met je cut iig, ik ben niet zo sterk gestegen in VP dus hoef niet te cutten.. m'n blokjes zijn nog steeds zichtbaar terwijl ik toch een behoorlijke gain in spiermassa heb behaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bjk4ever Geplaatst 26 juli 2010 Share Geplaatst 26 juli 2010 Ik gebruik wel supplementen waar kh inzitten en daarnaast eet ik als een idioot. 70 kilo is idd niet veel nee, maar dat is ook maar een richtlijn, het gaat mij meer om mn bf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
axel_witsel Geplaatst 26 juli 2010 Share Geplaatst 26 juli 2010 Heeft iemand hier ook al is last van gehad?Ik heb namelek pijn in men bovenarm ongeveer in het midden tusssen men pols en men elleboog en ik weet niet waar het van komt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adriaan Geplaatst 26 juli 2010 Share Geplaatst 26 juli 2010 Dat is geloof ik een golfelleboog. Of een tennis elleboog, 1 van de 2. Wat je er tegen kunt doen weet ik niet precies, zou als het niet overgaat naar de fysiotherapeut gaan. En rustig trainen, veel herhalingen voor de doorbloeding dat is altijd goed. @ BJK welke supplementen gebruik je dan? Weightgainer ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 juli 2010 Share Geplaatst 26 juli 2010 Sinds een aantal maanden doe ik elke ochtend + avond 100 push ups. Heb nu voor het eerst in mijn leven iets van spierballen, terwijl het zo weinig moeite kost. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bjk4ever Geplaatst 26 juli 2010 Share Geplaatst 26 juli 2010 Dat is geloof ik een golfelleboog. Of een tennis elleboog, 1 van de 2. Wat je er tegen kunt doen weet ik niet precies, zou als het niet overgaat naar de fysiotherapeut gaan. En rustig trainen, veel herhalingen voor de doorbloeding dat is altijd goed. @ BJK welke supplementen gebruik je dan? Weightgainer ofzo? Creatine+Whey+Gainers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 26 juli 2010 Share Geplaatst 26 juli 2010 Heeft iemand hier ook al is last van gehad?Ik heb namelek pijn in men bovenarm ongeveer in het midden tusssen men pols en men elleboog en ik weet niet waar het van komt Dat is je onderarm :cab: Hoeveel reps doen jullie je oefeningen? 3x8? 3x10? 3x15? Waarmee haal je dus het maxmale resultaat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adriaan Geplaatst 26 juli 2010 Share Geplaatst 26 juli 2010 Ja die weightgainers zou ik wel mee stoppen, van creatine houd je ook een beetje vocht vast tenzij je heel veel water drinkt dus dat kun je opzich er in houden. Ik doe m'n oefeningen op verschillende herhalingen. Maar vaak 8-12 keer, maximale spieropbouw. Al is soms 3 x 5 of 5 x 5 ook wel leuk qua training, behoorlijk intensief is dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blue @ngel Geplaatst 28 juli 2010 Share Geplaatst 28 juli 2010 Net een week in verlof geweest, en helemaal niets gedaan buiten veel te veel bier drinken Ik ga morgen maar een extra lange sessie doen denk ik zo :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adriaan Geplaatst 5 augustus 2010 Share Geplaatst 5 augustus 2010 Ik ga maandag weer beginnen, m'n lichaam is echt nog fucked up van week vakantie dus herstel moet eerst maar even. Et plus dat ik vanochtend bij de fysio ben geweest en dat m'n spiervezels in de onderarm niet helemaal relaxed zijn en ik dus toch alleen maar benen mag trainen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Apprabab Geplaatst 6 augustus 2010 Share Geplaatst 6 augustus 2010 Wat raden jullie aan om zwembandjes weg te werken? Buiten veel cardio om dan, want dat doe ik sowieso al. Voedingspatronen aanpassen dat ga ik niet doen, ik eet op dit moment gewoon gezond en ik hoef geen bodybuilderlichaam ofzo:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ho0det Geplaatst 6 augustus 2010 Share Geplaatst 6 augustus 2010 Veel cardio is dan volgens mij dan de enige optie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Apprabab Geplaatst 6 augustus 2010 Share Geplaatst 6 augustus 2010 Ik dacht dat je ook gewoon oefeningen in de sportschool voor die dingen (;e) hebt, maar ik weet het alleen niet zeker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 6 augustus 2010 Share Geplaatst 6 augustus 2010 Plaatselijk vet verbranden kan toch niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ho0det Geplaatst 6 augustus 2010 Share Geplaatst 6 augustus 2010 Nee klopt is een fabeltje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kristian Geplaatst 6 augustus 2010 Share Geplaatst 6 augustus 2010 Net weer heerlijk gefitnest. Beetje armpjes shoulder press en dergelijke. Beetje beentjes enzo, Leg curl enzo;) Voel hem nou al. Maar dat mag ook:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Apprabab Geplaatst 6 augustus 2010 Share Geplaatst 6 augustus 2010 Nee, het is geloof ik ook geen vet verbranden, maar meer je spieren trainen op die plek. Weet ook niet precies hoe het nou in elkaar steekt. Nouja, dan gooi ik sowieso bij de cardio er een schepje bovenop, moet toch nog fit worden voor het komende seizoen. Best wel stom eigenlijk: twee weken zwaar fitnessen (2x per week dan) en dan naar Lowlands. Dan doe je bijna alles weer teniet, want het seizoen begint na LL:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adriaan Geplaatst 6 augustus 2010 Share Geplaatst 6 augustus 2010 Plaatselijk vet verbranden kan niet, maar bij je buik is bij de meeste mensen de plek waar 't vet er het eerst aan komt en er het laatst weer af gaat dus ik wens je sterkte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Apprabab Geplaatst 7 augustus 2010 Share Geplaatst 7 augustus 2010 Dank. Het is gelukkig maar een klein beetje, dus ik denk dat het wel goed gaat komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bjk4ever Geplaatst 10 augustus 2010 Share Geplaatst 10 augustus 2010 Cardio is ook voor mietjes. Wat ik ongelooflijk haat zijn van die jongens die naar de sportschool komen en als meisjes alleen maar cardio doen en benen trainen. Als je wil afvallen en in vorm komen moet je ten eerste krachttraining doen. Wat de meeste mensen (fout) doen is minder eten en meer cardio doen. Dit zorgt er ten eerste voor dat ze een eiwittentekort krijgen die voor spierafbraak zorgt, ten tweede nemen ze veel te weinig kalorieen in, ten derde wordt hun kaloriebehoefte alleen maar vergroot door cardio te doen, deze 3 factoren zorgen ervoor dat hun stofwisseling vertraagd wordt en na een paar weken gaan je lichaam zuiniger werken om de kalorieentekort op te vangen en verbrand je geen vet meer. Als je op de lange termijn en gezond wil afvallen dien je: 1 Krachttraining te doen. 2 Genoeg eiwitten in te nemen. 3 Genoeg kalorieen in te nemen, boven het aantal dat je nodig hebt om je stofwisseling normaal te laten werken en onder je totale verbruik. Dieten die beweren dat je kilo's verliest binnen een paar dagen zijn bullshit. Dat soort dieten werken maar 2 a 3 weken en na 3 weken ligt je stofwisseling lam en krijg je de kilo's weer terug. Als je meer dan 0.5 kg per week kwijtraakt kan je er al vanuit gaan dat het grotendeels spieren zijn en weinig lichaamsvet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten