Kweekie Geplaatst 5 december 2014 Share Geplaatst 5 december 2014 Maandag beginnen met cutten, moet nog ff beslissen of ik met cardio die calorie deficit ga creeren of met minder eten. [MENTION=6154]Kweekie[/MENTION]; is het slim om creatine te blijven gebruiken? Aangezien je door het minder eten/cardio minder energie voor je workout zal hebben? kun je gewoon blijven gebruiken, let er wel op dat het effect van creatine waarschijnlijk maar zo'n 3 maanden te handhaven is, dus het is onzeker of het ook daadwerkelijk effect blijft hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 17 december 2014 Share Geplaatst 17 december 2014 Hoe is het met de gains jongens? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 13 januari 2015 Share Geplaatst 13 januari 2015 Jullie de winter overleeft? 1RMs; BP: 80kg DL: 140kg SQ 100kg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r_AW Geplaatst 16 januari 2015 Share Geplaatst 16 januari 2015 Dit topic ook maar eens gaan volgen. Ben nu zo'n 3 jaar bezig met krachttraining. 1m89 lang, van 70 kg naar nu 92 kg ~13%. Even doorbulken naar de 95, dan een korte om door te gaan richting de 100! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 17 januari 2015 Share Geplaatst 17 januari 2015 Haha zag je al op dbb idd, nette stats. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r_AW Geplaatst 17 januari 2015 Share Geplaatst 17 januari 2015 Haha wtf, ik heb op DBB een andere username! Hoe weet jij dat dan?! Hoe heet jij daar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 17 januari 2015 Share Geplaatst 17 januari 2015 Haha wtf, ik heb op DBB een andere username! Hoe weet jij dat dan?! Hoe heet jij daar? RFFNCK was je oude naam hier toch? Ik heet joostmakaay daar, maar lurk meer dan dat ik post. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r_AW Geplaatst 17 januari 2015 Share Geplaatst 17 januari 2015 RFFNCK was je oude naam hier toch? Ik heet joostmakaay daar, maar lurk meer dan dat ik post. Ja, dat klopt. Goed onthouden! Had niet gedacht dat er nog veel mensen van dat tijdperk hier zouden zitten. Hoe lang train je nu? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 17 januari 2015 Share Geplaatst 17 januari 2015 Ja, dat klopt. Goed onthouden! Had niet gedacht dat er nog veel mensen van dat tijdperk hier zouden zitten. Hoe lang train je nu? Kleine tien maanden, waarvan 8 serieus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 9 februari 2015 Share Geplaatst 9 februari 2015 Lifting belt gehaald, SQ nut 120x5, DL 130x5 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 9 februari 2015 Share Geplaatst 9 februari 2015 Lekker hoor. Nogsteeds SS/SL? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 9 februari 2015 Share Geplaatst 9 februari 2015 Lekker hoor. Nogsteeds SS/SL? Nooit SL/SS gedaan :P, bro splitje met 2x per week iedere spiergroep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 27 februari 2015 Share Geplaatst 27 februari 2015 Anabolic window ( eten binnen x periode na training ) is niet waar, zou gewoon proberen te gaan voor je lichaamsgewicht x 2 aan gram eiwitten (bijv 80kgx2 =160gram eiwit op een dag) Een wheyshake is gewoon 25gram aan eiwitten. Vaak kom je met normaal eten wel aan de honderd, moet je die andere 60 dus ergens vandaan halen(kwark, wheyshake, kip etc.) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 27 februari 2015 Share Geplaatst 27 februari 2015 Ben dat gedoe met die kutkwark en kip wel zat :D Eet al maanden lekker elke dag als ontbijt yoghurt met noten/muesli en dan een banaan met blauwe bessen erdoor. 2 keer lichaamsgewicht is denk ik puur voor mensen die aan kracht doen en niet voor duursporters. Hou wel 1.3-1.5 aan. Vul de rest wel aan met een eiwitshake dan. Waardoor kan je dat whey heen gooien? Zowat alles, als je vanilla whey hebt. Kan je het met bijna alles mixen, en ja als je het met cola doet krijgt je coca cola vanille. Maar ik zelf doe altijd met melk of water. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 4 maart 2015 Share Geplaatst 4 maart 2015 Maatje van me heeft even een heel programma in elkaar gezet om thuis te kunnen doen. :D Nu al zin in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 22 maart 2015 Share Geplaatst 22 maart 2015 Iemand schema voor thuis? Wil minstens vier keer in de week bezig. Heb genoeg stuff thuis. [MENTION=6154]Kweekie[/MENTION]; [MENTION=14987]joostmakaay[/MENTION]; [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 22 maart 2015 Share Geplaatst 22 maart 2015 Iemand schema voor thuis? Wil minstens vier keer in de week bezig. Heb genoeg stuff thuis. [MENTION=6154]Kweekie[/MENTION]; [MENTION=14987]joostmakaay[/MENTION]; [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; Wat heb je allemaal? gewichten tot hoeveel? wat voor stangen? bankje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 22 maart 2015 Share Geplaatst 22 maart 2015 Wat heb je allemaal? gewichten tot hoeveel? wat voor stangen? bankje? Alles wel. 30 kg voor nu eerst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 22 maart 2015 Share Geplaatst 22 maart 2015 Alles wel. 30 kg voor nu eerst. Je bent er wel gemotiveerd voor zeg. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 22 maart 2015 Share Geplaatst 22 maart 2015 Laatst al in een uitgebreid antwoord uitgelegd via PM aan iemand waarom thuis trainen kut en zinloos is, tenzij je een beetje fatsoenlijke home gym hebt en je een beetje op je eten gaat letten. Ga ik niet herhalen, dus doe het wel met cliffs: - thuis trainen is kut Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 22 maart 2015 Share Geplaatst 22 maart 2015 Laatst al in een uitgebreid antwoord uitgelegd via PM aan iemand waarom thuis trainen kut en zinloos is, tenzij je een beetje fatsoenlijke home gym hebt en je een beetje op je eten gaat letten. Ga ik niet herhalen, dus doe het wel met cliffs: - thuis trainen is kut Second that, maar als je niet eens de moeite wil nemen om aan te geven wat voor dingen je allemaal precies in huis hebt, gok ik niet dat je het meer dan 2 maanden uithoudt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 22 maart 2015 Share Geplaatst 22 maart 2015 Laatst al in een uitgebreid antwoord uitgelegd via PM aan iemand waarom thuis trainen kut en zinloos is, tenzij je een beetje fatsoenlijke home gym hebt en je een beetje op je eten gaat letten. Ga ik niet herhalen, dus doe het wel met cliffs: - thuis trainen is kut Wat voor jou geldt, geldt niet meteen ook voor anderen. Maarja, ik vraag wel lekker ergens anders. (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 22 maart 2015 Share Geplaatst 22 maart 2015 Wat voor jou geldt, geldt niet meteen ook voor anderen. Maarja, ik vraag wel lekker ergens anders. (y) De regels die gelden wat betreft het spieren bouwen en vet verliezen (uiteindelijk toch het doel lijkt me, waarom zou je anders gaan trainen) gelden voor iedereen, niet voor mij. En zonder je je aan die regels te houden ben je eigenlijk vrij zinloos bezig. Het probleem is dat mensen vrij sterk gedesillusioneerd zijn over hoe dit soort dingen werken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 22 maart 2015 Share Geplaatst 22 maart 2015 Wat voor jou geldt, geldt niet meteen ook voor anderen. Maarja, ik vraag wel lekker ergens anders. (y) http://forum.dutchbodybuilding.com/ echt iets voor jou Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 24 maart 2015 Share Geplaatst 24 maart 2015 Ben opzoek naar een flexibel(er) schema ipv Starting Strength. Heb heel onregelmatige schooltijden enz dus voel me enorm gelimiteerd door maar om de dag te kunnen. Ben nog wel een broekie: Sq: 65 Bp: 50 Ohp: 35 DL: 90 Power clean: 50 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten