Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Fitness/Krachttraining

Oldskool

Aanbevolen berichten

Maandag beginnen met cutten, moet nog ff beslissen of ik met cardio die calorie deficit ga creeren of met minder eten. [MENTION=6154]Kweekie[/MENTION]; is het slim om creatine te blijven gebruiken? Aangezien je door het minder eten/cardio minder energie voor je workout zal hebben?

kun je gewoon blijven gebruiken, let er wel op dat het effect van creatine waarschijnlijk maar zo'n 3 maanden te handhaven is, dus het is onzeker of het ook daadwerkelijk effect blijft hebben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anabolic window ( eten binnen x periode na training ) is niet waar, zou gewoon proberen te gaan voor je lichaamsgewicht x 2 aan gram eiwitten (bijv 80kgx2 =160gram eiwit op een dag) Een wheyshake is gewoon 25gram aan eiwitten. Vaak kom je met normaal eten wel aan de honderd, moet je die andere 60 dus ergens vandaan halen(kwark, wheyshake, kip etc.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben dat gedoe met die kutkwark en kip wel zat :D Eet al maanden lekker elke dag als ontbijt yoghurt met noten/muesli en dan een banaan met blauwe bessen erdoor.

2 keer lichaamsgewicht is denk ik puur voor mensen die aan kracht doen en niet voor duursporters. Hou wel 1.3-1.5 aan. Vul de rest wel aan met een eiwitshake dan.

Waardoor kan je dat whey heen gooien?

Zowat alles, als je vanilla whey hebt. Kan je het met bijna alles mixen, en ja als je het met cola doet krijgt je coca cola vanille. Maar ik zelf doe altijd met melk of water.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laatst al in een uitgebreid antwoord uitgelegd via PM aan iemand waarom thuis trainen kut en zinloos is, tenzij je een beetje fatsoenlijke home gym hebt en je een beetje op je eten gaat letten.

Ga ik niet herhalen, dus doe het wel met cliffs:

- thuis trainen is kut

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laatst al in een uitgebreid antwoord uitgelegd via PM aan iemand waarom thuis trainen kut en zinloos is, tenzij je een beetje fatsoenlijke home gym hebt en je een beetje op je eten gaat letten.

- thuis trainen is kut

Second that, maar als je niet eens de moeite wil nemen om aan te geven wat voor dingen je allemaal precies in huis hebt, gok ik niet dat je het meer dan 2 maanden uithoudt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

- thuis trainen is kut

Wat voor jou geldt, geldt niet meteen ook voor anderen. Maarja, ik vraag wel lekker ergens anders. (y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat voor jou geldt, geldt niet meteen ook voor anderen. Maarja, ik vraag wel lekker ergens anders. (y)

De regels die gelden wat betreft het spieren bouwen en vet verliezen (uiteindelijk toch het doel lijkt me, waarom zou je anders gaan trainen) gelden voor iedereen, niet voor mij.

En zonder je je aan die regels te houden ben je eigenlijk vrij zinloos bezig.

Het probleem is dat mensen vrij sterk gedesillusioneerd zijn over hoe dit soort dingen werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites