Evers Geplaatst 10 november 2011 Share Geplaatst 10 november 2011 Bedankt voor jullie tips jongens! Barteh, ik zal eens beginnen met dat schema en kijken hoe het bevalt. Wat kan ik trouwens het beste doen om op te warmen? Fietsen, lopen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adriaan Geplaatst 11 november 2011 Share Geplaatst 11 november 2011 Nee setjes draaien met minder gewicht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r_AW Geplaatst 12 november 2011 Share Geplaatst 12 november 2011 Doe je goed man, ik blijf zwaar achter; Squat 65 kg, maar doe ik nu op lager gewicht omdat ik een nieuw programma volg met veel sets/low weight DL 85 kg (2x5) Incline BP 67,5 kg (5x5) BOR 45 kg (5x5) MP 32 kg (5x8) Barteh jouw BP loopt wel achter, hoe kan dat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst 13 november 2011 Share Geplaatst 13 november 2011 Bench Press en Incline Bench Press zijn ook flink verschillende oefeningen toch? Bench Press is imo een stuk zwaarder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r_AW Geplaatst 13 november 2011 Share Geplaatst 13 november 2011 Ik meende dat juist incline zwaarder is :P. Vind ik zelf wel iig, hoewel ik daar geen goed beeld van heb omdat ik gewone BP nooit doe. Heb het geprobeerd, maar ik heb simpelweg die coördinatie niet als ik plat lig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst 13 november 2011 Share Geplaatst 13 november 2011 Wat voor mij hielp was de beweging een paar keer maken met een lager gewicht. Had de eerste keren wel belachelijk veel spierpijn een dag later, maar het doet wel wonderen met de borstspieren :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r_AW Geplaatst 13 november 2011 Share Geplaatst 13 november 2011 Ik mag hopen van niet inderdaad. Ik kan wel (bijna) plat DB Press, maar dan kan ik ook niet voluit gaan, zoals ik dat bij incline BP wel kan. En m'n borst ontwikkelt zich op zich redelijk, dus ik ga voorlopig zo door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r_AW Geplaatst 18 november 2011 Share Geplaatst 18 november 2011 Ik ben tevreden. Deze week 70 kg Incline BP en 90 kg DL gehaald, ook m'n schoudertraining waar ik de vorige weken moeite mee had ging prima en ook in m'n benen workout wat kunnen verhogen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rick. Geplaatst 28 november 2011 Share Geplaatst 28 november 2011 Als ik kijk naar eiwitpoeder op internet, kom ik er niet echt meer uit. Snelle/langzame enzo Wat moet je hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shefkee Geplaatst 28 november 2011 Share Geplaatst 28 november 2011 Of gewoon goed eten.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adriaan Geplaatst 29 november 2011 Share Geplaatst 29 november 2011 Of beide. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shefkee Geplaatst 29 november 2011 Share Geplaatst 29 november 2011 Of spuiten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adriaan Geplaatst 30 november 2011 Share Geplaatst 30 november 2011 Betere optie ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 10 januari 2012 Share Geplaatst 10 januari 2012 En gigantisch veel bier, gok dat daar het probleem zit ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Technisch Geplaatst 11 januari 2012 Share Geplaatst 11 januari 2012 Mwah als je 3x per week 40 minuten hardloopt kom je een heel eind. Moet je wel zorgen dat je suikerniveau dan een beetje laag is. (iig niet te veel eten) Anders verbrand je koolhydraten ipv vet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r_AW Geplaatst 17 januari 2012 Share Geplaatst 17 januari 2012 Sowieso al stoppen met de cruesli, dat is echt zowat puur suiker. Verder zou ik ook melk beperken en sowieso alleen magere melk. Verder veel verbranden, veel eiwitten en suikers beperken. Dan kom je al een heel eind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shefkee Geplaatst 17 januari 2012 Share Geplaatst 17 januari 2012 Waarom melk verminderen? En alleen magere melk? Magere melk wordt lekker gemaakt met suiker, daardoor bevat het geen vet. Pak je halfvolle melk, dan ligt het aantal koolhydraten lager en heb je een gram verzadigde vetten binnen. En zowel verzadigde als onverzadigde vetten zijn essentieel in een dieet, suikers niet.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 17 januari 2012 Share Geplaatst 17 januari 2012 Wat is de beste manier om kilo's aan te komen? Ik ben te dun voor mijn lengte (cijfers blijven achterwege. ;)) Ik ben altijd al te dun geweest voor mijn lengte, maar ik eet gewoon normaal voor iemand van 17 jaar. Wat kan ik hier aan doen? :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 17 januari 2012 Share Geplaatst 17 januari 2012 Niks. Ofja, krachttraining icm veul kwark enzo eten denk ik. Is wel maar een gokje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shefkee Geplaatst 17 januari 2012 Share Geplaatst 17 januari 2012 Meer eten, maar wat is goed eten? Wat eet je op een dag? Probeer iig wat noten en melk toe te voegen.. Pindakaas zijn ook makkelijke goede calorieën. Mocht je kwark lusten, dan kun je je mamske vragen of ze dat ook mee brengt tijdens het boodschappen. Nja, voor beter advies moet je zelf ook wat meer moeite doen. Ben benieuwd wat je eet.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oldskool Geplaatst 6 februari 2012 Auteur Share Geplaatst 6 februari 2012 Volgens mij kun je in zo'n korte periode nooit zoveel vet kwijtraken. Je zult dan ook spiermassa verbranden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Technisch Geplaatst 10 februari 2012 Share Geplaatst 10 februari 2012 Een zak chips en een flessie cola. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adriaan Geplaatst 10 februari 2012 Share Geplaatst 10 februari 2012 He bart hoe gaat 't met jou training? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adriaan Geplaatst 13 februari 2012 Share Geplaatst 13 februari 2012 Oh gaat wel prima. Nog steeds 93 kg maar ben ook een beetje cardio aan het doen haha. squat nu 160 deadlift 180 bench 90 Dus gaat wel lekkorr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMSjoerd Geplaatst 20 februari 2012 Share Geplaatst 20 februari 2012 Mannen, heb een tijdje best intensief gesport tot ik ongeveer een jaar geleden een ongelukje met voetballen heb gehad. Werd een soort van gelanceerd en lande eigenlijk vol op mijn rechter schouder, hoorde en voelde meteen dat het niet helemaal goed zat. Bleek waarschijnlijk het pianotoets fenomeen te zijn. Dat valt in principe niet echt te genezen, rust geven met een mitella is het enige wat kon eigenlijk. Daarna merkte ik het dus wel, logisch, maar had er niet echt last van hooguit dat die schouder eerder wat vermoeider is en dergelijke. Krijg er nu toch steeds meer last van, zeurt een beetje. Komt wel omdat je er steeds meer op gaat letten en dus mee gaat bewegen, aanzitten en indrukken. Welke oefeningen kan ik nu goed doen om te zorgen dat het allemaal een beetje op zijn plek gehouden wordt daar. Zit er zelf wel aan te denken om nog eens bij de huisarts langs te gaan en dan later evt. naar de fysio. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten