Shefkee Gepost February 20, 2012 Share Gepost February 20, 2012 Squat 160 kilo, dikke respect, Chiel. Dat lukt mij dus echt niet, heb al moeite met 90. Zijn dat 1rm stats? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adriaan Gepost February 20, 2012 Share Gepost February 20, 2012 Ja is allemaal 1rm hoor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sacioli Gepost May 3, 2012 Share Gepost May 3, 2012 Gebruiken mensen hier creatine? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ginola Gepost May 3, 2012 Share Gepost May 3, 2012 Dacht dat bier niet het probleem is van het dikker worden. ;) Indirect wel, omdat je honger krijgt van bier. En dan ga je na het uitgaan dus aan de vette hap. Mocht dit niet waar zijn, ligt daar ook het probleem. Maar dat ga ik niet minderen ;c Bierbuik --> dikmaker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adriaan Gepost May 9, 2012 Share Gepost May 9, 2012 Gebruiken mensen hier creatine? Ik heb het gebruikt, wat wil je weten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adriaan Gepost June 13, 2012 Share Gepost June 13, 2012 Trainen hier nog wat mensen of valt 't tegen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsène Gepost June 13, 2012 Share Gepost June 13, 2012 Ben net zondag weer begonnen. En maandag ook geweest. Nu kan ik niets meer door de spierpijn. Ik sluit niet uit dat ik vanavond ga cardio'en. En hoe zit het met jou? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sick Blik Gepost July 3, 2012 Share Gepost July 3, 2012 Ik ga vanaf morgen ook beginnen, samen met een maat. Die maat is al een weekje bezig en is van plan het zeer serieus aan te pakken, maar hij onderschat wel de tijd die het gaat duren voordat hij resultaten gaat boeken. Hij heeft een schema, 3 keer per week een uurtje trainen met elke dag een andere spiergroep. Zodat je na een week alle belangrijke spieren gehad hebt. Ik weet zelf het schema niet uit mijn hoofd dus laat me graag verrassen. Ik wil graag meedoen om mijn functionele kracht te versterken. Zelf ben ik 1.88 en weeg ik ongeveer 78 kg. Heb al redelijke spieren op een aantal plekken maar overal ook wel een laagje vet voor. Toch ben ik nog niet tevreden over mijn algemene kracht. Mijn maat is een magere lat van volgens mij slechts 1.70. Hij begon vorige week op 57 kg en dat is inmiddels al toegenomen tot 60. Hij heeft een gigantisch streng eetpatroon nu. Ik ben bereid mijn eetpatroon ook wel aan te passen, ik ben totaal geen moeilijke eter dus heb er geen problemen mee om lekker groenten enzo te eten. Ik at trouwens altijd al redelijk gezond. Eet hooguit maar eenmaal per dag iets ongezonds, en af en toe friet maar dat is vaak ook nog verwarmd in de oven dus zonder vet. Ben benieuwd wat het gaat worden dus, doel voor mij is om wat krachtiger te worden. Een gespierder lichaam is natuurlijk altijd mooi meegenomen. Ik wil volgend jaar veel gaan voetballen, weet alleen nog niet op veld of in de zaal en ik merk in mijn spel dat ik zeker nog wat extra kracht kan gebruiken, vooral in de tackles die ik maak. Zijn vrijwel altijd op de bal, maar heb vaak moeite om ook daadwerkelijk de bal te veroveren. Dus het hoofddoel is om lekker te trainen en wat resultaten te boeken binnen een aantal maanden en dan hopelijk ook een goed lichaam te krijgen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dante Gepost July 3, 2012 Share Gepost July 3, 2012 Fijn dat je dit met ons deelt. :) Mooi verwoordt ook. Heb het zelf overigens aardig laten versloffen voor de vakantie. Mede door blessures, maar ook omdat ik de discipline en motivatie niet meer heb om elke keer 25 min te fietsen, en al helemaal niet als t kut weer is. Maar goed, na de zomervakantie maar weer wat serieuzer aan gaan pakken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mattijs. Gepost July 3, 2012 Share Gepost July 3, 2012 Ik ga volgende week ook weer beginnen na m'n operatie. Vorig jaar een 8-9tal maanden getraind totdat ik op kot in Gent ging. Nu dus weer beginnen in m'n woonplaats in de grote vakantie en dan (proberen) verder te doen in Gent. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kah Gepost July 4, 2012 Share Gepost July 4, 2012 Fijn dat je dit met ons deelt. :) Mooi verwoordt ook. Heb het zelf overigens aardig laten versloffen voor de vakantie. Mede door blessures, maar ook omdat ik de discipline en motivatie niet meer heb om elke keer 25 min te fietsen, en al helemaal niet als t kut weer is. Maar goed, na de zomervakantie maar weer wat serieuzer aan gaan pakken. Hehe ja afstand werkt altijd tegen, daarom ben ik maar naar een sportschool gegaan die in m'n straat zit, is misschien niet zo'n kwaliteits sportschool maar dan heb ik tenminste wel de motivatie weer om 3/4 keer per week te gaan. Doe overigens niet heel intensief, gewoon twee schema's waarin alle groepen pak en dan daarna 10/15 vol gas beuken op de crosstrainer, ben altijd wel doodop als je dat na een goede training doet :mrgy: Toen ik begon was 1,81 en misschien 65 KG, ben nog steeds wel een krielkip maar dat heb ik gewoon van nature qua bouw maar ben nu 71 KG en merk wel gewoon op mijn werk bijvoorbeeld dat ik meer kracht heb als normaal en je voelt je vaak ook wat energieker als je geregeld sport. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adriaan Gepost July 4, 2012 Share Gepost July 4, 2012 Ik ga vanaf morgen ook beginnen, samen met een maat. Die maat is al een weekje bezig en is van plan het zeer serieus aan te pakken, maar hij onderschat wel de tijd die het gaat duren voordat hij resultaten gaat boeken. Hij heeft een schema, 3 keer per week een uurtje trainen met elke dag een andere spiergroep. Zodat je na een week alle belangrijke spieren gehad hebt. Ik weet zelf het schema niet uit mijn hoofd dus laat me graag verrassen. Ik wil graag meedoen om mijn functionele kracht te versterken. Zelf ben ik 1.88 en weeg ik ongeveer 78 kg. Heb al redelijke spieren op een aantal plekken maar overal ook wel een laagje vet voor. Toch ben ik nog niet tevreden over mijn algemene kracht. Mijn maat is een magere lat van volgens mij slechts 1.70. Hij begon vorige week op 57 kg en dat is inmiddels al toegenomen tot 60. Hij heeft een gigantisch streng eetpatroon nu. Ik ben bereid mijn eetpatroon ook wel aan te passen, ik ben totaal geen moeilijke eter dus heb er geen problemen mee om lekker groenten enzo te eten. Ik at trouwens altijd al redelijk gezond. Eet hooguit maar eenmaal per dag iets ongezonds, en af en toe friet maar dat is vaak ook nog verwarmd in de oven dus zonder vet. Ben benieuwd wat het gaat worden dus, doel voor mij is om wat krachtiger te worden. Een gespierder lichaam is natuurlijk altijd mooi meegenomen. Ik wil volgend jaar veel gaan voetballen, weet alleen nog niet op veld of in de zaal en ik merk in mijn spel dat ik zeker nog wat extra kracht kan gebruiken, vooral in de tackles die ik maak. Zijn vrijwel altijd op de bal, maar heb vaak moeite om ook daadwerkelijk de bal te veroveren. Dus het hoofddoel is om lekker te trainen en wat resultaten te boeken binnen een aantal maanden en dan hopelijk ook een goed lichaam te krijgen. Ik denk dat die maat van je er snel gespierder uit gaat zien dan jij. Als je 1.70 bent lijk je al gauw veel gespierder, het is niet voor niets dat bodybuilders altijd zo klein zijn ;) Maar succes er mee! Zou je je voedingsschema eens hier kunnen posten? Ben wel benieuwd, misschien kunnen we je hier nog wat tips geven. Bij mij gaat 't overigens lekker, exclusief m'n schouderblessure. Zit er al 2 jaar mee, maar ben naar de dokter geweest en die zei dat de pees tussen m'n biceps en de suspratinatus ofzo geirriteerd was. Moet dus een aantal weken rustig aan doen met schouders en borst. De rest gaat wel lekker.. weeg ongeveer 88 kg ofzo bij 1.87 schat ik. Lekker lean, doel is volgend jaar 95 kg te wegen met zelfde vp.. lastig genoeg :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sick Blik Gepost July 4, 2012 Share Gepost July 4, 2012 Heb geen vast voedingsschema dus ik ga vooral uit van wat ik al gelezen heb. Bananen, kipfilet, appels, aardappelen, bruin brood met margarine en pindakaas, blikje tonijn of zalm en dan het gewone avondeten. Ik ga zoveel mogelijk proberen te cutten op verzadigde vetten. Enige probleem wat ik hiermee kan krijgen is dat ik een suikertekort kan krijgen. In het verleden veel last van gehad en daar voelde het vandaag ook wel naar. Al heb ik vandaag echt vele uren gesport dus daar kan het ook aan liggen. Had net maar een wafel genomen en nu geen probleem meer mee. Verder zou het ook wel leuk zijn als mijn maat snel resultaten gaat boeken, werkt alleen maar motiverender voor mij ook. Ik zou trouwens wel misschien nog wat tips willen over lekker en snel, makkelijk eten. Ik zit namelijk veel op het werk waar ik alleen in de pauzes kan eten. Heb vandaag bijvoorbeeld in een kwartier een blik tonijn en een zak Japanse mix naar binnen gewerkt. Dat was niet echt ideaal mja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adriaan Gepost July 5, 2012 Share Gepost July 5, 2012 Veel van die dingen die je noemt is niks mis mee idd, probeer alleen niet te veel te eten. Deed ik zelf namelijk, ruim 5k aan caloriën op een dag en kwam toch wel wat vet aan. Uren sporten is trouwens ook niet nodig hoor, weet niet of je echt een paar uur in de sportschool bezig bent geweest? Een uur is wel genoeg ongeveer. Lekker snel en makkelijk eten.. is een tonijnsalade of zalmsalade niet wat? Gewoon sla met een blik tonijn of zalm er in? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adriaan Gepost July 5, 2012 Share Gepost July 5, 2012 Veel van die dingen die je noemt is niks mis mee idd, probeer alleen niet te veel te eten. Deed ik zelf namelijk, ruim 5k aan caloriën op een dag en kwam toch wel wat vet aan. Uren sporten is trouwens ook niet nodig hoor, weet niet of je echt een paar uur in de sportschool bezig bent geweest? Een uur is wel genoeg ongeveer. Lekker snel en makkelijk eten.. is een tonijnsalade of zalmsalade niet wat? Gewoon sla met een blik tonijn of zalm er in? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sick Blik Gepost July 5, 2012 Share Gepost July 5, 2012 Veel van die dingen die je noemt is niks mis mee idd, probeer alleen niet te veel te eten. Deed ik zelf namelijk, ruim 5k aan caloriën op een dag en kwam toch wel wat vet aan. Uren sporten is trouwens ook niet nodig hoor, weet niet of je echt een paar uur in de sportschool bezig bent geweest? Een uur is wel genoeg ongeveer. Lekker snel en makkelijk eten.. is een tonijnsalade of zalmsalade niet wat? Gewoon sla met een blik tonijn of zalm er in? Wij zijn idd maar een uurtje geweest. Veel langer is idd niet goed voor je had ik gelezen. Tenzij je echt al zeer ervaren blijft. Die salade is een goed idee, had vandaag ook al een blik zalm op en dat was zeer aangenaam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sick Blik Gepost July 6, 2012 Share Gepost July 6, 2012 Maat van mij heeft een gerecht verzonnen waar hij een soort hamburger maakt van oa. tonijn en nog vele groenten erin. Ben er best benieuwd naar dus ga eens vragen of ik die eens bij hem kan eten. Verder ga ik zelf ook misschien shakes en kwark nemen maar shakes zijn echt zeer duur. Kwark daarentegen is wat makkelijk aan te komen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adriaan Gepost July 10, 2012 Share Gepost July 10, 2012 Gister eerste training gewichtheffen gedaan, verdomd lastig om alle oefeningen technisch goed uit te voeren zeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adriaan Gepost July 19, 2012 Share Gepost July 19, 2012 Net vanmiddag 180 gedeadlift nice. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sick Blik Gepost July 20, 2012 Share Gepost July 20, 2012 Heb trouwens nog een vraagje voor de kenners. Wanneer ik een oefening voor de borst doe, voel ik daarna vrijwel niks in mijn borst. Hoort dit zo of voer ik de oefeningen verkeerd uit? Ik voel het namelijk wel in mijn biceps. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mentos Gepost July 21, 2012 Share Gepost July 21, 2012 Heb trouwens nog een vraagje voor de kenners. Wanneer ik een oefening voor de borst doe, voel ik daarna vrijwel niks in mijn borst. Hoort dit zo of voer ik de oefeningen verkeerd uit? Ik voel het namelijk wel in mijn biceps. Ik ben geen kenner, maar heb wel hetzelfde gemerkt. Volgens mij moet je dan echt met losse gewichten gaan werken en niet met apparaten, waar de beweging die je moet maken helemaal vastgelegd is. Echt bankdrukken helpt bijvoorbeeld wel goed. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adriaan Gepost July 24, 2012 Share Gepost July 24, 2012 Lekker hoor. _O_ Nieuw PR? 1 rep? Met of zonder straps? Welke grip? Nieuw PR ja, zonder straps en 1 rep. Maar had daarvoor al 175 gedaan en ook al 2 x 160 dus zit wel meer in. En mixed grip Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shefkee Gepost July 31, 2012 Share Gepost July 31, 2012 Ik wil stats zien! Ben na een week of 5 ook weer een week goed aan het trainen.. Nice die 180 deadlift Aad! 160 is mijn PR, maar ben, eerlijk gezegd, sinds januari van dit jaar niet meer zo gemotiveerd als daarvoor. Komt grotendeels ook door school, maar ook door wat mensen die ik ken en die niet squatten, niet deadliften, een spuitje erin zetten en met heule grote stappen vooruit gaan. Huidige stats: DL: 140, lukt wel een keer of 4. Dus zit zeker meer in. BP: 110, na drie keer wordt het erg moeilijk. 120 is PR. Squats: Ken geen échte max, squat meestal tot een kilo of 100. Leg Press wel tot 360KG x 2 ofzo. Schoulderpress: 6x38KG is max. 40, gelijk ook de max. in onze sportschool, nog niet geprobeerd. Maar nu langzamer ook wat droger aan het worden. Wil een kilo of 8 kwijt tegen December en dan mijn krachtstats nog wat hoger, dus wat PR's verbreken. Overigens een jaar lang geen shakes gebruikt. Nu, omdat ik minder ga eten neem ik ze wel en ga ik een keer proberen om een creatine 'kuurtje' vol te houden, want dat lukt me nooit. Daar begin ik mee wanneer ik weer even in training ben. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adriaan Gepost July 31, 2012 Share Gepost July 31, 2012 Ja die mensen die een spuit zetten haat ik ook, is gewoon niet nice. Ik snap wel dat veel mensen toegeven aan de verleiding om die spuit te zetten iig, als je dan in 1 x zo erg vooruit gaat hehe.. en als naturel maar door blijven buffelen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dante Gepost July 31, 2012 Share Gepost July 31, 2012 Maar is heel slecht voor je toch, zo'n spuit erin zetten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts