sirkeith Geplaatst 11 december 2010 Share Geplaatst 11 december 2010 Ik dacht dat iedereen 3x xp had Stefan? Dacht dat jij zoiets zei? Kom eens op msn! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 11 december 2010 Share Geplaatst 11 december 2010 Iedereen? Dat heb ik nooit gezegd :p Ik zie geen Ruud online hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 11 december 2010 Share Geplaatst 11 december 2010 Nee het levelen low level gaat nu zon 30 procent sneller door betere rewards etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sharpy Geplaatst 11 december 2010 Share Geplaatst 11 december 2010 ben er nog niet uit of ik wow zou kope + nieuwe pc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
psvunited Geplaatst 11 december 2010 Share Geplaatst 11 december 2010 Dan ben jij echt niks gewend. :cab: 4 jaar geleden speelde ik ook wow ze zeiden dat het daar nog slomer ging maar toen merkte ik daar niks van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentir Geplaatst 11 december 2010 Share Geplaatst 11 december 2010 Het is me gelukt lvl 85 met me main :) nu jammer genoeg moet je weer gaan upgearen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 12 december 2010 Share Geplaatst 12 december 2010 Ben begonnen op Twilight Hammer :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 12 december 2010 Share Geplaatst 12 december 2010 Ben ff op een private server gaan spelen, Eternal-WOW. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 12 december 2010 Share Geplaatst 12 december 2010 n000b Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 12 december 2010 Share Geplaatst 12 december 2010 retart alert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 12 december 2010 Share Geplaatst 12 december 2010 K heb schijtttttt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjoerd H. Geplaatst 12 december 2010 Share Geplaatst 12 december 2010 nu al 2x lvl 30 :o Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 12 december 2010 Share Geplaatst 12 december 2010 Zit inmiddels op 83! Pff moet al mijn 80'ers nog levelen:P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 Ik ben vanavond op WoW te vinden :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 Haha voeg me maar ffies toe kennen we ff kieken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 Zal k vanaaf doen man. Wat voor Char ben je begonnen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 Mijn char heet Sayang dus iedereen die alliance is en op Twilight Hammer speelt, voeg me toe als je wilt ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 Wat voor Char heb je gemaakt? Race/Class/Lvl ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 Wat voor Char heb je gemaakt? Race/Class/Lvl ? Draenai/Mage/10 atm Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 ik heb nog geeen aangemaakt jeff. maar kan het snel genoeg doen. Vanavond ben ik helaas bij de vrouw dus word het niet spelen voor mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 Draenai/Mage/10 atm Hehe ok.. Probeer naar Ironforge/Stormwind te komen. Mijn pala (lvl 15 ofzo geloof ik..) is klaar om te meppen in Dungeons. Kunnen we samen wat rammen daar. Ben met 10 minuten klaar met werken. Zal je char vanaaf wel effe toevoegen! ik heb nog geeen aangemaakt jeff. maar kan het snel genoeg doen. Vanavond ben ik helaas bij de vrouw dus word het niet spelen voor mij Maakt toch niet uit ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 Hehe ok.. Probeer naar Ironforge/Stormwind te komen. Mijn pala (lvl 15 ofzo geloof ik..) is klaar om te meppen in Dungeons. Kunnen we samen wat rammen daar. Ben met 10 minuten klaar met werken. Zal je char vanaaf wel effe toevoegen! Maakt toch niet uit ;) Ben nu in Darkshore. Ik probeer die kant wel in te komen als ik me de weg nog herinner :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 Gewoon vliegen of met de boot naar dat kleine plaatje op het randje van Darnassus, en dan met de boot naar sw (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 Ik heb al een tijdje niet meer gespeeld, maar ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg aan het twijfelen om weer te beginnen. Nu heb ik een vraagje: Hoe maak ik van mijn WoW account een battle.net account? Of is dat niet verplicht om weer aan WoW te beginnen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 Uhh.. Inloggen op de site geloof ik.. Moet allemaal lukken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten