joostmakaay Geplaatst 20 augustus Share Geplaatst 20 augustus @Elsjorro1990 @chrisje1993 Weet niet of jullie nog spelen, maar ben zelf (joostmakaay#2817) zojuist begonnen met Cata Classic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 20 augustus Share Geplaatst 20 augustus 27 minuten geleden zei joostmakaay: @Elsjorro1990 @chrisje1993 Weet niet of jullie nog spelen, maar ben zelf (joostmakaay#2817) zojuist begonnen met Cata Classic. Ik speel zeker nog. Niet vaak maar doe het wel nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 20 augustus Share Geplaatst 20 augustus Spelen jullie op hardcore servers? Of regulier? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 20 augustus Share Geplaatst 20 augustus 27 minuten geleden zei Rykjvk1: Spelen jullie op hardcore servers? Of regulier? Ik gewoon de reguliere. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 22 augustus Share Geplaatst 22 augustus Op 21-8-2024 om 00:36 zei Rykjvk1: Spelen jullie op hardcore servers? Of regulier? Cataclysm Classic. Vond het levelen enorm makkelijk aanvoelen (kon zo packs van 5/6 mobs tegelijk pakken), bleek ik dus constant die Dragonslayer-buff te hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 6 september Share Geplaatst 6 september Ik speel ook nog steeds, al ligt het nu even op een laag pitje. Maar vanaf volgende week heb ik week op week af de kinderen, dus dan zal ik echt wel weer wat meer gaan spelen. Ik wissel zelf af tussen cata en retail op dit moment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 9 september Share Geplaatst 9 september Ben zelf overgegaan naar Retail, The War Within speelt lekker weg, accountwide reputatie hadden ze echt jaren geleden toe moeten voegen zeg. 570 itemlevel arms warrior nu, deze week wat heriocs gaan doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september 14 uur geleden zei joostmakaay: Ben zelf overgegaan naar Retail, The War Within speelt lekker weg, accountwide reputatie hadden ze echt jaren geleden toe moeten voegen zeg. 570 itemlevel arms warrior nu, deze week wat heriocs gaan doen. Poh goede class voor gekozen. Ik had in DF een DK als main, dus die heb ik maar als eerste geleveld. Ook een goede keuze want, Unholy DK is echt sterk. Ilvl nog niet zo hoog, moet het wat meer gaan spelen de aankomende dagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september Die nieuwe uitbreiding ziet er echt vet uit. Spreekt me ook wel aan dat het voor de casual gamer behapbaar is. Zit alleen wel tegen dat abbo van €13 pm te hikken hoor. Zo ontzettend veel uren kan ik er nou ook weer niet insteken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september Ach het heeft mij nooit zo in de weg gezeten. Toen ik WoW heel veel speelde, was er toch weinig tijd om wat anders te spelen en aan te schaffen. Als je het zo bekijkt, is het per jaar de prijs van een game of 3, die ik nu niet koop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 13 september Share Geplaatst 13 september Zo kijk ik er ook tegen aan inderdaad, en vooral gezien je nu eigenlijk drie games (Retail, Classic en SoD) voor van een sub krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 17 september Share Geplaatst 17 september Het is op het moment wel een crime om in die stomme mythics te komen. Zit op Ilvl 584 en dat is echt zon punt waarop het niet echt hard gaat met verbeteringen, je constant heroics loopt te doen voor die stomme valorstones en ik gear moet laten vallen die eigenlijk beter is, ten koste van Ilvl. Want blijkbaar vinden ze 584 te laag en willen ze allemaal 590+ voor die stomme mythics hebben. Dus ja, er zit nu wel een beetje een grind in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 19 september Share Geplaatst 19 september Ben zelf begonnen met alts levelen, ben niet z'n raider en meer een verzamelaar (proberen alle icoontjes van rare's/loot van de map af te krijgen). Die delves zijn wel echt chill, lekker op eigen tempo er doorheen en toch een hoop uitdaging. Merk wel dat solo delves als Arms Warrior een stuk lastiger worden, heb level 7 nog niet kunnen halen. @Elsjorro1990 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 19 september Share Geplaatst 19 september 19 minuten geleden zei joostmakaay: Ben zelf begonnen met alts levelen, ben niet z'n raider en meer een verzamelaar (proberen alle icoontjes van rare's/loot van de map af te krijgen). Die delves zijn wel echt chill, lekker op eigen tempo er doorheen en toch een hoop uitdaging. Merk wel dat solo delves als Arms Warrior een stuk lastiger worden, heb level 7 nog niet kunnen halen. @Elsjorro1990 Hier ook al wat delves gedaan inderdaad, gisteren Timewalking dungeons voor de quest, maar loot viel tegen. Mythics vind ik dan wel weer geinig, maar het probleem is wel gewoon dat je op een gegeven moment zoveel grinden moet om je ilvl hoog genoeg te krijgen. En daar hang ik nu een beetje tegen aan. Maar goed, inmiddels ook weer wat alts aan het levelen inderdaad tussendoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 1 oktober Share Geplaatst 1 oktober Was een beetje retail moe geworden, delves allemaal wel een keer of 3 gedaan dus te eentonig geworden. Ben daarom weer eens met SoD begonnen, natuurlijk weer als Warrior. Zojuist m'n Whirlwind Axe gehaald, wat een leip wapen blijft dat toch zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober Vanilla trekt mij echt niet. Been there, done that. Enige waar ik echt hyped voor was was WotLK, maar destijds nog een vrouw en weinig tijd gehad om het te spelen. Cata ook wel wat gespeeld, maar zit nu vol in retail. Inmiddels ilvl 595. Het is als dps nog steeds een ellende om in groepen te komen, dus tank ik af en toe een +2. Dat is ook redelijk janken, want als Blood DK, ben je echt squishy. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 21 november Share Geplaatst 21 november Fresh classic (voor het 20-jarige jubileum) over ~1 uur, toch weer even kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 21 november Share Geplaatst 21 november Iemand die samen wilt spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 21 november Share Geplaatst 21 november 32 minuten geleden zei chrisje1993: Iemand die samen wilt spelen? Ik wacht de queue ff af straks, in het weekend waarschijnlijk niet veel tijd om te spelen. Welke realm ga je starten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 22 november Share Geplaatst 22 november 13 uur geleden zei joostmakaay: Ik wacht de queue ff af straks, in het weekend waarschijnlijk niet veel tijd om te spelen. Welke realm ga je starten? Geen idee welke ik doe. Heb hem gewoon gedownload en niet op gelet haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 22 november Share Geplaatst 22 november 14 uur geleden zei joostmakaay: Fresh classic (voor het 20-jarige jubileum) over ~1 uur, toch weer even kijken. Gaan we nu echt ook nog weer een MoP classic krijgen? Schiet mij af echt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 22 november Share Geplaatst 22 november 38 minuten geleden zei Elsjorro1990: Gaan we nu echt ook nog weer een MoP classic krijgen? Schiet mij af echt. Die Classic-launches blijven een enorme cashcow voor ze, zonder dat ze er echt moeite voor hoeven te doen (de code hebben ze al op de plank liggen, hoeven ze enkel opnieuw te publiceren). Het zal mij niet verbazen als ze het gewoon doortrekken tot WoD, en daarna volledig focussen op Classic+. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 22 november Share Geplaatst 22 november 2 uur geleden zei joostmakaay: Die Classic-launches blijven een enorme cashcow voor ze, zonder dat ze er echt moeite voor hoeven te doen (de code hebben ze al op de plank liggen, hoeven ze enkel opnieuw te publiceren). Het zal mij niet verbazen als ze het gewoon doortrekken tot WoD, en daarna volledig focussen op Classic+. Aub niet ook WoD. Dat was zo slecht. Sla die dan over en doe Legion, dat vond ik dan wel weer een vette. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 23 november Share Geplaatst 23 november Op 22-11-2024 om 11:51 zei chrisje1993: Geen idee welke ik doe. Heb hem gewoon gedownload en niet op gelet haha. @joostmakaay Zit in Doomhammer realm. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 23 november Share Geplaatst 23 november 3 uur geleden zei chrisje1993: @joostmakaay Zit in Doomhammer realm. Dat is geen fresh classic realm of wel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten