Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

World of Warcraft

Björn

Aanbevolen berichten

14 uur geleden zei joostmakaay:

Ben zelf overgegaan naar Retail, The War Within speelt lekker weg, accountwide reputatie hadden ze echt jaren geleden toe moeten voegen zeg.

570 itemlevel arms warrior nu, deze week wat heriocs gaan doen.

Poh goede class voor gekozen. Ik had in DF een DK als main, dus die heb ik maar als eerste geleveld. Ook een goede keuze want, Unholy DK is echt sterk.

Ilvl nog niet zo hoog, moet het wat meer gaan spelen de aankomende dagen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is op het moment wel een crime om in die stomme mythics te komen. Zit op Ilvl 584 en dat is echt zon punt waarop het niet echt hard gaat met verbeteringen, je constant heroics loopt te doen voor die stomme valorstones en ik gear moet laten vallen die eigenlijk beter is, ten koste van Ilvl. 

Want blijkbaar vinden ze 584 te laag en willen ze allemaal 590+ voor die stomme mythics hebben.

Dus ja, er zit nu wel een beetje een grind in. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben zelf begonnen met alts levelen, ben niet z'n raider en meer een verzamelaar (proberen alle icoontjes van rare's/loot van de map af te krijgen).

Die delves zijn wel echt chill, lekker op eigen tempo er doorheen en toch een hoop uitdaging. Merk wel dat solo delves als Arms Warrior een stuk lastiger worden, heb level 7 nog niet kunnen halen.

@Elsjorro1990

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei joostmakaay:

Ben zelf begonnen met alts levelen, ben niet z'n raider en meer een verzamelaar (proberen alle icoontjes van rare's/loot van de map af te krijgen).

Die delves zijn wel echt chill, lekker op eigen tempo er doorheen en toch een hoop uitdaging. Merk wel dat solo delves als Arms Warrior een stuk lastiger worden, heb level 7 nog niet kunnen halen.

@Elsjorro1990

Hier ook al wat delves gedaan inderdaad, gisteren Timewalking dungeons voor de quest, maar loot viel tegen. 

Mythics vind ik dan wel weer geinig, maar het probleem is wel gewoon dat je op een gegeven moment zoveel grinden moet om je ilvl hoog genoeg te krijgen. En daar hang ik nu een beetje tegen aan. 

Maar goed, inmiddels ook weer wat alts aan het levelen inderdaad tussendoor. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanilla trekt mij echt niet. Been there, done that. Enige waar ik echt hyped voor was was WotLK, maar destijds nog een vrouw en weinig tijd gehad om het te spelen. Cata ook wel wat gespeeld, maar zit nu vol in retail.

Inmiddels ilvl 595. Het is als dps nog steeds een ellende om in groepen te komen, dus tank ik af en toe een +2. Dat is ook redelijk janken, want als Blood DK, ben je echt squishy.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Gaan we nu echt ook nog weer een MoP classic krijgen? Schiet mij af echt. 

Die Classic-launches blijven een enorme cashcow voor ze, zonder dat ze er echt moeite voor hoeven te doen (de code hebben ze al op de plank liggen, hoeven ze enkel opnieuw te publiceren). Het zal mij niet verbazen als ze het gewoon doortrekken tot WoD, en daarna volledig focussen op Classic+.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei joostmakaay:

Die Classic-launches blijven een enorme cashcow voor ze, zonder dat ze er echt moeite voor hoeven te doen (de code hebben ze al op de plank liggen, hoeven ze enkel opnieuw te publiceren). Het zal mij niet verbazen als ze het gewoon doortrekken tot WoD, en daarna volledig focussen op Classic+.

Aub niet ook WoD. Dat was zo slecht. Sla die dan over en doe Legion, dat vond ik dan wel weer een vette. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites