Beppu Geplaatst 9 december 2015 Share Geplaatst 9 december 2015 Ik wissel quests af met dungeons en het trainen van professions. Inderdaad niet leuk om enkel dungeons te doen, dan gaat het na een tijd flink vervelen denk ik. Vind sommige gebieden zo vet hé;c. Exploren van nieuwe gebieden is sowieso heerlijk, helemaal met de flying mount die ik net gehaald heb, heerlijk ding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 26 december 2015 Share Geplaatst 26 december 2015 Level 96 nu:D. Vind het vanaf level 90 echt heel vet zeg, de WoD expansion is dat geloof ik. Vette quests en een vet gebied. Vermaak me hier voorlopig nog goed mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
djdavido Geplaatst 25 februari 2016 Share Geplaatst 25 februari 2016 Nog mensen die WoW spelen? Ben er zelf weer mee begonnen in Januari. En zeker met Legion in het vooruitzicht nog meer hier die overwegen weer te subscriben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 25 februari 2016 Share Geplaatst 25 februari 2016 World of Warcraft Ik heb zelf eergisteren weer begonnen. Heb hem wel gelijk weer gestopt, want er was niet veel aan. Ik wacht wel tot Legion uit komt. Daarna gelukkig wel Heroes of the Storm herontdekt!_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
djdavido Geplaatst 25 februari 2016 Share Geplaatst 25 februari 2016 Ik heb zelf eergisteren weer begonnen. Heb hem wel gelijk weer gestopt, want er was niet veel aan. Ik wacht wel tot Legion uit komt. Daarna gelukkig wel Heroes of the Storm herontdekt!_O_ Hoe is Heroes of the Storm? Heb zelf heel lang league gespeeld, maar heb sindsdien niet meer zo'n game gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 25 februari 2016 Share Geplaatst 25 februari 2016 Paar maanden gespeeld. Ben er sinds anderhalve week mee gestopt, uit het niets eigenlijk. Had ineens geen zin meer om raids en dailies te doen. Misschien met de expansion nog even een maandje subscriben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 28 februari 2016 Share Geplaatst 28 februari 2016 Hoe is Heroes of the Storm? Heb zelf heel lang league gespeeld, maar heb sindsdien niet meer zo'n game gespeeld. Ik vind het vet. Bij HotS duren de potjes een stuk korter, iets wat voor mij wel lekker is aangezien ik niet veel speel. Ik heb zelf League nooit gespeeld, maar HotS is voor mij prima! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
djdavido Geplaatst 28 februari 2016 Share Geplaatst 28 februari 2016 Binnenkort als ik weer wat tijd heb ook maar eens proberen dan :thumb: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 29 juli 2016 Share Geplaatst 29 juli 2016 Nog mensen die WoW spelen? Of die het weer gaan spelen met de nieuwste expansion in het vooruitzicht? Hier begint het, uiteraard, weer te kriebelen :cab: [MENTION=16195]Beppu[/MENTION]; [MENTION=13504]djdavido[/MENTION]; [MENTION=5583]Alessandro[/MENTION]; [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 29 juli 2016 Share Geplaatst 29 juli 2016 Nog mensen die WoW spelen? Of die het weer gaan spelen met de nieuwste expansion in het vooruitzicht? Hier begint het, uiteraard, weer te kriebelen :cab: [MENTION=16195]Beppu[/MENTION]; [MENTION=13504]djdavido[/MENTION]; [MENTION=5583]Alessandro[/MENTION]; [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; Dit is het eerste bericht dat ik er over lees, dus gelijk maar even googlen naar de nieuwe expansion. Ik ben bang dat mijn vrouw mij de keet uittrapt als ik het weer ga spelen. MoP was de laatste die ik gespeeld heb, daarna gestopt en nooit meer terug gekeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 29 juli 2016 Share Geplaatst 29 juli 2016 Nog mensen die WoW spelen? Of die het weer gaan spelen met de nieuwste expansion in het vooruitzicht? Hier begint het, uiteraard, weer te kriebelen :cab: [MENTION=16195]Beppu[/MENTION]; [MENTION=13504]djdavido[/MENTION]; [MENTION=5583]Alessandro[/MENTION]; [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; Fo real deze keer, ik heb totaal geen tijd. Werk full time tegenwoordig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 30 juli 2016 Share Geplaatst 30 juli 2016 Heb het een maandje ofzo gedaan vorig jaar maar ik was er heel snel klaar mee. Denk niet dat ik er ooit nog aan ga beginnen :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 1 augustus 2016 Share Geplaatst 1 augustus 2016 Heb het een maandje ofzo gedaan vorig jaar maar ik was er heel snel klaar mee. Denk niet dat ik er ooit nog aan ga beginnen :p een maandje zegt die. Denk dat ik er zon 8 jaar in zitten had totdat ik stopte. Er over praten zorgt wel weer voor kriebels trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 1 augustus 2016 Share Geplaatst 1 augustus 2016 Doe het nou niet [MENTION=11698]Elsjorro1990[/MENTION]; straks trapt je vrouw je de keet nog uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 1 augustus 2016 Share Geplaatst 1 augustus 2016 Doe het nou niet [MENTION=11698]Elsjorro1990[/MENTION]; straks trapt je vrouw je de keet nog uit Je moet er wat voor over hebben soms hea.:evil: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 1 augustus 2016 Share Geplaatst 1 augustus 2016 Nog mensen die WoW spelen? Of die het weer gaan spelen met de nieuwste expansion in het vooruitzicht? Hier begint het, uiteraard, weer te kriebelen :cab: [MENTION=16195]Beppu[/MENTION]; [MENTION=13504]djdavido[/MENTION]; [MENTION=5583]Alessandro[/MENTION]; [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; Ik heb het nieuwe deel tijd geleden gepreorderd. Werk fulltime, dus zal niet veel spelen. Spelen ga ik wel:checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 2 december 2016 Share Geplaatst 2 december 2016 Nog mensen die dit spelen? zag laatst toevallig twitch streampje voorbijkomen van een heroic raid. pfffff. Gelijk beginnen de twijfels weer te komen. Mede gelet op het feit dat mijn vrouw vrijwel elke week wel een slaapdienst+avonddienst heeft waarin ik gewoon keihard kan gamen. Denk dat ik voor het gevoel eerst maar eens weer alle delen ga installeren voordat ik nieuwe ga kopen. Heb volgens mij alles na MOP niet, dat zijn er tot nu toe 2 dacht ik? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 5 december 2016 Share Geplaatst 5 december 2016 Ik zat er van de week wel aan te denken toevallig, maar mwa. Vind gamen op mijn Xbox en op de 3DS veel relaxter dan op mijn laptop. Dat hele WOW is ook zo vreselijke chaotisch met al die add ons en weet ik het allemaal. Misschien dat ik het ooit weer eens oppak als Legion lekker goedkoop is, maar nu in ieder geval niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 5 december 2016 Share Geplaatst 5 december 2016 Ik zat er van de week wel aan te denken toevallig, maar mwa. Vind gamen op mijn Xbox en op de 3DS veel relaxter dan op mijn laptop. Dat hele WOW is ook zo vreselijke chaotisch met al die add ons en weet ik het allemaal. Misschien dat ik het ooit weer eens oppak als Legion lekker goedkoop is, maar nu in ieder geval niet. Ik doe ook veel op de Xbox inderdaad, maar het begint hier op de een of andere manier echt verschrikkelijk te jeuken. Dus inmiddels alweer ingelogd. Zie dat alleen WOW classic aan mijn account gekoppeld is, terwijl ik tot en met MoP gespeeld heb. Dus vanavond maar eens even alle cd's te voren toveren, installeren en dan gelijk WoD kopen en installeren. Zag dat al mij chars enzo er nog allemaal staan. Geen idee waarom het ineens zo begint te jeuken, maar kan me er alweer op verheugen. Vorige keer ook vooral gestopt door tijdsgebrek. Doordat vrouwtje nu vaak 2 avonden in de week weg is voor werk, heb ik die tijd wel. Dat zou met wat geluk 2 raids in de week betekenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 5 december 2016 Share Geplaatst 5 december 2016 Ik doe ook veel op de Xbox inderdaad, maar het begint hier op de een of andere manier echt verschrikkelijk te jeuken. Dus inmiddels alweer ingelogd. Zie dat alleen WOW classic aan mijn account gekoppeld is, terwijl ik tot en met MoP gespeeld heb. Dus vanavond maar eens even alle cd's te voren toveren, installeren en dan gelijk WoD kopen en installeren. Zag dat al mij chars enzo er nog allemaal staan. Geen idee waarom het ineens zo begint te jeuken, maar kan me er alweer op verheugen. Vorige keer ook vooral gestopt door tijdsgebrek. Doordat vrouwtje nu vaak 2 avonden in de week weg is voor werk, heb ik die tijd wel. Dat zou met wat geluk 2 raids in de week betekenen. Haha misschien omdat het weer koud wordt. Ik heb het ook altijd rond december/januari dat ik weer een oude game wil oppakken of wat nieuws wil halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 6 december 2016 Share Geplaatst 6 december 2016 Haha misschien omdat het weer koud wordt. Ik heb het ook altijd rond december/januari dat ik weer een oude game wil oppakken of wat nieuws wil halen. haha, het was gewoon een groot deel van mijn jeugd ook dat spel. Gestopt doordat ik weinig tijd had, maar met vrouw die in de avonden werkt komt die tijd wel weer. Staat hier inmiddels te downloaden. Hoppa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 7 december 2016 Share Geplaatst 7 december 2016 Nou eerste uurtjes zijn alweer gespeeld.... verkocht weer hoor... Zie dat Ezra ook nog steeds speelt. Meevallertje: Blijkbaar hoef je niet altijd alle expansion meer te kopen. Ik kan gewoon WoD content spelen en tot lvl 100 gaan terwijl ik WoD nooit gekocht heb. Inmiddels al gelijk lvl. 91. Ziet er allemaal prima uit hoor, verhaallijn zit goed in elkaar. Veel animations. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 7 december 2016 Share Geplaatst 7 december 2016 Nou eerste uurtjes zijn alweer gespeeld.... verkocht weer hoor... Zie dat Ezra ook nog steeds speelt. Meevallertje: Blijkbaar hoef je niet altijd alle expansion meer te kopen. Ik kan gewoon WoD content spelen en tot lvl 100 gaan terwijl ik WoD nooit gekocht heb. Inmiddels al gelijk lvl. 91. Ziet er allemaal prima uit hoor, verhaallijn zit goed in elkaar. Veel animations. Heb je Legion ook al gehaald? Vond WoD wel gaaf. Het houdt mij een beetje tegen dat het allemaal zo vreselijk chaotisch is met alle als-ons enzo (of hoe heet dat ook alweer met WOW). Welke gebruik jij allemaal? Ben ook wel benieuwd naar hoe je interface eruit ziet(screentje?) Met al die tientallen spells raakte ik soms de draad een beetje kwijt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 7 december 2016 Share Geplaatst 7 december 2016 Heb je Legion ook al gehaald? Vond WoD wel gaaf. Het houdt mij een beetje tegen dat het allemaal zo vreselijk chaotisch is met alle als-ons enzo (of hoe heet dat ook alweer met WOW). Welke gebruik jij allemaal? Ben ook wel benieuwd naar hoe je interface eruit ziet(screentje?) Met al die tientallen spells raakte ik soms de draad een beetje kwijt. Volgens mij was juist het kritiek op de laatste WoW dat je enkel met 3 of 4 buttons al je max-DPS kon doen... WoW blijft voor mij ook echt altijd heerlijke nostalgie. Enkel kon max-level-content mij nooit lang boeien, dus dat was dan wel weer jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 9 december 2016 Share Geplaatst 9 december 2016 Heb je Legion ook al gehaald? Vond WoD wel gaaf. Het houdt mij een beetje tegen dat het allemaal zo vreselijk chaotisch is met alle als-ons enzo (of hoe heet dat ook alweer met WOW). Welke gebruik jij allemaal? Ben ook wel benieuwd naar hoe je interface eruit ziet(screentje?) Met al die tientallen spells raakte ik soms de draad een beetje kwijt. Ik speel gewoon clean tot nu toe. Dus standaard interface. Wanneer ik ga raiden komen daar de meest belangrijke add-ons bij, zoals misschien recount en een heal-add-on maar voor de rest heb ik het nooit allemaal gebruikt. Legion nog niet gehaald, ga eerste 110 worden en dan haal ik Legion wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten