Platina32 Geplaatst 29 september 2014 Share Geplaatst 29 september 2014 In competitive moet je wel mee kunnen ja. Casual kan gewoon prima. Community is wel kut, dus met vrienden spelen is inderdaad het beste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 29 september 2014 Share Geplaatst 29 september 2014 Speel ook alleen competitive, maak af en toe alleen nog van die domme beslissingen hehe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 27 oktober 2014 Share Geplaatst 27 oktober 2014 Pfoi jongens, die MAG-7 als Counter Terrorist op Dust 2 is wel genieten hoor _O_ Zit nog wel een lompe range op dat ding ook, al 2 dagen keihard aan het raggen met dat ding :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 11 november 2014 Share Geplaatst 11 november 2014 Tips/tricks/guides voor een complete beginner van dit spel? heb hem zojuist gekocht op steam en staat nou te downloaden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 11 november 2014 Share Geplaatst 11 november 2014 Tips/tricks/guides voor een complete beginner van dit spel? heb hem zojuist gekocht op steam en staat nou te downloaden. Css of CSgo? Nja zoveel de_dust2 spelen, als je dood bent kijken hoe de andere spelen. Direct proberen leren op hoofd te richten ipv willekeurig ergens op zijn lichaam. Headset gebruiken, zodat je stappen van mensen hoort. Map linksboven altijd in de gaten houden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 11 november 2014 Share Geplaatst 11 november 2014 Altijd een M4A1 bij de Counter-terroristen of een AK47 bij de terroristen kopen. Als je geen geld hebt meestal een deagle kopen (handgun) of een MP5. Sprayen heeft op afstand geen zin, probeer eerst te mikken en dan rustig gedoseerd te schieten. Krijg er gelijk weer zin in, mega lang geleden dat ik het gespeeld heb. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 11 november 2014 Share Geplaatst 11 november 2014 Direct proberen leren op hoofd te richten ipv willekeurig ergens op zijn lichaam. Dit is niet altijd goed. Hangt heel erg af van de afstand en van het wapen. Mid-range met de meeste wapens is dit een goede tactiek, maar als je tegenstander veel beweegt of als je een AWP gebruikt kun je beter op de borst richten. Ook vanwege de recoil. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 11 november 2014 Share Geplaatst 11 november 2014 Dit is niet altijd goed. Hangt heel erg af van de afstand en van het wapen. Mid-range met de meeste wapens is dit een goede tactiek, maar als je tegenstander veel beweegt of als je een AWP gebruikt kun je beter op de borst richten. Ook vanwege de recoil. Mwaah. Je kan beter vanaf t begin leren aimen dan sprayen. Sprayen leer je in 5 rondes. Aimen duurt maanden. Vannacht ff een potje spelen hoor :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 11 november 2014 Share Geplaatst 11 november 2014 Css of CSgo? Nja zoveel de_dust2 spelen, als je dood bent kijken hoe de andere spelen. Direct proberen leren op hoofd te richten ipv willekeurig ergens op zijn lichaam. Headset gebruiken, zodat je stappen van mensen hoort. Map linksboven altijd in de gaten houden Altijd een M4A1 bij de Counter-terroristen of een AK47 bij de terroristen kopen. Als je geen geld hebt meestal een deagle kopen (handgun) of een MP5. Sprayen heeft op afstand geen zin, probeer eerst te mikken en dan rustig gedoseerd te schieten. Krijg er gelijk weer zin in, mega lang geleden dat ik het gespeeld heb. :cab: Dit is niet altijd goed. Hangt heel erg af van de afstand en van het wapen. Mid-range met de meeste wapens is dit een goede tactiek, maar als je tegenstander veel beweegt of als je een AWP gebruikt kun je beter op de borst richten. Ook vanwege de recoil. Bedankt voor de tips ;) Heb alleen nog maar tegen bots gespeeld so far, maar ik zal voorlopig geen rambo zijn iig :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 11 november 2014 Share Geplaatst 11 november 2014 Mwaah. Je kan beter vanaf t begin leren aimen dan sprayen. Sprayen leer je in 5 rondes. Aimen duurt maanden. Dat klopt :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 12 november 2014 Share Geplaatst 12 november 2014 Goh, gister connection lost toen de match afgelopen was, ik weer rejoinen, match afgelopen en gebeurde niks meer op de map, iedereen was ook al weg, ik disconnect en 7 dagen cooldown voor competitief ;e ;e ;e Fuck that shit.... Eén dezer dagen maar ff smurf accountje maken om cooldowns te omzeilen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 12 november 2014 Share Geplaatst 12 november 2014 Tips/tricks/guides voor een complete beginner van dit spel? heb hem zojuist gekocht op steam en staat nou te downloaden. Ik heb veel geleerd van de pro's die op twitch spelen, vooral van de grote toernooien, die ook op twitch gestreamed worden, kun je veel leren. 27 november is het volgende grote toernooi, Dreamhack Winter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 12 november 2014 Share Geplaatst 12 november 2014 [YOUTUBE]i1HVuxH8BGc[/YOUTUBE] Gewoon deze gast nadoen. :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 12 november 2014 Share Geplaatst 12 november 2014 Shox is een baas ja, maar streamt volgens mij niet. Zijn teamgenoot NBK streamde wel, die gast is ook tering goed. Hiko is ook een goede speler die regelmatig streamt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 12 november 2014 Share Geplaatst 12 november 2014 Goh, gister connection lost toen de match afgelopen was, ik weer rejoinen, match afgelopen en gebeurde niks meer op de map, iedereen was ook al weg, ik disconnect en 7 dagen cooldown voor competitief ;e ;e ;e Fuck that shit.... Eén dezer dagen maar ff smurf accountje maken om cooldowns te omzeilen :D Wat is dat met al die nieuwe dingen? Las ookal over het openen van iets dat je een speciaal wapen kreeg. :cab: Heb CS al 3/4 jaar niet meer gespeeld. Denk dat ik een paar maanden na de release van CS GO gestopt ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 12 november 2014 Share Geplaatst 12 november 2014 [YOUTUBE]i1HVuxH8BGc[/YOUTUBE] Gewoon deze gast nadoen. :huhu: altijd maximaal zin in als ik deze bekijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 12 november 2014 Share Geplaatst 12 november 2014 Die gasten gaan echte ver he. :-D Niet normaal man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjoerd H. Geplaatst 12 november 2014 Share Geplaatst 12 november 2014 Hoe kan je zo goed zijn in een game, tering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 12 november 2014 Share Geplaatst 12 november 2014 SOF II > Counter Strike. :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
maximilson Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 Voormalig 1.6'ers hier? Ben ik de enige die CSGO zo'n enorm kutspel vind? :D [YOUTUBE]Y6gcmbioqiE[/YOUTUBE] [YOUTUBE]I6IBTNG8DWk[/YOUTUBE] [YOUTUBE]8a3UUpwwJ8I[/YOUTUBE] [YOUTUBE]PrtRoUqCwGo[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 2 december 2014 Share Geplaatst 2 december 2014 1.6 maar een korte periode. Heb ontzettend veel tijd in CS: Source gestoken. CS: GO nog niet geprobeerd en zal ik waarschijnlijk ook nooit doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 2 december 2014 Share Geplaatst 2 december 2014 Naaiend dat je nu als nieuwe speler maar 2 winsten competitief per 24 uur mag halen en dan een cooldown krijgt ;c Had ik net een smurf accountje gemaakt om mijn bans op mijn main account te omzeilen krijgen we dit gezeik ;c Ach, wordt waarschijnlijk Silver Elite op mijn nieuwe dus prima :dance: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 3 december 2014 Share Geplaatst 3 december 2014 (bewerkt) Godverdomme. Heb hem uiteindelijk toch maar gekocht :-D CDkey voor €7,99 kon ik niet laten liggen. Morgen eens knallen. 3 december 2014 bewerkt door The Saint Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 3 december 2014 Share Geplaatst 3 december 2014 Godverdomme. Heb hem uiteindelijk toch maar gekocht :-D CDkey voor €7,99 kon ik niet laten liggen. Morgen eens knallen.Meer dan waar voor je geld (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 3 december 2014 Share Geplaatst 3 december 2014 Net nog CSS gespeeld. Wat ben ik toch ook goed in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten