Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Counter Strike

Millie-ano

Aanbevolen berichten

Blij dat Kella af en toe in vorm is, anders winnen we geen match met Karel he. Staat die weer onder invloed met een bizon te sprayen op mensen met armor.

Fuck armor. Ik kill iedereen de moeder met Bizon. Dat wapen is zo easy om kills mee te pakken ook in Comp en met Armor dat gewoon meest underrated wapen is dat in het spel zit :P

Fucking Valve jongens. Je krijgt voor iedere scheet een cooldown...

Nu heb ik er ook een te pakken omdat ik ''tevaak gekickt'' ben. Dat heb ik NOG NOOIT eerder als reden gekregen. Nu laatste 2/3x cooldown gepakt en telkens binnen 24 uur al weer nieuwe cooldown van een week te pakken ;e

Nu mijn smurf maar knallen naar rank 3.. bijna rank 2 nu iig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh bijna. :D Toch maar eens de moeite genomen om zo een hoogtepunt te uploaden.

Mijn hemel. Ziekelijk zeg. Dan ben je gewoon 1 kill verwijderd geweest van je nieuwe titel: God Bart _O_

Ik heb ooit 1 Ace gemaakt schietend maar een Ace met alleen maar met mes. Dat heb ik [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; Zelfs nog nooit zien doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je bent beestelijk goed Bart!! ;c :)

Nog 193 XP en ik ben Private Rank 3 op mijn Smurf huhue. Arms Race kost me gemiddeld 7 minuten per pot, is niks..Tot vandaag de Golden Knife niet eens in handen gehad. En vandaag 3x gewonnen van 7/8 potjes met Golden Knife in mijn hand ;c :D Vooral Lake, Safe House en Shoots liggen me lekker. Monastry en St.Marc moet ik nog aan wennen. Maar Monastry is wel heel gaaf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

YES! Private Rank 3, Reporting voor Duty!!

Kan vanavond tussen 22:00-22:30 lekker tot uur of 1:00 competitief spelen!! Heeft me wel ''14'' uur arms race gekost maar was moeite waard. En blijkbaar zoveel achievements te halen met Arms Race niet normaal.. Nu al 50 gehaald terwijl maar 67 heb op mijn hoofd account :r [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; [MENTION=6764]Kelvin[/MENTION]; [MENTION=15369]Christian.[/MENTION]; [MENTION=1677]La Pulga[/MENTION]; [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; [MENTION=11666]Ozan[/MENTION]; [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; [MENTION=5870]stevehh[/MENTION]; [MENTION=692]ForzaUtreg[/MENTION]; [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; [MENTION=14987]joostmakaay[/MENTION]; [MENTION=30686]krism050[/MENTION];

Link naar opmerking
Deel via andere websites

YES! Private Rank 3, Reporting voor Duty!!

Kan vanavond tussen 22:00-22:30 lekker tot uur of 1:00 competitief spelen!! Heeft me wel ''14'' uur arms race gekost maar was moeite waard. En blijkbaar zoveel achievements te halen met Arms Race niet normaal.. Nu al 50 gehaald terwijl maar 67 heb op mijn hoofd account :r [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; [MENTION=6764]Kelvin[/MENTION]; [MENTION=15369]Christian.[/MENTION]; [MENTION=1677]La Pulga[/MENTION]; [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; [MENTION=11666]Ozan[/MENTION]; [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; [MENTION=5870]stevehh[/MENTION]; [MENTION=692]ForzaUtreg[/MENTION]; [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; [MENTION=14987]joostmakaay[/MENTION]; [MENTION=30686]krism050[/MENTION];

Heb je een mic die werkt? Want dan kan je eindelijk eens goed coachen. Dan doe ik wel mee hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je een mic die werkt? Want dan kan je eindelijk eens goed coachen. Dan doe ik wel mee hoor.

Ja heb een werkende mic en goed ook. 60 euro hehe. Krijg alleen maar te horen "very good sound" En iedereen reageert meteen als ik wat zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben d'r bij vriend. Maar wel pas na 22:00 want anders kan ik niet op Lennie z'n account ;c

Ik log nu in vriend. Is goed! 23:00? 22:30?

Ik doe met je mee Karel. Als jij IGL bent vanavond is dat een garantie voor succes.

Top Bart!! :DThnx!! IGL staat voor?

Thnx!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cooldown Karel.

Teamkiller Karel.

Cooldown Karel

Aangenaaid door Bart.

Karel vraagt Bart waar Molotov te gooien, want ja Bart had daar een plan voor. Karel is zo lief om Bart zijn plan op te volgen en pakt 2 teamkills omdat Bart en nog iemand juist met opzet in dat vuur gaan lopen. En vervolgens gaat Bart nog 6 rondee als een fruitvlieg tegen mij aan staan kleven en me knifen waardoor ik hem raak omdat ie in de wegstaat.

En wanneer je weigerd molotovs te gooien kicken ze je daarom en krijg je cooldown omdat je te vaak gekickt ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je had Thijs gewoon niet moeten naaien Karel. Een beetje mijn vriend Thijs buitensluiten. Eigenlijk verdien je alleen daarvoor al een dikke cooldown. Karma dat je dan toch die cooldown pakt.

IK heb je verteld DAT IK ZELF TIJDENS COOLDOWN WEGGING EN WEEK COOLDOWN KREEG. Haal dat schijt uit je dikke oren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kyrill, mad?

Ja. Want vrijwel al mijn cooldowns zijn zo gekomen. Maar goed ik kan ook blij mee zijn dat ik nu een Smurf heb en dat het bijna 5 dagen later na aflopen van de vorige gebeurd is ipv binnen 24 uur. Dus daar ben ik blij mee :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja. Want vrijwel al mijn cooldowns zijn zo gekomen. Maar goed ik kan ook blij mee zijn dat ik nu een Smurf heb en dat het bijna 5 dagen later na aflopen van de vorige gebeurd is ipv binnen 24 uur. Dus daar ben ik blij mee :)

Je bent niet de enige, [MENTION=15369]Christian.[/MENTION]; kan ook maar met moeite een week zonder cooldown blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie heeft er zin om vanavond om 18:30 samen met mijn en Barteh te spelen. [MENTION=6764]Kelvin[/MENTION]; [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; [MENTION=15369]Christian.[/MENTION]; [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; e.a gedadigden die geen Gold Nova zijn o.i.d

Link naar opmerking
Deel via andere websites