Juca Geplaatst 8 oktober 2015 Share Geplaatst 8 oktober 2015 [MENTION=14987]joostmakaay[/MENTION]; wel, of [MENTION=28281]lennard95[/MENTION]; boys spelen toch geen cs meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 8 oktober 2015 Share Geplaatst 8 oktober 2015 Sorry ben onverwachts aan het werk :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boke Geplaatst 8 oktober 2015 Share Geplaatst 8 oktober 2015 Oke voeg me toe http://steamcommunity.com/profiles/76561198029438533 Haha je naam kwam me bekend voor maar ik heb jou dus al iets van een half jaar op steam. Hebben ook wel eens over FM gepraat in de chat. Zal vanavond contact opnemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 oktober 2015 Share Geplaatst 12 oktober 2015 [MENTION=1677]La Pulga[/MENTION]; Thnx vriend... Kan nu 5 dagen en 13 uur niet competitief spelen :r :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 oktober 2015 Share Geplaatst 12 oktober 2015 [MENTION=1677]La Pulga[/MENTION]; Thnx vriend... Kan nu 5 dagen en 13 uur niet competitief spelen :r :cab: Hoorde dat het je eigen schuld was Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 oktober 2015 Share Geplaatst 12 oktober 2015 Hoorde dat het je eigen schuld was Ooh, oke. Excuses dan! Ik heb niks gezegd dan. Ga ook maar eens aan een Smurf account denken dan ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 12 oktober 2015 Share Geplaatst 12 oktober 2015 :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 13 oktober 2015 Share Geplaatst 13 oktober 2015 Kreeg net een snoeiharde prefire door mijn hoofd, die gozer gereport, 3 minuten later dit :D :D :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 13 oktober 2015 Share Geplaatst 13 oktober 2015 [YOUTUBE]9z3T1M9QfGs[/YOUTUBE] :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 19 oktober 2015 Share Geplaatst 19 oktober 2015 De glow van blauw/geel zegt of je een ronde gewonnen hebt of niet :huhu: Ez 13-2 comeback dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 oktober 2015 Share Geplaatst 25 oktober 2015 Inferno blijft de leukste en beste map voor Comp. Period. Heerlijk naar A met de bom als offensief op B mislukt. En die appartementen zijn helemaal genieten met een shotgun of PP Bizon _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 oktober 2015 Share Geplaatst 25 oktober 2015 Wanneer doe jij dan weer eens mee met het dream team Kareltje? Wanneer ik wat gewend ben Bart aan mijn nieuwe rank van Gold Nova? Dit was ik in casual deze week: Begin van Nuke competitief: Heel slecht potje van mijn kant tegen moeilijke tegenstanders: Uiteindelijk al ietsjes beter; En als team iig makkelijke winst vanmiddag: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 28 oktober 2015 Share Geplaatst 28 oktober 2015 Drop van 18€ gekregen :love: beetje jammer dat ik nu pas achter kom. Anders was die dubbel zo waard. Nog een drop en ik kan FM kopen :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 30 oktober 2015 Share Geplaatst 30 oktober 2015 2x een ace deze pot maar dan toch gelijkspelen dankzij een silver :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 30 oktober 2015 Share Geplaatst 30 oktober 2015 Mad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 30 oktober 2015 Share Geplaatst 30 oktober 2015 (bewerkt) El classico van Cs is nu bezig. Nip vs Titan kut nip ook 30 oktober 2015 bewerkt door Acquafresca Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 november 2015 Share Geplaatst 1 november 2015 Moet je niet meteen weer een cooldown pakken Karel. Kom op zeg. Jij flasht me man. Met je onzin verhaal geen cooldown als je binnen eerste 5 ronde's stopt:cab: Not cool bro. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 1 november 2015 Share Geplaatst 1 november 2015 http://www.twitch.tv/dreamhackcs de finale gaat zo beginnen. Envy vs Navi. Zie Envy wel binnen twee games het winnen. Navi valt en staat met Guardian. Envy heeft een zwakte en dat is Kioshima. Al hadden ze moeten verliezen tegen G2 vandaag. Guardian zegt ik ga de awpbattle winnen tegen Kenny. Mooi man :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 1 november 2015 Share Geplaatst 1 november 2015 http://www.twitch.tv/dreamhackcs de finale gaat zo beginnen. Envy vs Navi. Zie Envy wel binnen twee games het winnen. Navi valt en staat met Guardian. Envy heeft een zwakte en dat is Kioshima. Al hadden ze moeten verliezen tegen G2 vandaag. Guardian zegt ik ga de awpbattle winnen tegen Kenny. Mooi man :D Idd dus Envy, en zoals je al zei hadden die moeten verliezen van G2... Turn around point in die match was NBK met de autosniper aan de gang ging. Iig 2 drops, ook al waren die niks waard bijna :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 1 november 2015 Share Geplaatst 1 november 2015 Maikelele ez throw DHPWWE8NrAI Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 1 november 2015 Share Geplaatst 1 november 2015 Mja die G2 zijn echt skilled man. Rain, Fox en Maikelele hadden zoveel clutchs afgelopen dagen. Die komen er wel. Wel mooi dat de Titan boys van Envy een prijs winnen. Apex was overdag goed, Kenny in de finale. Terecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 1 november 2015 Share Geplaatst 1 november 2015 Rain en Fox op Inferno vandaag :< :cab: :< :cab: : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 november 2015 Share Geplaatst 3 november 2015 Stonden 15-11 achter.. Begin al beetje te wennen aan de Gold Nova Rank die [MENTION=1677]La Pulga[/MENTION]; mij gegeven heeft. Waar ik Gab zeeer dankbaar voor ben. Komt nog wel dat ik met positieve K/D ga eindigen. Nu achtereens Nuke, Inferno en Cache gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 november 2015 Share Geplaatst 4 november 2015 Wat een drukte hier zeg... Gewoon mijn eerste potje casual met 0x doodgaan na 8 rondes. Terwijl ik 3x alleen over was tegen 2-3 terroristen of meer. Had eigenlijk geen zin in deze map maar blij t wel gedaan te hebben :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 4 november 2015 Share Geplaatst 4 november 2015 (bewerkt) Counter Strike Lekker Windows 10 geïnstalleerd omdat laptop al beetje raar deed. Nu kan ik niet meer in stretched mode spelen, beetje kut met mn laptopscherm. Zieke dubbelkill vandaag met awp op de middoor bij dd2. :< Wel tof die filmpjes van Valve over de spelers. Zusje van Olof en vriendin van Kenny mogen er wezen haha 4 november 2015 bewerkt door Acquafresca Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten