TheBazzterd Geplaatst 7 juli 2015 Share Geplaatst 7 juli 2015 Dan begin je zo lekker, en dan verneukt je team het zo erg :wall: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 8 juli 2015 Share Geplaatst 8 juli 2015 Al de tweede in drie dagen, kut cheat0rs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 juli 2015 Share Geplaatst 8 juli 2015 Al de tweede in drie dagen, kut cheat0rs. Nice man. Goed busy :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan Geplaatst 8 juli 2015 Share Geplaatst 8 juli 2015 10 competitive wins zitten er eindelijk op. Gold Nova I als startpunt. Hopelijk gaat t een beetje in die rank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 juli 2015 Share Geplaatst 8 juli 2015 10 competitive wins zitten er eindelijk op. Gold Nova I als startpunt. Hopelijk gaat t een beetje in die rank. Wtf. Jij bent na 10 wins al Gold Nova I :S Somige hier hebben 100 wins of meer en zijn pas Silver Master :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan Geplaatst 8 juli 2015 Share Geplaatst 8 juli 2015 (bewerkt) Wtf. Jij bent na 10 wins al Gold Nova I :S Somige hier hebben 100 wins of meer en zijn pas Silver Master :( Haha, heb dan geluk denk ik. Moet wel zeggen, heb een 3 of 4-tal competitives tegen en met Silver IV en Silver Elites flink mn team gecarried. Ook veel tegen Gold Nova I gespeeld. 8 juli 2015 bewerkt door Johan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 9 juli 2015 Share Geplaatst 9 juli 2015 Gister even CS GO geprobeerd, maar ik blijf maar 30/40 FPS te hebben en dat is echt veel te weinig voor CS. Heb de resolutie al zo laag mogelijk gezet maar dat werkte ook niet. Ik ga er dus vanuit dat het aan het 27'' scherm ligt die ik gekoppeld heb aan mijn macbook. Vanavond even op 13'' proberen en kijken of dat een beetje te doen is, anders Windows downloaden op mijn macbook of nog even een iMac van mijn pa pikken. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 9 juli 2015 Share Geplaatst 9 juli 2015 Gister even CS GO geprobeerd, maar ik blijf maar 30/40 FPS te hebben en dat is echt veel te weinig voor CS. Heb de resolutie al zo laag mogelijk gezet maar dat werkte ook niet. Ik ga er dus vanuit dat het aan het 27'' scherm ligt die ik gekoppeld heb aan mijn macbook. Vanavond even op 13'' proberen en kijken of dat een beetje te doen is, anders Windows downloaden op mijn macbook of nog even een iMac van mijn pa pikken. :cab: Windows gaat je denk ik niks helpen. Gamen op een Mac he, is niet makkelijk. Alle grafische opties op low gezet neem ik aan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 9 juli 2015 Share Geplaatst 9 juli 2015 Windows gaat je denk ik niks helpen. Gamen op een Mac he, is niet makkelijk. Alle grafische opties op low gezet neem ik aan? Jaa, het scherm had een resolutie van 2560 x 1440 en ik had 'm op 800x600 gezet, scheelde niet heel veel in FPS. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 9 juli 2015 Share Geplaatst 9 juli 2015 Wtf. Jij bent na 10 wins al Gold Nova I :S Somige hier hebben 100 wins of meer en zijn pas Silver Master :( Sommigen zijn na 10 wins al Gold Nova IV Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan Geplaatst 10 juli 2015 Share Geplaatst 10 juli 2015 Begin echt een hekel te krijgen aan Dust 2. Heb het idee dat je daar sneller met een stel onbezonnen idioten te maken krijgt die het concept van de map niet snappen. Het is natuurlijk de map waarop je het snelst een match vindt, maar heb het idee dat je daarom ook sneller met een stel 'n00bs' gematch-maked wordt. Voor nu dus alle active-duty minus Dust 2 geactiveerd voor competitives. Misschien later weer eens proberen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 juli 2015 Share Geplaatst 13 juli 2015 Mijn 1e ACE ooit. Heel mijn team was al dood. Ik dacht ga niet Saven ik ga het gewoon proberen. Allemaal gekilled met AWP waarvan op geven moment 3 op me heen stonden. Voelt echt ziek lekker :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 13 juli 2015 Share Geplaatst 13 juli 2015 Eat that [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 juli 2015 Share Geplaatst 13 juli 2015 Eat that [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; Hij is juist me idool. Hij maakt zoveel Ace's dat ik het ook zo graag wou :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 13 juli 2015 Share Geplaatst 13 juli 2015 Ik laat Dans dan gewoon op mijn account spelen, zodat hij voor mij Ace maakt. Jammer genoeg sindsdien wel meerdere keren tijdens een wedstrijd geband omdat servers lastig gaan doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 13 juli 2015 Share Geplaatst 13 juli 2015 :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 14 juli 2015 Share Geplaatst 14 juli 2015 RO-GAMER KORY 'SEMPHIS' FRIESEN HEEFT IN EEN INTERVIEW MET LAUNDERS CSTRIKE SCHAAMTELOOS TOEGEGEVEN DAT HIJ EN ZIJN HELE TEAM AAN DE DOPING ZITTEN TIJDENS COUNTER STRIKE: GLOBAL OFFENSIVE TOERNOOIEN. HET GOEDJE GENAAMD ADDERALL ZOU HUN FOCUS EN DAARMEE HUN PRESTATIES VERBETEREN. Het interview vond plaats tijdens het wereldkampioenschap e-Sports: de Electronic Sports World Cup. 'Iedereen doet het in de ESEA LAN', zegt Friesen, Counter Strike: Global Offensive-speler bij Nihilum en coach van het damesteam CLG Red. 'Voor alle fans: dit is hoe je echt goed wordt', grapt Launders als tegenwoord. Adderall is een aangetoond effectief middel in de bestrijding van ADHD, maar kan wel de nodige bijeffecten met zich meebrengen als angstaanvallen en een onregelmatige hartslag. Daarnaast wordt de zogenaamde smart drug, net als in dit geval, gebruikt om prestaties te verbeteren door de concentratie te verhogen. Het is zeker niet de eerste keer dat een dergelijke bekentenis uit de hoek van de pro-gaming wereld komt. In 2012 ging Gameinformer al het gesprek aan met Gandhi. Niet de gelijknamige wereldverbeteraar, maar een professionele Halo 2-speler. 'Ik maak nu negen jaar lang deel uit van de professionele gaming community en ik kan vrijwel zeker zeggen dat adderall altijd een rol heeft gespeeld in deze business. Het maakt niet uit welke game er wordt gespeeld, op welk tijdstip of dat het een toernooi of LAN-party is. Adderall wordt altijd gebruikt.' Enkele dagen geleden maakten wij bekend dat de PU een eigen Counter Strike: Global Offensive server heeft! Natuurlijk geven wij wel het goede voorbeeld, dus doe gezellig mee en blijf clean. [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 juli 2015 Share Geplaatst 14 juli 2015 [MENTION=6764]Kelvin[/MENTION]; Waarom mention je mij? Wat heb ik met Adderall te maken? Ik heb autisme, niet ADHD ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 14 juli 2015 Share Geplaatst 14 juli 2015 [MENTION=6764]Kelvin[/MENTION]; Waarom mention je mij? Wat heb ik met Adderall te maken? Ik heb autisme, niet ADHD ;) Dat laatste wist ik, maar was als grapje bedoeld omdat je gisteren ace had gehaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 juli 2015 Share Geplaatst 14 juli 2015 Dat laatste wist ik, maar was als grapje bedoeld omdat je gisteren ace had gehaald. Ooh zo. Leuk gevonden dan, hehe (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 14 juli 2015 Share Geplaatst 14 juli 2015 huhu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 14 juli 2015 Share Geplaatst 14 juli 2015 huhu Gabi zijn smurfaccount. Hij had hem uitgeleend aan een maat van hem die hacks had gebruikt :r Iedereen van ons was zijn rank kwijt en ik onder andere 2 ranks down en 20 wins in mindering Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 14 juli 2015 Share Geplaatst 14 juli 2015 Gabi zijn smurfaccount. Hij had hem uitgeleend aan een maat van hem die hacks had gebruikt :r Iedereen van ons was zijn rank kwijt en ik onder andere 2 ranks down en 20 wins in mindering Heb met dat account samen alleen maar lopen trollen en verliezen. :r :r :r :r :r :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 juli 2015 Share Geplaatst 15 juli 2015 Haha nee is echt zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 juli 2015 Share Geplaatst 15 juli 2015 Haha nee is echt zo. :-D:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten