Christian. Geplaatst 12 juni 2015 Share Geplaatst 12 juni 2015 Waardeloze pot was dat zeg, snel vergeten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 juni 2015 Share Geplaatst 12 juni 2015 Waardeloze pot was dat zeg, snel vergeten Behalve voor mij persoonlijk dat ik bijna 2x in de buurt van een ace kwam. Heb echt 2-3x in me eentje ronde na ronde een aanval via short tegen gehouden met mijn Storm Aug :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 juni 2015 Share Geplaatst 12 juni 2015 (bewerkt) [MENTION=3616]PJHoutman[/MENTION]; [MENTION=8869]Tomasson[/MENTION]; [MENTION=8759]E2E[/MENTION]; elke keer als ik posts maak vanaf me mobiel wordt me gevraagd of ik op de pagina wil blijven of hem verlaten... Wat moet ik dan kiezen? 12 juni 2015 bewerkt door Kyrill dubbel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 12 juni 2015 Share Geplaatst 12 juni 2015 [MENTION=3616]PJHoutman[/MENTION]; [MENTION=8869]Tomasson[/MENTION]; [MENTION=8759]E2E[/MENTION]; elke keer als ik posts maak vanaf me mobiel wordt me gevraagd of ik op de pagina wil blijven of hem verlaten... Wat moet ik dan kiezen? Op de pagina blijven, en 'm dan handmatig verlaten. Op 't moment dat je die popup krijgt is de post al geplaatst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boke Geplaatst 14 juni 2015 Share Geplaatst 14 juni 2015 Netjes hoor jongens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 14 juni 2015 Share Geplaatst 14 juni 2015 HAHAHAHA, lekker hoor. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 14 juni 2015 Share Geplaatst 14 juni 2015 Hehe die Julio. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 14 juni 2015 Share Geplaatst 14 juni 2015 (bewerkt) Zie je mij als een mongool daar in die rook zitten sprayen. :D Had niet eens door dat die daar stond joh. Edit: Dat is mijn case hardened waar ze op zitten te geilen of niet? :D:D Ja dus, kan niet iemand met Reddit account ff reageren dat ik hem wil verkopen. :D 14 juni 2015 bewerkt door The Kerfts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 14 juni 2015 Share Geplaatst 14 juni 2015 Zie je mij als een mongool daar in die rook zitten sprayen. :D Had niet eens door dat die daar stond joh. Edit: Dat is mijn case hardened waar ze op zitten te geilen of niet? :D:D Ja dus, kan niet iemand met Reddit account ff reageren dat ik hem wil verkopen. :D Daar heb ik serieus een paar sec. tegen je staan schreeuwen dat die daar zat. :D Hij gooide die smoke namelijk toen ik met een awp op hem gericht stond en jij doorliep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 14 juni 2015 Share Geplaatst 14 juni 2015 Daar heb ik serieus een paar sec. tegen je staan schreeuwen dat die daar zat. :D Hij gooide die smoke namelijk toen ik met een awp op hem gericht stond en jij doorliep. Huhu ja klopt, ik ging zelf ook mn zeus gebruiken en daarna lopen sprayen, maar geen idee dat die daar in het hoekje zat. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 juni 2015 Share Geplaatst 14 juni 2015 Kan aan mij liggen maar als je taser hebt dan is dat toch altijd eerste wat je krijgt als je 3 selecteert en niet je mes? :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 14 juni 2015 Share Geplaatst 14 juni 2015 Kan je instellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 14 juni 2015 Share Geplaatst 14 juni 2015 [–]Kerftminister [score verborgen] een uur geleden Hey, I'm the guy with the Detroit Pistons avatar in the game. The Case Hardened AK is actually mine and I'm looking to sell it. So please let me know if you or someone else wants to buy it. permalinkoorspronkelijke post :D :D :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 14 juni 2015 Share Geplaatst 14 juni 2015 :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 14 juni 2015 Share Geplaatst 14 juni 2015 Ja gvd moet ervanaf, wilde hem kopen puur voor de doorverkoop. [MENTION=692]ForzaUtreg[/MENTION]; moet jij hem anders voor 18 euro? :D Goedkoper dan de marktprijs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 14 juni 2015 Share Geplaatst 14 juni 2015 Ja gvd moet ervanaf, wilde hem kopen puur voor de doorverkoop. [MENTION=692]ForzaUtreg[/MENTION]; moet jij hem anders voor 18 euro? :D Goedkoper dan de marktprijs.Nee, danke :D Heb al een Jaguar ghehe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 juni 2015 Share Geplaatst 14 juni 2015 Kan je instellen. Maar dan nog? Wat is er zo special aan dat het op reddit moet? Ik killede gister ook nog in comp iemand met een taser en dan van voren ipv zij/achterkant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boke Geplaatst 14 juni 2015 Share Geplaatst 14 juni 2015 Maar dan nog? Wat is er zo special aan dat het op reddit moet? Ik killede gister ook nog in comp iemand met een taser en dan van voren ipv zij/achterkant. The reason there are a lot of Overwatch cases without hackers in them Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 juni 2015 Share Geplaatst 14 juni 2015 The reason there are a lot of Overwatch cases without hackers in them Dat snap ik al helemaal weinig van. Wat zijn Overwatch cases? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 14 juni 2015 Share Geplaatst 14 juni 2015 Als spelers worden gereport komen ze in overwatch cases als ik mij niet vergis. Bij 200 wins ofzoiets (ben niet meer zeker van het cijfer) krijg je overwatch cases die je kan bekijken, krijg je een POV te zien van iemand die werd gereport en moet je gewoon kijken of hij aim -en/of wallhack heeft. Kun je op het einde van zo'n overwatch case aanduiden of je vindt dat er genoeg bewijs is voor hacks of niet. Denk dat er een x-aantal bij dezelfde case zeggen dat de speler hackt, hij wordt gebanned. Zoiets iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 14 juni 2015 Share Geplaatst 14 juni 2015 Als spelers worden gereport komen ze in overwatch cases als ik mij niet vergis. Bij 200 wins ofzoiets (ben niet meer zeker van het cijfer) krijg je overwatch cases die je kan bekijken, krijg je een POV te zien van iemand die werd gereport en moet je gewoon kijken of hij aim -en/of wallhack heeft. Kun je op het einde van zo'n overwatch case aanduiden of je vindt dat er genoeg bewijs is voor hacks of niet. Denk dat er een x-aantal bij dezelfde case zeggen dat de speler hackt, hij wordt gebanned. Zoiets iig. Mag het nu ook doen. 160 W dacht ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 14 juni 2015 Share Geplaatst 14 juni 2015 Manmanman die anti smurf update ;e kan ik geen competitief spelen omdat die ranking zaadvertragend is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 14 juni 2015 Share Geplaatst 14 juni 2015 Mag het nu ook doen. 160 W dacht ik.150 wins, Gold Nova 1 minimale rank, weinig reports aan je broek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 14 juni 2015 Share Geplaatst 14 juni 2015 150 wins, Gold Nova 1 minimale rank, weinig reports aan je broek Zit pas op 90. :D Gold Nova moet ook wel haalbaar zijn als ik met jullie blijf spelen. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 juni 2015 Share Geplaatst 14 juni 2015 Net even [MENTION=692]ForzaUtreg[/MENTION]; laten downranken omdat ik em kickte ;d Was weer in mijn eentje :cab: Dans ging ook zomaar weg. Had Kyrill wel kunnen gebruiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten