Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Counter Strike

Millie-ano

Aanbevolen berichten

Waardeloze pot was dat zeg, snel vergeten

Behalve voor mij persoonlijk dat ik bijna 2x in de buurt van een ace kwam. Heb echt 2-3x in me eentje ronde na ronde een aanval via short tegen gehouden met mijn Storm Aug :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=3616]PJHoutman[/MENTION]; [MENTION=8869]Tomasson[/MENTION]; [MENTION=8759]E2E[/MENTION]; elke keer als ik posts maak vanaf me mobiel wordt me gevraagd of ik op de pagina wil blijven of hem verlaten... Wat moet ik dan kiezen?

bewerkt door Kyrill
dubbel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=3616]PJHoutman[/MENTION]; [MENTION=8869]Tomasson[/MENTION]; [MENTION=8759]E2E[/MENTION]; elke keer als ik posts maak vanaf me mobiel wordt me gevraagd of ik op de pagina wil blijven of hem verlaten... Wat moet ik dan kiezen?

Op de pagina blijven, en 'm dan handmatig verlaten. Op 't moment dat je die popup krijgt is de post al geplaatst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie je mij als een mongool daar in die rook zitten sprayen. :D Had niet eens door dat die daar stond joh.

Edit: Dat is mijn case hardened waar ze op zitten te geilen of niet? :D:D Ja dus, kan niet iemand met Reddit account ff reageren dat ik hem wil verkopen. :D

bewerkt door The Kerfts
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie je mij als een mongool daar in die rook zitten sprayen. :D Had niet eens door dat die daar stond joh.

Edit: Dat is mijn case hardened waar ze op zitten te geilen of niet? :D:D Ja dus, kan niet iemand met Reddit account ff reageren dat ik hem wil verkopen. :D

Daar heb ik serieus een paar sec. tegen je staan schreeuwen dat die daar zat. :D Hij gooide die smoke namelijk toen ik met een awp op hem gericht stond en jij doorliep.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar heb ik serieus een paar sec. tegen je staan schreeuwen dat die daar zat. :D Hij gooide die smoke namelijk toen ik met een awp op hem gericht stond en jij doorliep.

Huhu ja klopt, ik ging zelf ook mn zeus gebruiken en daarna lopen sprayen, maar geen idee dat die daar in het hoekje zat. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[–]Kerftminister [score verborgen] een uur geleden

Hey, I'm the guy with the Detroit Pistons avatar in the game. The Case Hardened AK is actually mine and I'm looking to sell it. So please let me know if you or someone else wants to buy it.

permalinkoorspronkelijke post

:D :D :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als spelers worden gereport komen ze in overwatch cases als ik mij niet vergis. Bij 200 wins ofzoiets (ben niet meer zeker van het cijfer) krijg je overwatch cases die je kan bekijken, krijg je een POV te zien van iemand die werd gereport en moet je gewoon kijken of hij aim -en/of wallhack heeft. Kun je op het einde van zo'n overwatch case aanduiden of je vindt dat er genoeg bewijs is voor hacks of niet. Denk dat er een x-aantal bij dezelfde case zeggen dat de speler hackt, hij wordt gebanned.

Zoiets iig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als spelers worden gereport komen ze in overwatch cases als ik mij niet vergis. Bij 200 wins ofzoiets (ben niet meer zeker van het cijfer) krijg je overwatch cases die je kan bekijken, krijg je een POV te zien van iemand die werd gereport en moet je gewoon kijken of hij aim -en/of wallhack heeft. Kun je op het einde van zo'n overwatch case aanduiden of je vindt dat er genoeg bewijs is voor hacks of niet. Denk dat er een x-aantal bij dezelfde case zeggen dat de speler hackt, hij wordt gebanned.

Zoiets iig.

Mag het nu ook doen. 160 W dacht ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites