Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Counter Strike

Millie-ano

Aanbevolen berichten

Tips/tricks/guides voor een complete beginner van dit spel? heb hem zojuist gekocht op steam en staat nou te downloaden.

Css of CSgo? Nja zoveel de_dust2 spelen, als je dood bent kijken hoe de andere spelen. Direct proberen leren op hoofd te richten ipv willekeurig ergens op zijn lichaam. Headset gebruiken, zodat je stappen van mensen hoort. Map linksboven altijd in de gaten houden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Altijd een M4A1 bij de Counter-terroristen of een AK47 bij de terroristen kopen. Als je geen geld hebt meestal een deagle kopen (handgun) of een MP5. Sprayen heeft op afstand geen zin, probeer eerst te mikken en dan rustig gedoseerd te schieten.

Krijg er gelijk weer zin in, mega lang geleden dat ik het gespeeld heb. :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Direct proberen leren op hoofd te richten ipv willekeurig ergens op zijn lichaam.

Dit is niet altijd goed. Hangt heel erg af van de afstand en van het wapen. Mid-range met de meeste wapens is dit een goede tactiek, maar als je tegenstander veel beweegt of als je een AWP gebruikt kun je beter op de borst richten. Ook vanwege de recoil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is niet altijd goed. Hangt heel erg af van de afstand en van het wapen. Mid-range met de meeste wapens is dit een goede tactiek, maar als je tegenstander veel beweegt of als je een AWP gebruikt kun je beter op de borst richten. Ook vanwege de recoil.

Mwaah. Je kan beter vanaf t begin leren aimen dan sprayen. Sprayen leer je in 5 rondes. Aimen duurt maanden.

Vannacht ff een potje spelen hoor :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Css of CSgo? Nja zoveel de_dust2 spelen, als je dood bent kijken hoe de andere spelen. Direct proberen leren op hoofd te richten ipv willekeurig ergens op zijn lichaam. Headset gebruiken, zodat je stappen van mensen hoort. Map linksboven altijd in de gaten houden

Altijd een M4A1 bij de Counter-terroristen of een AK47 bij de terroristen kopen. Als je geen geld hebt meestal een deagle kopen (handgun) of een MP5. Sprayen heeft op afstand geen zin, probeer eerst te mikken en dan rustig gedoseerd te schieten.

Krijg er gelijk weer zin in, mega lang geleden dat ik het gespeeld heb. :cab:

Bedankt voor de tips ;) Heb alleen nog maar tegen bots gespeeld so far, maar ik zal voorlopig geen rambo zijn iig :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh, gister connection lost toen de match afgelopen was, ik weer rejoinen, match afgelopen en gebeurde niks meer op de map, iedereen was ook al weg, ik disconnect en 7 dagen cooldown voor competitief ;e ;e ;e Fuck that shit.... Eén dezer dagen maar ff smurf accountje maken om cooldowns te omzeilen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tips/tricks/guides voor een complete beginner van dit spel? heb hem zojuist gekocht op steam en staat nou te downloaden.

Ik heb veel geleerd van de pro's die op twitch spelen, vooral van de grote toernooien, die ook op twitch gestreamed worden, kun je veel leren.

27 november is het volgende grote toernooi, Dreamhack Winter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh, gister connection lost toen de match afgelopen was, ik weer rejoinen, match afgelopen en gebeurde niks meer op de map, iedereen was ook al weg, ik disconnect en 7 dagen cooldown voor competitief ;e ;e ;e Fuck that shit.... Eén dezer dagen maar ff smurf accountje maken om cooldowns te omzeilen :D

Wat is dat met al die nieuwe dingen? Las ookal over het openen van iets dat je een speciaal wapen kreeg. :cab:

Heb CS al 3/4 jaar niet meer gespeeld. Denk dat ik een paar maanden na de release van CS GO gestopt ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naaiend dat je nu als nieuwe speler maar 2 winsten competitief per 24 uur mag halen en dan een cooldown krijgt ;c Had ik net een smurf accountje gemaakt om mijn bans op mijn main account te omzeilen krijgen we dit gezeik ;c Ach, wordt waarschijnlijk Silver Elite op mijn nieuwe dus prima :dance:

Link naar opmerking
Deel via andere websites