Arsène Geplaatst 23 juli 2009 Share Geplaatst 23 juli 2009 Glennis Grace - Als je slaapt Glennis Grace - Stille tranen Glennis Grace - Engel zonder vleugels Glennis Grace - Ik kan het niet alleen Rene Froger - Je hebt gelogen Rene Froger - Op zondagmorgen Rene Froger - Vertrouw me maar Rene Froger - Jij moet verder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manuel. Geplaatst 23 juli 2009 Share Geplaatst 23 juli 2009 Ik kan me altijd goed amuseren met Nederhop, zoals van Jiggy Djé, Winne en Fakkelbrigade. Verder kan ik ook Bløf, Guus Meeuwis en Melrose erg tof als ik even wil feesten. Verder vind ik de Heidenroosjes erg tof, gewoon alles belachelijk maken, en niks serieus nemen. Zoiets heb ik dus ook met de Jeugd van Tegenwoordig, gaat nergens over maar toch wel leuk om een of twee keer te luisteren op een dag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bono Geplaatst 18 november 2009 Share Geplaatst 18 november 2009 Nederlandstalig is natuurlijk fantastisch. Hazes, Guus, René Schuurmans, Froger, stuk voor stuk bazen :*) kick Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 18 november 2009 Share Geplaatst 18 november 2009 Jawel mensen, Hans de Booij, de grootste baas die er rondloopt in Nederpopland. [YOUTUBE]QiswDQfsT4Q[/YOUTUBE] [YOUTUBE]SUVKSJy6tlM[/YOUTUBE] [YOUTUBE]QLXEpDcK5HY[/YOUTUBE] [YOUTUBE]WN35xo29m2E[/YOUTUBE] _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 18 november 2009 Share Geplaatst 18 november 2009 gMNHPGUbb-g _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 18 november 2009 Share Geplaatst 18 november 2009 [YOUTUBE]fXqO2QySKVE[/YOUTUBE] The Gathering, bazenband. En die zangeres is mofo heet. :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bono Geplaatst 18 november 2009 Share Geplaatst 18 november 2009 Hans de Booij heeft Annabel zo verkracht :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bono Geplaatst 9 december 2009 Share Geplaatst 9 december 2009 Zag deze liggen in de kast van m'n vader. Ik als liefhebber heb hem eruit gehaald en op m'n iPod gezet. Zijn er geen 100 maar 1 CD van 20. Maar het is genieten :love: Ben ik te min, Twee motten, Oerend Hard. Heerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 9 december 2009 Share Geplaatst 9 december 2009 Ik zat vanavond eens de platen van mijn Opa en Oma door te nemen. Wat hadden die een slechte muzieksmaak, Prachtig gewoon. Veel zeemanskoren. christelijke koren en als klap op de vuurpijl kwam ik deze tegen. En dan de verzamel LP met 11 Carnavaltoppers :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 9 december 2009 Share Geplaatst 9 december 2009 Met Carnaval mag alles, zelfs Nederlandstalige volk muziek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 11 december 2009 Share Geplaatst 11 december 2009 Tijdje geleden (als bijna Amsterdammer die niets met Carnaval heeft, nooit heeft gevierd..) het Carnavalalbum 'Och, Och, Och' gedownload. 125 nummers, veel van die gouwe ouwe, zoals Mien waar is m'n feestneus :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yari. Geplaatst 11 december 2009 Share Geplaatst 11 december 2009 Ik kan me altijd goed amuseren met Nederhop, zoals van Jiggy Djé, Winne en Fakkelbrigade. Verder kan ik ook Bløf, Guus Meeuwis en Melrose erg tof als ik even wil feesten. Verder vind ik de Heidenroosjes erg tof, gewoon alles belachelijk maken, en niks serieus nemen. Zoiets heb ik dus ook met de Jeugd van Tegenwoordig, gaat nergens over maar toch wel leuk om een of twee keer te luisteren op een dag. Hier sluit ik me totaal bij aan. Gister voor het eerst sinds tijden weer eens 'Watskeburt' geluisterd. Blijft geniaal, al zou ik het niet hele tijd kunnen luisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 11 december 2009 Share Geplaatst 11 december 2009 Props voor de Heist Rockah en de watskeburt_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 12 december 2009 Share Geplaatst 12 december 2009 Hier een nummer dat vaak op de geheime zender wordt gedraaid, een erg bekend fenomeen in deze buurten. Ik weet het... het is te slecht voor woorden:D Four Tak - Onze poes en buurmans kater [ytf]rtm5LqjHRmk[/ytf] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 18 januari 2010 Share Geplaatst 18 januari 2010 Met veel moeite dit topic gevonden (door de titel;c), maar wat is nou jullie top10 van Nederlandstalig? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 18 januari 2010 Share Geplaatst 18 januari 2010 Kan deze titel niet veranderd worden ofzo? Of is Nederhop enzo niet voor dit topic bedoeld? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 18 januari 2010 Share Geplaatst 18 januari 2010 Michael zegt: heb er maar nederlandstalig achter gezet Had ook al gevraagd of het topic andere titel mocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 18 januari 2010 Share Geplaatst 18 januari 2010 Heb er maar Nederlandstalig achter gezet. Inderdaad, Richard. Nederhop kan hiet, maar toch beter in HipHop vind ik. Dan kan hier alles van André Hazes tot Marco Borsato. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 18 januari 2010 Share Geplaatst 18 januari 2010 Ah oke. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 19 januari 2010 Share Geplaatst 19 januari 2010 Met veel moeite dit topic gevonden (door de titel;c), maar wat is nou jullie top10 van Nederlandstalig? 1. Acda en de Munnik - Het Regent Zonnestralen 2. Spinvis - Bagagedrager 3. Veldhuis en Kemper - Ik Wou Dat Ik Jou Was 4. Bløf - Midzomernacht 5. Spinvis - Smalfilm 6. Bløf - Dansen aan Zee 7. Acda en de Munnik - De Kaptitein Deel 2 8. Bløf - Wat Zou Je doen 9. Acda en de Munnik - Niet of Nooit Geweest 10. Spinvis - Wespen op de Appeltaart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 19 januari 2010 Share Geplaatst 19 januari 2010 Eigenlijk is Bløf zo verschrikkelijk goed he ik luister ze veel te weinig :$ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
harmpje Geplaatst 20 januari 2010 Share Geplaatst 20 januari 2010 Ik vind Acda en de Munnik met een aantal nummers echt goed, voor de rest een aantal nummertjes van Borsato, en natuurlijk de Brabant muziek van Guusje. Bløf luister ik amper, soms wel goede nummers maar ik ga het niet opzoeken op Youtube/iTunes daarvoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 januari 2010 Share Geplaatst 21 januari 2010 Het is wel BLØF, met hoofdletters. Bijna iedereen doet dat fout :@ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 21 januari 2010 Share Geplaatst 21 januari 2010 1. Daniel Lohues - Annelie 2. Doe Maar - Doe maar net alsof 3. Marco Borsato - Dochters 4. Frank Boeijen - Zeg me dat het niet zo is 5. Doe Maar - De Bom 6. Frans Halsema -Voor Haar 7. Marco Borsato - Margherita 8. Abel - Onderweg 9. Frank Boeijen - Kronenburg Park 10. Klein orkest - Over de muur Volgorde is een momentopname. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pantofola Geplaatst 21 januari 2010 Share Geplaatst 21 januari 2010 Nederlandstalig is voor mij toch wel .. Van Dik Hout, Acda en De Munnik. Nou, dan kom je ook meteen bij de Poema's. Nederlandse vertaling van Make You Feel My Love gezongen door Martin Buitenhuis _O_. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten